Nee, ze roepen nogal snel dat ze hun 24 uur gaan aanvragenquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij gaat geen zak doen, blijft proberen iets meer uit Dzeedie te trekken , leuk tijdverdrijf
Dat is door de jaren heen al gebruikelijk bij zwakkelingen die willen weten hoe ze nog in de groep liggen, en enkeling die ook echt gaatquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze roepen nogal snel dat ze hun 24 uur gaan aanvragen
Nou, ik heb Ruben toch de afgelopen wéken vaker fucked up gezien over Djedi dan andersom. Maar zij is net zo goed verliefd geworden.quote:
Gemakkelijk roepen, maar uitvoeren doen ze niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze roepen nogal snel dat ze hun 24 uur gaan aanvragen
Ik heb Wanda horen zeggen dat Djedi niks anders doet dan huilenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou, ik heb Ruben toch de afgelopen wéken vaker fucked up gezien over Djedi dan andersom. Maar zij is net zo goed verliefd geworden.
Nee, en een eliminatie komt ook maar niet. Wordt wel weer eens tijd vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gemakkelijk roepen, maar uitvoeren doen ze niet.
Wie ?quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:06 schreef spapaars het volgende:
Nadir zoekt alweer een slachtoffer om over zijn ellende te praten.
Precies, met 32 kan je bijna tweewekelijks zo'n ronde doen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en een eliminatie komt ook maar niet. Wordt wel weer eens tijd vind ik.
Ja, daarom vind ik het ook weinig. Hopelijk volgende week weer eenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, met 32 kan je bijna tweewekelijks zo'n ronde doen.
Gisteravond was ze ook zooooo zielugggg dat ze maar bij Wanda ( en heel toevallig ligt Ruben er ook) op de grond is gaan slapenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Wanda horen zeggen dat Djedi niks anders doet dan huilen
Misschien zien we niet alles
Ah okay. Aanstellerquote:
Kim was boos op Martin en heeft in die boze bui gezegd dat ze op hem zou gaan stemmen, Mexx is dat meteen door gaan lullen aan Martin ?quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:14 schreef puzziepie het volgende:
Mexx over Kim : ze heeft iets gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |