Ja, klopt. Afgelopen donderdag nog. Zat duidelijk nog in de benen bij een paarquote:Op zondag 6 november 2022 19:58 schreef TjjWester het volgende:
Laten we niet vergeten dat PSV een wedstrijd meer heeft gespeeld, voordat we een begrafenis gaan regelen.
Meer echt niet een trainer.quote:Op zondag 6 november 2022 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een jaartje waarbij alle topploegen 75 punten of minder halen is ook wel weer eens lekker.
Schreuder is wel echt een net niet trainer.
Vitesse en Emmen kunnen er helemaal niets van dus Ajax pakt gewoon nog 6 punten.quote:Op zondag 6 november 2022 19:52 schreef raptorix het volgende:
Als Schreuder nog punten voor de kerst laat liggen vliegt ie eruit.
Ik vind dat niet zo vanzelfsprekend eerlijk gezegd....quote:Op zondag 6 november 2022 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vitesse en Emmen kunnen er helemaal niets van dus Ajax pakt gewoon nog 6 punten.
Cocu bij Vitesse weet dat hij tegen Ajax het spel niet moet gaan proberen te maken. Dat kan nog best wel eens een vervelende pot worden.quote:Op zondag 6 november 2022 20:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo vanzelfsprekend eerlijk gezegd....
AZ in Alkmaar inderdaad niet. Daarbuiten is dat ook vaak niet veel bijzonders.quote:Op zondag 6 november 2022 20:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Cocu bij Vitesse weet dat hij tegen Ajax het spel niet moet gaan proberen te maken. Dat kan nog best wel eens een vervelende pot worden.
Maar goed, PSV treft AZ en dat is ook geen walkover.
In de Europa Liek gaat Ajax er ook gewoon direct uit vliegen. Denk je nou echt dat met Schreuder aan het roer je van Man Utd, Roma, Rennais etc. gaat winnen?quote:Op zondag 6 november 2022 20:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat een aanstellerij, na de winter misschien nog een beetje leuke potten winnen in europa league en kampioen worden en dan heeft hij het prima gedaan voor z'n eerste seizoen.
Daar zat nog iets van een plan achter. 20 meter naar achteren en vanuit een verdedigende organisatie aanvallen met een select aantal gasten.quote:Op zondag 6 november 2022 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens het begint weer hard terug te vallen naar de jaren onder De Boer.
Als Schreuder weg gaat kunnen die nobody's ineens wel goed voetballen natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2022 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu al meer verliespotten dan heel het vorig seizoen.
Doe even normaal, Schreuder is een pannenkoek en moet er nu uit.
Alsof ze er opeens niks van kunnenquote:Op zondag 6 november 2022 20:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als Schreuder weg gaat kunnen die nobody's ineens wel goed voetballen natuurlijk.
Vergeleken met 3 jaar terug is dit een selectie van niks natuurlijk. Er wordt hier verwacht dat je met spelers zoals Bassy de clown en Blind PSV even de wil op gaat leggen. Dan snap je er niks van.quote:Op zondag 6 november 2022 20:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Alsof ze er opeens niks van kunnen
Kan alleen maar beter.quote:Op zondag 6 november 2022 20:03 schreef TjjWester het volgende:
Ik zou ook oprecht niet weten wie in het gat van Schreuder wilt stappen, het kan alleen maar mis gaan.
John vd Bromquote:Op zondag 6 november 2022 20:03 schreef TjjWester het volgende:
Ik zou ook oprecht niet weten wie in het gat van Schreuder wilt stappen, het kan alleen maar mis gaan.
Tijd voor het realistische voetbal van Dick Advocaatquote:Op zondag 6 november 2022 20:03 schreef TjjWester het volgende:
Frank de Boer.quote:Op zondag 6 november 2022 20:03 schreef TjjWester het volgende:
Liever Frank dan Peterquote:Op zondag 6 november 2022 21:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Frank de Boer.
Zelfde speelstijl, past precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |