je bent de liefstequote:Op vrijdag 4 november 2022 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Nou had van mij gemogen hoor.
quote:
ik drink nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar koffie kan ik dus niet aanbieden, daar is het ook al laat voor. Bier dan wellicht? Of ben je meer van Rose?
DTS mis ik qua, eh, gewoonte. Er was altijd wel praat, zeker later op de avond, en ook wel dat spel-element.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
mis je DTS nog een beetje?
of bepaalde users?
iemand specifiek?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DTS mis ik qua, eh, gewoonte. Er was altijd wel praat, zeker later op de avond, en ook wel dat spel-element.
En ja, ik mis ook wel users, klopt. Maar zo gaat het hè. Ze komen en gaan soms weer.
@ToTquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ToT is weg. Jammer.
Wat valt er niet aan te begrijpen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb DTS nooit begrepen.. maar sowieso ONZ en KLB ook niet.
nee niet echtquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar DTS zal wel einde verhaal zijn. Misschien dat er nog een poging wordt gedaan om die volgend jaar nog eens op te starten, maar nee ik denk niet dat het nog wat wordt.
Mis jij het?
DTS is leuk met de juiste mensenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb DTS nooit begrepen.. maar sowieso ONZ en KLB ook niet.
Da's waar. Veel gezellige uren mee doorgebracht, soms tot diep in de nacht.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
DTS is leuk met de juiste mensen
echt gezellig kan het zijn
ja leuke discussiesquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar. Veel gezellige uren mee doorgebracht, soms tot diep in de nacht.
En de volgende dag met wat kleine oogjes weer aan't werk.
die komt ook hierquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
om maar iets te noemen: ik ben allergisch voor (chronisch) geklaag
Tis wat. Schrijf een verhaal danquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou en met die corona, gewoon alles dicht, dat je niet eens naar iemand toe kon, en later zelfs die verdraaide avondklok, toen was DTS wel fijn hoor, beetje praat, wat afleiding ook.
Wat valt er te schrijven? DTS is geweest, die corona is nu ook wel voorbij...quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tis wat. Schrijf een verhaal dan
Hier kun je schrijven?quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat valt er te schrijven? DTS is geweest, die corona is nu ook wel voorbij...
quote:
Hey GGquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha Greys...
Ho, sorry, iets te hard geroepen....![]()
Je weet maar nooit hè...quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hey GG
ja stel je voor dat je bepaalde users wakker maakt
preciesquote:
was gruwelijk natquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
frisjes vandaag
begon zo mooi met het zonnetje
lucht was gister beterquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, behoorlijk fris vanochtend. Maar wel mooi, met een zonnetje en stralende lucht.
Weet ik niet meer, was de hele dag aan het werk. Amper buiten geweest.quote:
ZOndequote:Op zaterdag 5 november 2022 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, was de hele dag aan het werk. Amper buiten geweest.
Film of serie kijken en een beetje fokkenquote:
Ah, same here. Even kijken of er nog iets leuks op Netflix te vinden is.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Film of serie kijken en een beetje fokken
Genoegquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, same here. Even kijken of er nog iets leuks op Netflix te vinden is.
Nu al?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
GenoegGisteren een kerstfilm gekeken
Nee, niet speciaal. Met Kerst zelf misschien 1 of 2 kijken, maar meer hoeft echt niet.quote:
Ah ok,ik kijk er gerust meer als er leuke zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet speciaal. Met Kerst zelf misschien 1 of 2 kijken, maar meer hoeft echt niet.
Die Hard. Die is geweldig, met kerst.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok,ik kijk er gerust meeer als er leuke zijn
Die kan ik wel dromenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Hard. Die is geweldig, met kerst.
Mwa ik kijk dan liever andere filmsquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Hard. Die is geweldig, met kerst.
Scroogequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa ik kijk dan liever andere films
Deze vond ik leukerquote:
Ook leuk idd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze vond ik leuker
A Christmas Carol en deze
The Nightmare Before Christmas
Al hail the pumpkin king!quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze vond ik leuker
A Christmas Carol en deze
The Nightmare Before Christmas
ik ben er wel hoorquote:Op maandag 7 november 2022 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Klein beetje. Nouja, er is nog niemand, zo vroeg op de ochtend.
Rustig hier idd.quote:Op maandag 7 november 2022 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
mij hoor je absoluut niet klagenquote:Op maandag 7 november 2022 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. Ah, dan tref je het niet, met die regenachtige zooi buiten.
Ik was er ook al maar niet precies hierquote:Op maandag 7 november 2022 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
nee want je was hierquote:Op maandag 7 november 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was er ook al maar niet precies hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoveel comebacks mogelijkquote:Op maandag 7 november 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
In ieder geval in mijn velletje
* greysbones klopt franny zachtjes op de rugquote:
ja wel heel de nacht last gehad van mn terugslagklepjequote:Op maandag 7 november 2022 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones klopt franny zachtjes op de rug
wat eten we vandaag?quote:Op maandag 7 november 2022 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones klopt franny zachtjes op de rug
oehhhhquote:
maak jij die, dan maak ik monchouquote:Op maandag 7 november 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh
stop hou op
ow wacht
arretjescake daar heb ik zin in![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2022 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maak jij die, dan maak ik monchou
Met haring?quote:Op maandag 7 november 2022 10:37 schreef aloa het volgende:
Stukje roggebrood![]()
Ik kan er weer tegenaan.
damn ik moet die ene aflevering nog kijkenquote:Op maandag 7 november 2022 15:31 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones de zwartjoekel gaat zo los
ja jij bent toch als verder dan ikquote:Op maandag 7 november 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
damn ik moet die ene aflevering nog kijken
ahh morgen gewoon 2 achter elkaar
das stimmtquote:Op maandag 7 november 2022 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja jij bent toch als verder dan ik
ahaquote:Op maandag 7 november 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
das stimmt
er is nog een nieuwe he
rondom Noorwegen
met een all new crew
ik moet even kijken of hij al ergens te zien isquote:Op maandag 7 november 2022 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha
op dat Hayu toch?
of waar kijk jij dan?
ohjaquote:Op maandag 7 november 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet even kijken of hij al ergens te zien is
ik kijk de rest op viaplay
https://viaplay.com/series/below-deck-adventurequote:Op maandag 7 november 2022 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja
nee ik haal alleen Kluivert uit de selectie viaplay
toch maar hayu'enquote:Op maandag 7 november 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://viaplay.com/series/below-deck-adventure![]()
![]()
![]()
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 7 november 2022 15:53 schreef Nattekat het volgende:
Viaplay is helemaal kapot aan het gaan
Als je na zo veel maanden nog zo'n verlies maakt, terwijl dit precies de periode is dat alle F1 en voetbalfans tegelijk aan je vast zitten, dan belooft dat weinig goeds als je een heel groot deel van het F1 publiek kwijt raakt binnenkort.quote:
You wishquote:Op maandag 7 november 2022 15:53 schreef Nattekat het volgende:
Verlies maken, dat vind ik dan wel weer knap ja.quote:Op maandag 7 november 2022 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je na zo veel maanden nog zo'n verlies maakt, terwijl dit precies de periode is dat alle F1 en voetbalfans tegelijk aan je vast zitten, dan belooft dat weinig goeds als je een heel groot deel van het F1 publiek kwijt raakt binnenkort.
Klopt. Maar ja hij gaat graag geloven in dingen die hij wenst.quote:
@Nattekat heeft het wel een beetje zwaar nu het amper nog licht is overdag.quote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja hij gaat graag geloven in dingen die hij wenst.
Dat ze verlies maken hadden ze al lang ingecalculeerd. Maar goed, ik ga toevallig zelf ook naar F1TV denk ik. Ik zit er al, maar Viaplay ga ik zelf vanaf.quote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Verlies maken, dat vind ik dan wel weer knap ja.
alleen hijquote:Op maandag 7 november 2022 16:00 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat heeft het wel een beetje zwaar nu het amper nog licht is overdag.
Ik kijk het nog even aan.quote:Op maandag 7 november 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat ze verlies maken hadden ze al lang ingecalculeerd. Maar goed, ik ga toevallig zelf ook naar F1TV denk ik. Ik zit er al, maar Viaplay ga ik zelf vanaf.
Het loopt precies zoals al die andere leuke betaalzenders die dachten de markt over te kunnen nemen. Eerst even met een hele grote mond binnen komen en alle rechten wegkapen voor absurde bedragen (als zelfs Ziggo het niet meer kan betalen, dan zit je echt hoog), dan erachter komen dat Nederland een behoorlijk koppig landje is en nooit winstgevend worden.quote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Verlies maken, dat vind ik dan wel weer knap ja.
is hij ook al een @banginhetdonkerkat ?quote:Op maandag 7 november 2022 16:00 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat heeft het wel een beetje zwaar nu het amper nog licht is overdag.
Dat denk ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
is hij ook al een @:banginhetdonkerkat ?
Zo bar vind ik het allemaal niet. Ja dat casten af en toe. Moest ik laatst een tijdje 2x opstarten. Content is prima. Alleen de concurrentie van F1TV is wel stevig misschien. Al denk ik dat de meeste Nederlanders conservatief weer naar VP gaan. Nederlandse presentatoren vinden ze vaak toch fijner.quote:
Ja eens.quote:Op maandag 7 november 2022 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo bar vind ik het allemaal niet. Ja dat casten af en toe. Moest ik laatst een tijdje 2x opstarten. Content is prima. Alleen de concurrentie van F1TV is wel stevig misschien. Al denk ik dat de meeste Nederlanders conservatief weer naar VP gaan. Nederlandse presentatoren vinden ze vaak toch fijner.
Hoezo?quote:Op maandag 7 november 2022 15:53 schreef Nattekat het volgende:
Iets te pro Ham en Anti Max, maar verder leuker imho.quote:
Ietsquote:Op maandag 7 november 2022 18:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets te pro Ham en Anti Max, maar verder leuker imho.
Vergeleken met Viaplay eens, maar die staan wel met z'n tweeën eenzaam onderaan. F1TV is echt goud.quote:Op maandag 7 november 2022 18:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets te pro Ham en Anti Max, maar verder leuker imho.
Voertaal, kosten en welke "zender"quote:Op maandag 7 november 2022 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met Viaplay eens, maar die staan wel met z'n tweeën eenzaam onderaan. F1TV is echt goud.
Mja maar ondanks oneens, klinkt het wel leuker.quote:
Gewoon de F1TV stream kiezen in het rechtermenu. Het is geen taal, gewoon een losse stream. Niks verslaat Olav overigensquote:Op maandag 7 november 2022 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
Voertaal, kosten en welke "zender"
Ben wel benieuwd
Ik mis die manquote:Op maandag 7 november 2022 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon de F1TV stream kiezen in het rechtermenu. Het is geen taal, gewoon een losse stream. Niks verslaat Olav overigens
QFFRquote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
help eens onthouden dat ik morgen echt naar de stomerij ga
Ding waar voor getekend moet worden, vertrouw mijn buren wel, maar liever niet te veel en fiets met dure doos van meer dan 15 kilo vind ik ook niet fijn.quote:
Rafquote:Op maandag 7 november 2022 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Nee, ik probeer tot befinieerbare dingen uit dat plaatje te komen.
Ik kom tot een stuk of 5. Moet veel meer zijn.
welke vervoerder rekent 1,95 extra voor later bezorgen?quote:Op maandag 7 november 2022 21:51 schreef Rafeiro het volgende:
Grrrrrrr
Pakket waar ik echt op zit te wachten is morgen tussen X en Z qua tijd.
2,5 uur. Maar dan heb ik andere afspraken.
Later bezorgen kost me ¤ 1,95 extra, prima, maar moeders jarig. En daar wou ik dan even heen.
Verder geen gunstig moment t/m vrijdag.
Dit is gemeeeeeeen. Want kan dus zo een week extra zijn.
Hoop maar dat ze rap zijn morgen....
Klootzakken.
PostNL En gaf dan een nauwer tijdvak, hier ¤ 5,00. Of 10. Kut ik wil dit pakket, en kan er niet omheen, leverancier ook niet, maar echt, dit of een week later lijkt het nou.quote:Op maandag 7 november 2022 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
welke vervoerder rekent 1,95 extra voor later bezorgen?
Anders gaat het toch gewoon naar een postNL punt en haal je het op?quote:Op maandag 7 november 2022 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
PostNL En gaf dan een nauwer tijdvak, hier ¤ 5,00. Of 10. Kut ik wil dit pakket, en kan er niet omheen, leverancier ook niet, maar echt, dit of een week later lijkt het nou.
De VSquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Het WK voetbal in 2026 wordt gehouden over heel Noord-Amerika schijnbaar
Waar zijn 80% van de wedstrijden? Juistem, in hetzelfde land.
U gaat door voor de koelkastquote:
Vooral Mexico is ook echt een voetballand...meer dan Canada en de VS.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast
Dat je hier als Canada en Mexico mee akkoord gaat ook echt
Wel meebetalen, maar zelf heb je er zo goed als niets aan.
zou het uberhaupt niet kunnen volgenquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones de zwartjoekel krijgt zo de zak
moet ff wat anders kijkenman man man heftige scheiss
quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
oh had het niet over jou hoor @:haags
maar overSandy
maar jij bent wel een wereldmanager hoor @:haagskan er maar 1 god zijn natuurlijk
Ohquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
oh had het niet over jou hoor @:haags
maar overSandy
maar jij bent wel een wereldmanager hoor @:haagskan er maar 1 god zijn natuurlijk
Pesten is niet oké.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dat is @:Haags gewoon die probeert mij te pesten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Pesten is niet oké.
Stop, hou op!
@:Wereldgozer
vorig jaar zaten hier Syriërs te schuilen achter het transformatorhuisje.. dat was wel sneuquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:54 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:r-woud93 wat riep ik ook alweer een paar weken geleden? Voel je hem al aankomen?
Ja dat is dan ook weer niet nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vorig jaar zaten hier Syriërs te schuilen achter het transformatorhuisje.. dat was wel sneu
maar die werden ook half beschoten met vuurwerk
Er zijn sowieso al steden die een vuurwerk verbod hebben voor aankomend jaarquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:54 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:r-woud93 wat riep ik ook alweer een paar weken geleden? Voel je hem al aankomen?
Landelijk bedoel ik he.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn sowieso al steden die een vuurwerk verbod hebben voor aankomend jaar
Ik geloof dat Amsterdam er 1 van is en Arnhem
Verder durf ik het zo niet te zeggen
snap ikquote:
en dan is het vrij snel van 'oh wij moeten ook want anders doen we niet meer mee'quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar als burgemeesters en masse besluiten zelf een verbod in te voeren
dan hoeft het niet eens meer landelijk
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan is het vrij snel van 'oh wij moeten ook want anders doen we niet meer mee'
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
godver. stukje groente wat niet van rond mn spalkje komt
¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is ook zoiets doms
die spalkjes
je krijgt een beugel om je tanden recht te zettenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
scheelt wel weer (opnieuw) beugelen
zo'n doorzichtig bitjequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
geen idee wat een alternatief is..
heb een nachtbeugel maar die draag ik niet
precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je krijgt een beugel om je tanden recht te zetten
dan als de beugel eruit gaat krijg je een spalkje
anders gaan je tanden scheef
maar bloed irritantquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die moet in principe afdoende zijn
En die hou je voorlopig...quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je krijgt een beugel om je tanden recht te zetten
dan als de beugel eruit gaat krijg je een spalkje
anders gaan je tanden scheef
je zou hem tijdens de activiteiten natuurlijk even uit kunnen doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt, maar praktischer met nachtelijke activiteiten
ja gedoe, moet je dat ding weer afspoelen/poetsen voordat je 'm weer in doet enzoquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou hem tijdens de activiteiten natuurlijk even uit kunnen doen
bakje met mondwater naast je bedquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja gedoe, moet je dat ding weer afspoelen/poetsen voordat je 'm weer in doet enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |