Isaac is de suikeroom maar daar bouw je ook eventuele schulden mee op dus Jeff doet het gewoon vanuit de groepspotquote:
Lekker sneakyquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac is de suikeroom maar daar bouw je ook eventuele schulden mee op dus Jeff doet het gewoon vanuit de groepspot
Sowieso moet je dus nooit beloftes maken maar eerder een grote (vage) lijn die je gaat uitzettenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Met andere woorden je hoeft je niet aan beloften te houden?
Om met de groente die over is bijv. Pizza te makenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:56 schreef engine het volgende:
[..]
Als je iedere dag een zak bloem bij besteld is het toch geen restjesdag meer. Dan heb je als nog bewust eten gekocht voor die dag.
Welk geld, daar is bijna niks meer van over.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac staat garant, kan van zijn geld ingehouden worden
In principe mag je als manager gewoon de pot leegtrekken voor wat je maar wilquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac staat garant, kan van zijn geld ingehouden worden
We doen het samen maar we doen iets meer voor de rokersquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In principe mag je als manager gewoon de pot leegtrekken voor wat je maar wil
Heb dit niet meegekregen on stream.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
We doen het samen maar we doen iets meer voor de rokers
Ja, dus voor een man of 7. Wat je normaal van zakgeld koopt. De rest wordt dus enorm benadeeldquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb dit niet meegekregen on stream.
Maar van wat ik begrijp wordt er nu rookwaar van de algemene pot gekocht?
Als dat zo is, vind ik dat vreemd.
Heeft niets met misgunnen oid te maken.
Maar koop dan fruit voor iedereen en geen rookwaar ofzo
Leent Isaac uit aan Babs,Wendy,Jef,quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb dit niet meegekregen on stream.
Maar van wat ik begrijp wordt er nu rookwaar van de algemene pot gekocht?
Als dat zo is, vind ik dat vreemd.
Heeft niets met misgunnen oid te maken.
Maar koop dan fruit voor iedereen en geen rookwaar ofzo
Buiten het benadelen om. ook een zeker punt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dus voor een man of 7. Wat je normaal van zakgeld koopt. De rest wordt dus enorm benadeeld
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:53 schreef Flory het volgende:
Op verzoek van o.a. @:greysbones @:Deisyy en..?
[ afbeelding ]
Kwebbelsmiley met tandjes (Wanda) [ afbeelding ]
Maar als ik het goed heb begrepen bij teruglezen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Leent Isaac uit aan Babs,Wendy,Jef,
Rupert en Ima
Je lult want is helemaal niet waarquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac is de suikeroom maar daar bouw je ook eventuele schulden mee op dus Jeff doet het gewoon vanuit de groepspot
Jeff dwingt wat meer respect af dan de vorige mangersquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:06 schreef Ebinas het volgende:
Wel minder lawaai tijdens het overleg.
Loopt een stuk gestructureerder.
Nee ik heb het Isaac aan Rupert zien uitleggen en die waren blij dat Isaac hun het geld wil lenen, het gaat om 14,50quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb begrepen bij teruglezen.
Vragen ze nu Isaac niet meer, maar gaat het van het hhgeld af?
En das een beetje vreemd als dat zo is, vind ik althans
Tuurlijk is dat bizar. Daar zou mad niet mee wegkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb begrepen bij teruglezen.
Vragen ze nu Isaac niet meer, maar gaat het van het hhgeld af?
En das een beetje vreemd als dat zo is, vind ik althans
En hij geeft meer mensen een taak.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff dwingt wat meer respect af dan de vorige mangers
Echt bsquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat bizar. Daar zou mad niet mee wegkomen.
Jeff gaat ook de schuld van Rupi aan Isaac wegmoffelen. Zijn eigen woorden.
Ok, dan valt er niets over te zeggen, dat is dan idd aan Isaac.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee ik heb het Isaac aan Rupert zien uitleggen en die waren blij dat Isaac hun het geld wil lenen, het gaat om 14,50
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:09 schreef Sestra666 het volgende:
wie wil f kort vertellen wat er is met ruben en djedi? heeft ze hem afgepoeierd?
En las dat ze beide ook weg willen..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:09 schreef Sestra666 het volgende:
wie wil f kort vertellen wat er is met ruben en djedi? heeft ze hem afgepoeierd?
Ok, nu weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat bizar. Daar zou mad niet mee wegkomen.
Jeff gaat ook de schuld van Rupi aan Isaac wegmoffelen. Zijn eigen woorden.
Djedi niet. Ze wil wel dat Ruben gaat ook al zegt ze dat niet zo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En las dat ze beide ook weg willen..
Houdt de dief..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Flory het volgende:
Per ongeluk tandpasta en plakband weg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
EN klaar![]()
Niets schokkends, wat meer concrete afspraken (of benadrukt) over praktische zaken
Dan is ze lekker van hem af, en kan er niks gebeuren enz..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef engine het volgende:
[..]
Djedi niet. Ze wil wel dat Ruben gaat ook al zegt ze dat niet zo.
En een minder die zou kunnen winnen, volgende.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is ze lekker van hem af, en kan er niks gebeuren enz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |