nope 0,0quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, ik had ergens verwacht dat je op z'n tijd wel een wijntje lust 's avonds. Bij het Netflixen bijvoorbeeld, relaxt onderuit op de bank zittend.
Ook het beste wat je kunt doen.quote:
mis er eerlijk gezegd niks aanquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook het beste wat je kunt doen.
Ik heb 10 jaar terug na beëindiging van mijn relatie een half jaar niets gedronken of gebruikt, was echt topfit destijdsquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
mis er eerlijk gezegd niks aan
ben al gek genoeg
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker aan het lunchen met Gianni?
het scheelt heel wat brakke ochtendenquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar terug na beëindiging van mijn relatie een half jaar niets gedronken of gebruikt, was echt topfit destijds
Ik kon gewoon bijna nachten doorhalen zonder iets, altijd fit, nu ben ik altijd kapotquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
het scheelt heel wat brakke ochtenden
je wordt ouder mopquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kon gewoon bijna nachten doorhalen zonder iets, altijd fit, nu ben ik altijd kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |