Dit is tijden terug al opgenomenquote:
kloptquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ook al eens meegedaan dacht ik..
Heeft zij van die dunne benen? In mijn beleving zijn die van haar wat steviger.quote:
Budget was opquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:19 schreef Paul het volgende:
Pakken gaan wel achteruit he
[ afbeelding ]
Ja dit is wel een van de minderequote:Op vrijdag 4 november 2022 21:19 schreef Paul het volgende:
Pakken gaan wel achteruit he
[ afbeelding ]
Pre-recorded denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:21 schreef Paul het volgende:
Zeggen ze nou dat die mensen echt zingen in dat pak? Geloof ik niet
quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heeft zij van die dunne benen? In mijn beleving zijn die van haar wat steviger.
Scheelt alleen een halve meter met die in het pak.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:23 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch?
Ik zit denk nog teveel met Danni Lowinski in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:23 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch?
Marlijn kan wel zingen. Dit was geen zangeresquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:23 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch?
Als het masker af gaat zie je dat ze ook een microfoon vlakbij hun oor hebben. De handmicrofoon staat waarschijnlijk niet eens aanquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pre-recorded denk ik.
Maar de microfoon wordt wel redelijk laag gehouden.
als je goed kijkt kan je ook wel zien waar de ogen zitten
Tineke heeft al in seizoen 1 gezeten als Zeewezenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:36 schreef casita het volgende:
Flamingo Tineke Schouten, Miami zat in het filmpje, daar komt ze veel.
Je hebt gelijk, qua lengte past het niet. Qua stem leek ik haar te herkennen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
Scheelt alleen een halve meter met die in het pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |