je bent de liefstequote:Op vrijdag 4 november 2022 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Nou had van mij gemogen hoor.
quote:
ik drink nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar koffie kan ik dus niet aanbieden, daar is het ook al laat voor. Bier dan wellicht? Of ben je meer van Rose?
DTS mis ik qua, eh, gewoonte. Er was altijd wel praat, zeker later op de avond, en ook wel dat spel-element.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
mis je DTS nog een beetje?
of bepaalde users?
iemand specifiek?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DTS mis ik qua, eh, gewoonte. Er was altijd wel praat, zeker later op de avond, en ook wel dat spel-element.
En ja, ik mis ook wel users, klopt. Maar zo gaat het hè. Ze komen en gaan soms weer.
@ToTquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ToT is weg. Jammer.
Wat valt er niet aan te begrijpen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb DTS nooit begrepen.. maar sowieso ONZ en KLB ook niet.
nee niet echtquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar DTS zal wel einde verhaal zijn. Misschien dat er nog een poging wordt gedaan om die volgend jaar nog eens op te starten, maar nee ik denk niet dat het nog wat wordt.
Mis jij het?
DTS is leuk met de juiste mensenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb DTS nooit begrepen.. maar sowieso ONZ en KLB ook niet.
Da's waar. Veel gezellige uren mee doorgebracht, soms tot diep in de nacht.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
DTS is leuk met de juiste mensen
echt gezellig kan het zijn
ja leuke discussiesquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar. Veel gezellige uren mee doorgebracht, soms tot diep in de nacht.
En de volgende dag met wat kleine oogjes weer aan't werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |