Nee Isaac is juist het alibi maar Jeff betaalt het gewoon van de huishoudpot zodat er ook geen schulden ontstaanquote:
Ja he .. maar hij doet/deed ook aan fierljeppen .. dus hij is sportiever dan hij lijkt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:50 schreef Aggie46 het volgende:
Even terug komend op de opdracht:
Nog het filmpje van spapaars bekeken: die Eric was er verdikke snel overheen
yep, dat was ik even vergeten. Toch een prestatie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja he .. maar hij doet/deed ook aan fierljeppen .. dus hij is sportiever dan hij lijkt.
Doet ook braaf zijn oefeningen 's morgens en is vaak bezig met de basketbal buiten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja he .. maar hij doet/deed ook aan fierljeppen .. dus hij is sportiever dan hij lijkt.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]Verdomd, het werkt! Bedankt man!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 0,99 reclamevrij kijken. Jippie!Het komt goed.... En anders maar niet.
Vrouw.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]2 streams tegelijk open gaat ook goed met goedkoopste abo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Even getest, en ja, het werkt!quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
2 streams tegelijk open gaat ook goed met goedkoopste abo?
Hij wilde haar galant een handkusje geven, en toen wapperde ze met die hand om dat onmogelijk te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:03 schreef Kakadylo het volgende:
Waarschijnlijk wilde Djedi dat gesprek gisteren al voeren aangezien ze zo laat opbleven
Zelf gemaakt. Van de week bestelden ze een aantal pakken spliterwtenquote:
En maar klagen over slecht eten, ze eten nu wat warms en straks weer. Het gaat ze goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt. Van de week bestelden ze een aantal pakken spliterwten
Doen ze goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb schoenen van dat merk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
In die jas van Nadir valt genoeg te verstoppen
32 x een pistoletje kan nog wel goedkoperquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Na 10 minuten gaat er toch een stream op slot. Helaas.quote:
Zaken ja?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Jasper stelt voor om een paar zaken chips in een hele grote bak te doen en een leuke avond maken
Als je een grote bak neer zet lijkt het meer, zegt hij.
Kunnen ze met 10 zakken chips tevreden houden en zelf shag bestellenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Jasper stelt voor om een paar zaken chips in een hele grote bak te doen en een leuke avond maken
Als je een grote bak neer zet lijkt het meer, zegt hij.
Ja toch? Jij hebt minder te melden.quote:
O zit dat er achter,quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kunnen ze met 10 zakken chips tevreden houden en zelf shag bestellen
Blijf nu eens on-topicquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja toch? Jij hebt minder te melden.
Ik heb ook niet de behoefte om de hele dag in het middelpunt te staan in de Cosquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja toch? Jij hebt minder te melden.
Ik las dat Esther zat te zeuren dat Jeff haar ontbijtidee had gejat. Bovenstaande klinkt gewoon als het klassieke loodsontbijtquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Martin smeerde 2 broodjes pp, beleg, pindakaas, jam, appelstroop
Ja hoor,ben al weg.quote:
Niemand zeg dat je weg moet maar hou het gewoon bij de streams.quote:
Dat had te maken met het kookoverleg gister waar hij wat ideeën gebruikte die uit haar koker kwamenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat Esther zat te zeuren dat Jeff haar ontbijtidee had gejat. Bovenstaande klinkt gewoon als het klassieke loodsontbijt
Slecht plan, dat beloningsysteemquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:12 schreef engine het volgende:
Het beloningssysteem van imadien maak ik goedkoper nu.
Ik ik ik ik ik ikquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:14 schreef engine het volgende:
Jeff noemt alles vanuit ik. Maar we doen het als groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |