Thanks!quote:
Heerlijk! Sinterklaas is toch best wel een erg leuk feestquote:Op zondag 4 december 2022 08:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Thanks!
Morgen nog pakjesmiddag bij m'n schoonfamilie en dan kunnen we op naar meer gezelligheid.
Heerlijk!quote:Op zondag 4 december 2022 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk! Sinterklaas is toch best wel een erg leuk feest
Enig nadeel van een mini-familie en geen relatie --> Geen sinterklaas.
Maar ik ben niet zielig, want vanavond mag ik een film kijken (als ik tenminste zin heb)
Ik vind de traditie van Sinterklaas zo leuk. Wij doen ook pakjes met kerst en dan vieren mijn moeder en ik direct onze verjaardagen, maar Sinterklaas is zo leukquote:Op zondag 4 december 2022 08:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Heerlijk!
Van huis uit gek op Sinterklaas en bij m'n schoonfamilie wordt beide keren uitgepakt (letterlijk) dus inmiddels ook fan van pakjes met kerst.
Maar vind de gezelligheid enzo het leukst.
Haha ja, onze Piet ziet er veel vriendelijker uit! Maar hij is nog niet zo erg als Krampus, dat is een echte engerd! https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Krampusquote:Op zondag 4 december 2022 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow.... Dat is gewoon een beulals volwassene al een beetje bang voor hem
Veel plezier! Sinterklaas gaat mijn huisje voorbij, maar gisteren toch een chocolade letter gekregen van mijn broerquote:
Ik vind dat we Sinterklaas moeten vervangen voor krampus.quote:Op zondag 4 december 2022 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, onze Piet ziet er veel vriendelijker uit! Maar hij is nog niet zo erg als Krampus, dat is een echte engerd! https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Krampus
Hoeveel zijn er?quote:Op zondag 4 december 2022 12:57 schreef TLC het volgende:
En het is al Tweede Advent vandaag
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind de Krampus minder eng dat die beulquote:Op zondag 4 december 2022 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, onze Piet ziet er veel vriendelijker uit! Maar hij is nog niet zo erg als Krampus, dat is een echte engerd! https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Krampus
Ik heb het dit jaar tot nu toe kunnen vermijden, maar morgen ben ik ook weer aan de beurtquote:
De enige maand in het jaar dat je werktquote:
Niet voor gemaakt, dat werken.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
De enige maand in het jaar dat je werkt
rip werkquote:Op woensdag 7 december 2022 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar tot nu toe kunnen vermijden, maar morgen ben ik ook weer aan de beurt
heeft je dorp ook een rosse buurt?quote:Op woensdag 7 december 2022 13:22 schreef dud0r het volgende:
Weer wat dingen voor m'n dorp gekocht. Boompjes en een familie beren voor in het bos
Nee. Je zusje wilde niet poseren voor een poppetjequote:
poh liep ik daar even met beide beentjes inquote:Op woensdag 7 december 2022 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Je zusje wilde niet poseren voor een poppetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |