quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wacht effe, het is verwarrend![]()
Meeste topics sluiten automatisch op post 300, behalve als een mod postAls je in de index kijkt wordt de openingspost niet meegeteld, als je in het topic kijkt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Neem het voor waar aan dat scheeltquote:
Waarom zou een topic snel vol moeten?quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel als ik actief aan het posten ben in een topic en er tegelijkertijd ergens geveegd wordt, en ik zie dat we bijna bij post 300 zijn en ervan uit ga dat het topic zo zal sluiten, ondertussen kletsten we vrolijk door want post 300/301 komt maar niet
Er is helemaal geen gesteggel, dit is een hele vreedzame RLSquote:
Er is vast wel een ander subforum met gesteggelquote:
Welke dan ben ik er ookquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is vast wel een ander subforum met gesteggel
Vivaquote:
Heeft die een FBquote:
Vast wel. Er is hier ergens een topic waar de viva dames altijd klagen over het gedoe en de mods daar dus er is in ieder geval gesteggel.quote:
Dat zit in GC dus?? !!!quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Vast wel. Er is hier ergens een topic waar de viva dames altijd klagen over het gedoe en de mods daar dus er is in ieder geval gesteggel.
@Deisyy vragen....die is er mod...SHO volgens mij.quote:
Hoeft niet ik weet het welquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
@:Deisyy vragen....die is er mod...SHO volgens mij.
Of in MENquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
@:Deisyy vragen....die is er mod...SHO volgens mij.
Het is soms een puzzelquote:
Meer VIV dan dit is er nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:29 schreef suzi1 het volgende:
geef dan even de link naar het vivagesteggel <3
Bumber terugquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:29 schreef suzi1 het volgende:
ik dacht dat jij dotteke had vervangen hier, bumper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |