Aloaquote:
Als een blok beton.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aloa
Het kon beter, maar ben uitgeslapen dat wel
Jij lekker geslapen?
Ja zo warm wordt het niet meer, maar dit is ook prima weerquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer schijnt hij nu ook, was vanmorgen al vroeg op pad voor boodschappen maar toen was het best frisjes buiten
Dat is het zeker het is ook supermooi buiten nuquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja zo warm wordt het niet meer, maar dit is ook prima weer
Klopt, had vorig week nog wat foto's gemaakt, helaas nog geen rode paddenstoelen gezien hierquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het zeker het is ook supermooi buiten nu
Overal paddenstoelen en die mooie herfstkeuren
Heb dat af en toe ook, maar over algemeen word ik sowieso wel een keer in de nacht wakkerquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal wordt ik wel wakker, maar deze keer in één ruk doorgeslapen.
Mijn fysio was een mooie tegen gekomen ben ze de naam vergeten maar een hele apartequote:Op zaterdag 5 november 2022 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, had vorig week nog wat foto's gemaakt, helaas nog geen rode paddenstoelen gezien hier
Vind dat wel mooi, al die bladeren, paddenstoelen etc..quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn fysio was een mooie tegen gekomen ben ze de naam vergeten maar een hele aparte
Dat is wel een aparte jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Weet het alweer een pruik paddenstoel,
ja vond ik ook. Had er nooit van gehoord.quote:
Waar was je gisteravond?quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pfff voor mijn doen ben ik laat wakker
Dat klinkt ook gezelligquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op de schietbaan. Werd wat later.
Was het ook. Na een interne wedstrijd slingeren we altijd de frituurpan aan. Dan blijven de mensen wel hangen.quote:
Bitterballenquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was het ook. Na een interne wedstrijd slingeren we altijd de frituurpan aan. Dan blijven de mensen wel hangen.
Had ze laatst uit de airfryer ik vind het niet lekker geef mij ze maar gewoon uit het vetquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. En we zijn dan niet zuinig.
Airfryer vind ik ook niet ideaal. Vetpan beste pan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze laatst uit de airfryer ik vind het niet lekker geef mij ze maar gewoon uit het vet
Ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pfff voor mijn doen ben ik laat wakker
Ze zijn lang zo knapperig niet vanuit de airfryerquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Airfryer vind ik ook niet ideaal. Vetpan beste pan.
Uit de airfryer zijn ze wel oké.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Airfryer vind ik ook niet ideaal. Vetpan beste pan.
Klopt. En ze ontploffen vaak.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn lang zo knapperig niet vanuit de airfryer
Als je het goed doet wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn lang zo knapperig niet vanuit de airfryer
Ja ook datquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. En ze ontploffen vaak.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan, maar de hoeveelheden die we op de club moeten doen kan een airfryer niet aan.
Nope. Heb vorig jaar budget gegeven voor een professionele frituurpan. Ze doen het er maar mee, ik blijf niet aan de gang.quote:
En een airfryer gebruikt geen vet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nope. Heb vorig jaar budget gegeven voor een professionele frituurpan. Ze doen het er maar mee, ik blijf niet aan de gang.
Stoomkoker heb ik ook. Werkt als een trein.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet ik, heb er hier inmiddels ook twee. Een gewone en een multicooker die vanalles kan
Wij gebruiken de slowcook functie het meest. Ideaal. Maar die maffe pan heeft 15 verschillende functiesquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Stoomkoker heb ik ook. Werkt als een trein.
Had je wel de oven variant ?quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze laatst uit de airfryer ik vind het niet lekker geef mij ze maar gewoon uit het vet
Gebruik je maar weinig zeker, verschillende functies bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij gebruiken de slowcook functie het meest. Ideaal. Maar die maffe pan heeft 15 verschillende functies
Ja heb ze voor de airfryerquote:
Dan verwijder ik mijn Twitter accountquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Binnenkort betalen aan Elon voor functionaliteit.
Neverquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Binnenkort betalen aan Elon voor functionaliteit.
Ah ok, vind ze prima smaken en worden ook wel knapperigquote:
Ik ga niet overal voor betalen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan verwijder ik mijn Twitter account
Ik ook. Doe er te weinig mee om te gaan betalenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb zo multicooker, maar vind het er niet lekker uit.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij gebruiken de slowcook functie het meest. Ideaal. Maar die maffe pan heeft 15 verschillende functies
Er zijn ook wel verschillen in cookers. Wij hebben een Crockpot en een Ninja. Eten komt er bij allebei goed uit.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo multicooker, maar vind het er niet lekker uit.
Al veel recepten uitgeprobeerd maar niet lekker, terwijl ze in de pan kei lekker zijn
Lees er wat nieuws berichten enzquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ook. Doe er te weinig mee om te gaan betalen
Dit jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er zijn ook wel verschillen in cookers. Wij hebben een Crockpot en een Ninja. Eten komt er bij allebei goed uit.
Maar het is natuurlijk ook vaak een kwestie van smaak. En dat is voor iedereen anders.
Het wordt steeds meer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, betaal al genoeg..
Ik ben er helemaal op afgeknapt vind het echt niet lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er zijn ook wel verschillen in cookers. Wij hebben een Crockpot en een Ninja. Eten komt er bij allebei goed uit.
Maar het is natuurlijk ook vaak een kwestie van smaak. En dat is voor iedereen anders.
Same here. Maar heel weinig. Denk er al aan om het er af te gooien.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lees er wat nieuws berichten enz
Ik doe er al jaren helemaal niets mee vind dat hele twitter niets aan, nooit iets aan gevonden ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog gewone pannen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal op afgeknapt vind het echt niet lekker
Ik gebruik het veel. Snel nieuws.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Same here. Maar heel weinig. Denk er al aan om het er af te gooien.
Ook veel bagger. Maar voor politiek en rechtbanknieuws is het wel handig soms. Zo volg ik Saskia Belleman al jarenquote:
De juiste mensen volgen idd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook veel bagger. Maar voor politiek en rechtbanknieuws is het wel handig soms. Zo volg ik Saskia Belleman al jaren
Zelfde met FB,gebruikt alleen voor messengerquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Same here. Maar heel weinig. Denk er al aan om het er af te gooien.
Dat kan, vind wel fijn dat ik er dingen op kan lezenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe er al jaren helemaal niets mee vind dat hele twitter niets aan, nooit iets aan gevonden ook
Laatst heel veel lui ontvolgd. Van die wappie figuren.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan, vind wel fijn dat ik er dingen op kan lezen
FB gebruik ik wel veel. Vooral om vrienden en wat oud collega’s te volgen. Post er zelf niet zo heel veel op. Insta heb ik er al uit gegooid.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zelfde met FB,gebruikt alleen voor messenger
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Laatst heel veel lui ontvolgd. Van die wappie figuren.
Insta heb ik wel, post daar af en toe wat foto's etc..quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
FB gebruik ik wel veel. Vooral om vrienden en wat oud collega’s te volgen. Post er zelf niet zo heel veel op. Insta heb ik er al uit gegooid.
@FreshFruit volgt heel veel wappie-accountsquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Laatst heel veel lui ontvolgd. Van die wappie figuren.
Daar ben ik van op de hoogte.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:12 schreef Paul het volgende:
[..]
@:freshfruit volgt heel veel wappie-accounts
Wat was daar nu weer mee dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen zin meer in.toen ze over reptielen begonnen was ik er klaar mee
In de Tweede Kamer leven grote zorgen over Thierry Baudet. De FvD-leider noemt zichzelf in een interview met een Amerikaanse website een aanhanger van complottheorieën. Hij zegt dat de wereld door "kwaadaardige reptielen" wordt bestuurd en vindt dat de Russische president Poetin alle steun verdient in de oorlog tegen Oekraïne.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat was daar nu weer mee dan?
Die vent is echt knettergekquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:39 schreef aloa het volgende:
[..]
In de Tweede Kamer leven grote zorgen over Thierry Baudet. De FvD-leider noemt zichzelf in een interview met een Amerikaanse website een aanhanger van complottheorieën. Hij zegt dat de wereld door "kwaadaardige reptielen" wordt bestuurd en vindt dat de Russische president Poetin alle steun verdient in de oorlog tegen Oekraïne.
https://nos.nl/artikel/24(...)plottheorieen-baudet
Succes marioquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:36 schreef mario390 het volgende:
@:chufi 14 00 SVG en
19 00 aich volleyball
Nou enquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:36 schreef mario390 het volgende:
@:chufi 14 00 SVG en
19 00 aich volleyball
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:21 schreef Soury het volgende:
Pasta saus weer gemaakt. Vanavond met stukjes gerookte zalm.Zo lekker, is even een werkje maar wat veel in één keer dus wat extra in de vriezer. Wat op je gemak klooien in de keuken
. En alles is weer afgewassen. Heerlijk
Ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Dat is zoooo lekker.quote:
Zit natuurlijk de smaak van gerookte paprika aan..quote:
Nee dat niet. Ik heb ook een rookpan (best een goed idéé) Maar ik stop ze in de oven om de vellen eraf te trekken. Mijn maag was er nooit zo mee ééns. Schijnt een stofje te zijn in het vel. Dat is opgelostquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit natuurlijk de smaak van gerookte paprika aan..
Oh dat wist ik niet, dat er stofje zat in het vel van een paprikaquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb ook een rookpan (best een goed idéé) Maar ik stop ze in de oven om de vellen eraf te trekken. Mijn maag was er nooit zo mee ééns. Schijnt een stofje te zijn in het vel. Dat is opgelost
Ik wist niet eens dat ze een vel haddenquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, dat er stofje zat in het vel van een paprika
Ah ok, eet paprika ook zo op..als ik bijv paprika door de pasta of andere gerechten doe..quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze een vel haddenMaar die ruk je er zo vanaf na een ovenkuurtje.
Googel:
Het is zo dat de schil van paprika's moeilijk verteerbaar is voor sommige mensen. Dit zorgt soms voor onaangename oprispingen na het eten. Vandaar dat de meeste mensen de schil verwijderen vooraleer ze een paprika opeten. Zo simpel is dat!
Nou deze ontdekking is fijn. Ik heb die saus al 5 keer gemaakt ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, eet paprika ook zo op..als ik bijv paprika door de pasta of andere gerechten doe..
Die in potjes smaken natuurlijk nog weer heel andersquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou deze ontdekking is fijn. Ik heb die saus al 5 keer gemaakt ofzo
Die heb ik nooit durven kopen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die in potjes smaken natuurlijk nog weer heel anders
Dat recept ziet er heerlijk uitquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou deze ontdekking is fijn. Ik heb die saus al 5 keer gemaakt ofzo
Die had je al opgeslagenquote:
Ik wil je niet teleurstellen hoor....quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat ie dood isquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen hoor....
Je maakt een grapquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ie dood is
Zuchtquote:
Nou ok, veel plezier. Ik zou er niet dood gevonden willen wordenquote:
Dat is cool welke? Ik heb er meer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik vond laatst nog een LP van Bowie.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is cool welke? Ik heb er meer.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]I
Onwijs knappe man, en muziek is nooit te evenaarden door wie dan ook.
Dan heb je alles in één. Oh en hij had geen twee verschillende kleur ogen.quote:
Het is een beetje queen zonder Freddyquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:31 schreef aloa het volgende:
Ik ken ook geen band of zanger die lijkt op de muziek van Bowie...
Dat zou raar zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je alles in één. Oh en hij had geen twee verschillende kleur ogen.
Dan is het geen Queen meer idd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een beetje queen zonder Freddy
Nee een concert van Bowie is ook wat raar zonder Bowiequote:Op zaterdag 5 november 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn.
[..]
Dan is het geen Queen meer idd.
Oh en twee verschillende ogen is niet raar.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn.
[..]
Dan is het geen Queen meer idd.
Ik zou er ook niet heen gaan, maar goed moet iedereen zelf weten.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een concert van Bowie is ook wat raar zonder Bowie
Ik heb wel de Bohemian Rhapsody film in de bios gezien. Die was best wel tofquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet heen gaan, maar goed moet iedereen zelf weten.
Als jij het goed vind dan moet ik hem zeker gaan zienquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel de Bohemian Rhapsody film in de bios gezien. Die was best wel tof
Het was een moetje. Ik moest mijn huis uit ivm bezichtigingen. Maar toffe filmquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Als jij het goed vind dan moet ik hem zeker gaan zien
Volgens mij staat hij op Netflix.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een moetje. Ik moest mijn huis uit ivm bezichtigingen. Maar toffe film
Jaquote:
Origineelhttps://www.imdb.com/title/tt0099582/?ref_=nv_sr_srsg_3quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort zien dan.
Kijk nu dit...
Origineel heb ik wel gezien.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Origineelhttps://www.imdb.com/title/tt0099582/?ref_=nv_sr_srsg_3
Nou dan zou je moeten kappen. Het was al geen hoogstandjequote:
Ik vond het wel goed.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan zou je moeten kappen. Het was al geen hoogstandje
Je bent een boring user iddquote:
Ja nee ja nee ja neequote:
Waarom maakt ze er zo'n houten ding in? Smaakt echt niet beter dan vleesch hoorquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
Gnocchi van chef Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Een schildpad per post opsturen![]()
https://www.nu.nl/dieren/(...)opvang-gestuurd.html
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Xavi en Iniesta, als spelers beide, was dat wel beter?quote:
ze zeggen van wel ... maar dat was vroegerquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta, als spelers beide, was dat wel beter?
Bedoel voor jou, of ook een hekel aan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
ze zeggen van wel ... maar dat was vroeger
oh op die manier ... nee geen liefhebber geweestquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel voor jou, of ook een hekel aan?
Kanquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
oh op die manier ... nee geen liefhebber geweest
Ja tuurlijk... maar gisteren zat ze nog in Buenos Aires en is dus vanochtend gelijk doorgevlogen (na dr werk) naar hier ... beetje moe wel .. maar tis haar werkquote:
En tijdszones helpt ook niet nee. Snap dat ze er op tijd in wil dan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... maar gisteren zat ze nog in Buenos Aires en is dus vanochtend gelijk doorgevlogen (na dr werk) naar hier ... beetje moe wel .. maar tis haar werk
Ja BA is meestal gelijk weer terug (de volgende dag dan) en ze hebben slaaptijd op hun vluchten maar ze was nog maar net wakker en kon niet slapen ..quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En tijdszones helpt ook niet nee. Snap dat ze er op tijd in wil dan.
Hoe lang blijft ze?
Heb je een verhaaltje voorgelezen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja BA is meestal gelijk weer terug (de volgende dag dan) en ze hebben slaaptijd op hun vluchten maar ze was nog maar net wakker en kon niet slapen ..
Terwijl dat nou toch een mooie bestemming is om even een nachtje te stappen voor de dames?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja BA is meestal gelijk weer terug (de volgende dag dan) en ze hebben slaaptijd op hun vluchten maar ze was nog maar net wakker en kon niet slapen ..
Ja soms hebben ze wat meer tijd ... of neemt ze dat ..quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl dat nou toch een mooie bestemming is om even een nachtje te stappen voor de dames?
Das toch een uitje waard jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms hebben ze wat meer tijd ... of neemt ze dat ..
Om bv dit te bezoeken
[ afbeelding ]
Das weer geen daguitje vanuit BAquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik of el Desierto de Atacama ...
Nee paar dagen vanuit Santiago ...quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer geen daguitje vanuit BA
Wel genoeg te zien nog in de wereldquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee paar dagen vanuit Santiago ...
Nee die waterfalls ook niet ...
zeker ...quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel genoeg te zien nog in de wereld
Ik heb last van mn knieenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet meer gaan trainen geloof ik ...........
Jij ook meer trainen, worden je spieren sterker van?quote:
ik mis een paar kruisbanden op rechtsquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook meer trainen, worden je spieren sterker van?
Hmmm, dat gaan je spieren weer niet volledig opvangen neequote:Op zaterdag 5 november 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ik mis een paar kruisbanden op rechts
dat dus ... en een meniscus die naar de kloten isquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, dat gaan je spieren weer niet volledig opvangen nee
Tijd voor een kunstknie?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
dat dus ... en een meniscus die naar de kloten is
Geen pistolsquats voor jou dusquote:Op zondag 6 november 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. zo erg is het niet ... maar ik hou er gewoon rekening mee
Ik doe wel eens squats op 1 been op de bosubal. Dan voel ik mijn knieën ook nog wel eensquote:
OK .. die bal moest ik zoeknquote:Op zondag 6 november 2022 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe wel eens squats op 1 been op de bosubal. Dan voel ik mijn knieën ook nog wel eens
Ik zou er van alles over kunnen zeggen…quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
kwats?quote:Op zondag 6 november 2022 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe wel eens squats op 1 been op de bosubal. Dan voel ik mijn knieën ook nog wel eens
Krachtverschil in mijn benen, door op 1 been te squaten weet ik zeker dat ik heb niet met het goede been opvang.quote:Op zondag 6 november 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zag het ... maar waarom squaten met 1 been ? lijkt me sws onpraktisch
OK .... 1 been is anders dusquote:Op zondag 6 november 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krachtverschil in mijn benen, door op 1 been te squaten weet ik zeker dat ik heb niet met het goede been opvang.
hoeveel hernia's heb je gehad en tussen welke schijven zaten ze?quote:
Teveel en onderinquote:Op zondag 6 november 2022 00:40 schreef drakin het volgende:
[..]
hoeveel hernia's heb je gehad en tussen welke schijven zaten ze?
Dit zijn dan wel de oefeningen voor als ik me echt goed voel hoor, lukt niet altijdquote:Op zondag 6 november 2022 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
ah ok dus een linker of rechter zenuw wat meer beschadigd .. oefenen helpt zeker
maar geopereerd of is het met oefeningen weggegaan. opereren doen ze tegenwoordig niet zoveel meerquote:
Oefeningen, waren teveel contra-indicaties.quote:Op zondag 6 november 2022 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
maar geopereerd of is het met oefeningen weggegaan. opereren doen ze tegenwoordig niet zoveel meer
het wordt nooit meer zo goed als het was, maar mooi dat het zonder operatie kon.quote:Op zondag 6 november 2022 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oefeningen, waren teveel contra-indicaties.
En op zich gaat het goed hoor, alleen het verschil zal niet meer weggaan.
Das ook niet waar hoor, na een operatie kan je prima tot 100% herstellen.quote:Op zondag 6 november 2022 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
het wordt nooit meer zo goed als het was, maar mooi dat het zonder operatie kon.
Wat voor contra indicaties waren er?
nietusquote:Op zondag 6 november 2022 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook niet waar hoor, na een operatie kan je prima tot 100% herstellen.
Genoeg
Sterkte daarmeequote:Op zondag 6 november 2022 00:46 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh. Ff de oven volgestouwd want vreetkick. Tast toe
welkom hartproblemenquote:Op zondag 6 november 2022 00:46 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh. Ff de oven volgestouwd want vreetkick. Tast toe
Oh, dan hebben de neuroloog, neuro-chirurg en gespecialiseerde fysio tegen me gelogenquote:
Hola. Sven Kramer had een paar x een hernia en ook operaties ondergaan. Heeft daarna nog aan de top meegedraaid. Wellusquote:
Liegen vaakquote:Op zondag 6 november 2022 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dan hebben de neuroloog, neuro-chirurg en gespecialiseerde fysio tegen me gelogen
En hoe dacht je dat te regelen
100% perfect zoals de rug voor de hernia was? gewoon zonder 1 klein kenmerkje dat er ooit iets mis mee was?quote:Op zondag 6 november 2022 00:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Sven Kramer had een paar x een hernia en ook operaties ondergaan. Heeft daarna nog aan de top meegedraaid. Wellus
Neuh, juist niet. Goede artsen zijn eerlijk, leugens komen ze te vaak later weer tegen.quote:
Jaquote:Op zondag 6 november 2022 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dan hebben de neuroloog, neuro-chirurg en gespecialiseerde fysio tegen me gelogen
En hoe dacht je dat te regelen
Ja hoor. Er zijn veel sporters in meerdere takken, die echt niet uit medelijden weer mee mogen draaien in hun teams na een operatie waar we het over hebben.quote:Op zondag 6 november 2022 00:51 schreef drakin het volgende:
[..]
100% perfect zoals de rug voor de hernia was? gewoon zonder 1 klein kenmerkje dat er ooit iets mis mee was?
I know. Was grappiehquote:Op zondag 6 november 2022 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, juist niet. Goede artsen zijn eerlijk, leugens komen ze te vaak later weer tegen.
En ook geen grijze maandagochtendquote:
Hey Chanelquote:
Ze worden steeds kaler hier.quote:Op zondag 6 november 2022 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Een grijze toestand buiten inderdaad. Maar droog, zo te zien. En de bomen zitten nog steeds aardig in het blad.
Ik denk dat ze eindelijk achterkomt dat ze teveel gevreten heeft en ze nu naar de sportschool moet. Ze is heul niet zwangerquote:Op zondag 6 november 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Surprise. Ik heb het vermoeden dat de test aangeeft dat ze zwanger is
[ afbeelding ]
baarquote:Op zondag 6 november 2022 10:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen. Veel te kort geslapen![]()
Oma wordt te oud voor dat nachtbraken
ik ookquote:Op zondag 6 november 2022 11:20 schreef Paul het volgende:
[..]
straks kijken naar Utrecht - GroningenWACHT FF @:mrsloveable is voor groningen
![]()
[ afbeelding ]
He, zelfde hier. Alleen stop ik het in de droger.quote:Op zondag 6 november 2022 11:53 schreef maily het volgende:
[..]
Was uit de machine halen en ophangen, bed opmaken.
Die gebruik ik alleen in noodgevallen ....quote:Op zondag 6 november 2022 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, zelfde hier. Alleen stop ik het in de droger.
Geen ruimte hier om het op te hangenquote:Op zondag 6 november 2022 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen in noodgevallen ....
Ah, gelukkig heb ik daar wel ruimte voor.quote:Op zondag 6 november 2022 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen ruimte hier om het op te hangen
Heb wel de een van de meeste zuinige gekocht die er is.
Die had ik ookquote:Op zondag 6 november 2022 12:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ah, gelukkig heb ik daar wel ruimte voor.
Ja voor zachte handdoeken is het geweldig.quote:Op zondag 6 november 2022 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had ik ook
Al merk ik nu wel dat handdoeken echt veel zachter worden in de droger.
Als je maar wel een leuke nachtbraakavond heb gehadquote:Op zondag 6 november 2022 10:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Zometeen een dutje doenquote:Op zondag 6 november 2022 10:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Mwa, ik lig er niet wakker van hoor dat ze verliezenquote:
ik geloof je worden de venten in grande fratello vip gefallenquote:Op zondag 6 november 2022 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa, ik lig er niet wakker van hoor dat ze verliezen
Je moet ook geen dingen van de grond oppakken, das viesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |