Ik ook, ze liggen koud. Voor jou ligt er een fles Bailey's koud?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
SF verheugt zich al weer op 4 bier
Ik ook, ik heb er een Texel's Skillers Wit bij besteldquote:Op donderdag 10 november 2022 20:27 schreef pullup het volgende:
Ik heb alvast een reserve biertje voor de tweede klaar gezet![]()
Maar ben wel heel nieuwsgierigEn geef hem weer een echte kans
Ik moet nog wat halenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb er een Texel's Skillers Wit bij besteld
Dan zou ik twee witte achter elkaar hebben, maar dat vind ik niet erg. Ik had afgelopen weekend ook een lekkere wittequote:Op donderdag 10 november 2022 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet nog wat halenDe eerste is een IJwit dus ik zoek wel iets Tripelachtigs uit
Ik ben er redelijk van overtuigd....dat ik 'm niet zal lustenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je niet overtuigd van de Tiramisu?
Die is lekker jaquote:Op donderdag 10 november 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik twee witte achter elkaar hebben, maar dat vind ik niet erg. Ik had afgelopen weekend ook een lekkere witte
[ afbeelding ]
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk van overtuigd....dat ik 'm niet zal lusten
Een lekker fris biertjequote:Op donderdag 10 november 2022 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is lekker jaBestel ik ook vaak als ik het op de kaart zie staan
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:27 schreef pullup het volgende:
Ik heb alvast een reserve biertje voor de tweede klaar gezet![]()
![]()
![]()
Maar ben wel heel nieuwsgierigEn geef hem weer een echte kans
Ik ga hem netjes proevenquote:
Nee meer voor mezelf, jij lust wat bier betreft meer dan ikquote:Op donderdag 10 november 2022 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je!
Of bedoelde je niet voor mij?
Mag ik dat touw lenen? Ik heb 'm geselecteerd nl.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hang al aan een touw midden in de kamer...
Het was leuk jullie gekend te hebben
Ik dacht dat chocolade en koffie meer jouw ding zou zijnquote:Op donderdag 10 november 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee meer voor mezelf, jij lust wat bier betreft meer dan ik
Ikccchhhh bennnn nog niet doodquote:Op donderdag 10 november 2022 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Mag ik dat touw lenen? Ik heb 'm geselecteerd nl.
Hij hoeft niet gebruikt te zijn voor je 'm uitleentquote:Op donderdag 10 november 2022 21:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ikccchhhh bennnn nog niet dood
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hang al aan een touw midden in de kamer...
Het was leuk jullie gekend te hebben
Dan punnik ik ff wat meters in elkaarquote:Op donderdag 10 november 2022 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hij hoeft niet gebruikt te zijn voor je 'm uitleent
* Doet touw wat losserquote:
Rumquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:03 schreef Koen66 het volgende:
weinig bier vanavond.... Rum des te meer
Hee jijquote:
ik ook niet veel meer. Maar ben de 20e jarig en je raadt al wat ik ga vragenquote:
bier natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet veel meer. Maar ben de 20e jarig en je raadt al wat ik ga vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:34 schreef drakin het volgende:
Dat schrijf je zo:
bier =SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
dat eerste lijkt me wel een hoed planquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:34 schreef drakin het volgende:
En een jonge vriendin + je motorrijbewijslessen? Of had je die al
En ook nog winterbanden verplicht (heb ik niet dus blijf even in NL)quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:35 schreef Koen66 het volgende:
heeft ook nog weinig nut naar Duitsland te gaan voor sterke drank, daar zijn de prijzen nog forser gestegen dan hier
Ik ben niet beschikbaarquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat eerste lijkt me wel een hoed plan
ik heb ze er vorige week op laten zettenquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En ook nog winterbanden verplicht (heb ik niet dus blijf even in NL)
's winters doe ik toch geen festivals dus ook niet nodig.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ze er vorige week op laten zetten
Leren omgaan met teleurstellingen voor gevorderdenquote:
mijn auto = zekelijke lease, verplichte winterbandenquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
's winters doe ik toch geen festivals dus ook niet nodig.
de cursus omgaan met teleurstellingen gaat niet door volgende weekquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Leren omgaan met teleurstellingen voor gevorderden
Dat was de beginnerscursusquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de cursus omgaan met teleurstellingen gaat niet door volgende week
Als je ouder wordt heb je steeds minder slaap nodigquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:40 schreef Koen66 het volgende:
beter zet ik de wekker morgen wat later dan 5:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |