abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206550870
De complotdenker David Icke mag Nederland niet in. Dat heeft het kabinet besloten in verband met risico's voor de openbare orde. Haagse bronnen bevestigen de berichtgeving hierover van RTL Nieuws. Hij zou komende zondag spreken op een demonstratie in Amsterdam.

Icke wordt geweerd omdat zijn voornemen om een toespraak te houden bij een bijeenkomst in Amsterdam "heeft geleid tot onrust", aldus de Immigratie- en Naturalisatiedienst IND. De Brit was uitgenodigd door de organisatie Samen voor Nederland. Dit is een samenwerkingsverband waarbij onder meer Forum voor Democratie, Viruswaarheid, Gele Hesjes Nederland en Nederland in Verzet zijn aangesloten.

De gemeente Amsterdam had de IND gevraagd te onderzoeken of hem de toegang kan worden geweigerd. De immigratiedienst wil de zaak niet toelichten: "Omdat dit een individuele casus is, kunnen wij hierop inhoudelijk niet ingaan."

De IND gaf het advies Icke de toegang te weigeren na overleg met de politie en de NCTV. Ook kijkt de IND naar "aanwijzingen uit ambtsberichten van de AIVD".

Verantwoordelijk staatssecretaris Eric van der Burg neemt dat advies over. Ook burgemeester Halsema van Amsterdam is op de hoogte van het besluit.

Buitenaardse reptielen

Over de aangekondigde komst van Icke is al weken veel te doen. Hij is een aanhanger van complottheorien over zogenoemde 'illuminati', die uit zouden zijn op een nieuwe wereldorde. De Brit gaat echter verder en denkt dat er elites op aarde zijn die gedeeltelijk bestaan uit een netwerk van buitenaardse reptielen, waarmee hij volgens critici Joden bedoelt.

Eerder al besloot de gemeente Amsterdam de demonstratie van Samen voor Nederland te verplaatsen van de Dam naar het Museumplein in verband met de voorgenomen komst van de complotdenker. Volgens de gemeente waren er drie tegenprotesten aangemeld.

https://nos.nl/artikel/24(...)oegang-tot-nederland

En ondertussen wel IS-bruiden naar Nederland halen.

POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 3 november 2022 @ 22:47:23 #2
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206550876

Het werk van reptielen
pi_206550892
twitter
pi_206550897
quote:
niet gekeken
  donderdag 3 november 2022 @ 22:49:50 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206550902
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206550912
quote:
Omdat het een volstrekte randdebiel is en we er daar al genoeg van hebben. Volgende vraag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 3 november 2022 @ 22:51:49 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206550927
Terecht. Deze boy komt steeds met complottheorieen over dat het heelal in zichzelf uitdijt en dat je gespagettificeerd wordt als je te dicht in de buurt van een zwart gat komt enzo. Die kunnen we er echt niet bij hebben momenteel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206550935
Terecht, fout figuur foute aanhang.
  donderdag 3 november 2022 @ 23:10:33 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206551119
Terecht.
Optiefen met die achterlijke idioot.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206551561
Klap in het gezicht van de FvD sekte.
pi_206551642
Van die momenten dat ik blij ben dat Groot-Brittanni niet meer bij de EU hoort.
pi_206551693
Terecht. Vrijheid van meningsuiting is niet meer van deze tijd.
pi_206551695
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:31 schreef Magister_Artium het volgende:
Van die momenten dat ik blij ben dat Groot-Brittanni niet meer bij de EU hoort.
Ook als het VK nog in de EU had gezeten had Nederland Icke de toegang kunnen weigeren met een beroep op de openbare orde.
pi_206551722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Dit. Mensen moeten niet teveel afwijken. Het is namelijk niet ondenkbaar dat afwijking onrust kan veroorzaken en de kans daar op moeten we niet durven accepteren met zijn allen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206551745
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit. Mensen moeten niet teveel afwijken. Het is namelijk niet ondenkbaar dat afwijking onrust kan veroorzaken en de kans daar op moeten we niet durven accepteren met zijn allen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_206551761
quote:

[..]
We hoeven niet te accepteren dat buitenlandse haatzaaiers en complot verspreiders hier hun gif komen verspreiden, nee. Als jij met afwijken strafbare zaken als anti-semitisme en racisme bedoeld dan heb je gelijk, dat is namelijk bij wet verboden in Nederland.
pi_206551769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 01:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
We hoeven niet te accepteren dat buitenlandse haatzaaiers en complot verspreiders hier hun gif komen verspreiden, nee. Als jij met afwijken strafbare zaken als anti-semitisme en racisme bedoeld dan heb je gelijk, dat is namelijk bij wet verboden in Nederland.
Dan moet ie daarvoor veroordeeld worden als hij die teksten in Nederland verkondigd.
pi_206551782
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 01:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dan moet ie daarvoor veroordeeld worden als hij die teksten in Nederland verkondigd.
Beetje omgekeerde wereld dat Nederland dan kosten moet gaan maken om hem voor het gerecht te dagen terwijl we hem gewoon buiten de deur kunnen houden.

Als de FvD verlegen zit om anti-semieten en racisten dan kunnen ze die toch vast wel in Nederland vinden?
pi_206551783
quote:

[..]
Zie het als een haatprediker uit een ander land, die worden ook geweigerd, bijvoorbeeld.
pi_206551878
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 01:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Beetje omgekeerde wereld dat Nederland dan kosten moet gaan maken om hem voor het gerecht te dagen terwijl we hem gewoon buiten de deur kunnen houden.

Als de FvD verlegen zit om anti-semieten en racisten dan kunnen ze die toch vast wel in Nederland vinden?
Omdat ie heel misschien zulke teksten gaat verkondigen, dan kan je iedereen wel verbieden hier te komen.
pi_206551887
quote:
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat een mening is.
Цой жив
pi_206551889
Gewoon z’n speech vanuit Engeland live-streamen op grote videoschermen. :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_206551939
Wat een haatzak, de tering.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 4 november 2022 @ 06:22:26 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206551992
Terecht dat dat soort figuren er niet in komen. Complotgekkies moeten gene millimeter ruimte krijgen.
pi_206552041
quote:
Hij mag nog steeds roepen wat ie wilt, zolang hij dat maar niet in Nederland doet :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_206552044
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
Gewoon z’n speech vanuit Engeland live-streamen op grote videoschermen. :D
Daar draait het wel op uit denk ik.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206552046
quote:

[..]
Nee, als het risico dusdanig groot wordt geacht dat er wets overtredingen gaan plaatsvinden mag je preventief optreden. Waaronder dus een weigering om Nederland in te komen.
pi_206552061
mooi zo, weg met dat tuig
pi_206552064
quote:
Icke ziet zijn opvattingen niet als een mening maar als feiten.
pi_206552096
Mooi zo. Weg met dat soort engnekken.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_206552108
In 1999 publiceerde hij het boek The Biggest Secret, waarin hij beweert dat de mensheid sinds de oudheid wordt gecontroleerd door een bepaald ras buitenaardse wezens, de zogenaamde “Annunaki” of Reptilians.[8] Deze kwade reptielen bevruchtten vrouwen om een ras van koudbloedige hybriden te kweken. Deze nakomelingen behielden hun essentile genetische kenmerken en verenigden zich in de Broederschap van de Slang met vermeende leden zoals George W. Bush, George H.W. Bush, Elizabeth II, Kris Kristofferson, Beatrix der Nederlanden, Bill Clinton, Hillary Clinton, Dick Cheney, Henry Kissinger, Frank Sinatra, Bob Hope, Winston Churchill, Al Gore en Tony Blair. Ook de joodse bankiersfamilie Rothschild zou een reptielendynastie zijn.[7] Volgens Icke zien deze nakomelingen er voor de buitenwereld menselijk uit, maar veranderen ze achter gesloten deuren in hun 'reptiele' vorm.[9] Voortbordurend op andere complottheorien, beweert Icke tevens dat deze reptielen achter de geheime genootschappen van de Tempeliers en de Illuminati zouden zitten.[2]

:')

Deze ex-keeper van Hereford heeft het allemaal even in kaart gebracht.
pi_206552110
Persoonlijk gooi ik liever mijn recht om ook niet mainstream ideen te horen niet weg vanwege wat wappies.
pi_206552122
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 07:30 schreef Glazenmaker het volgende:
Persoonlijk gooi ik liever mijn recht om ook niet mainstream ideen te horen niet weg vanwege wat wappies.
Ik vind het ook vervelend voor je dat op al dat gelul over reptilians, illuminati en tempeliers wappies afkomen.
  vrijdag 4 november 2022 @ 07:37:25 #34
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206552137
quote:
Dat heeft het kabinet besloten in verband met risico's voor de openbare orde.
Maar vanuit welke hoek? De FvD-ers cs, of allemaal inclusieve, tolerante protestclubjes?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206552141
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 07:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik vind het ook vervelend voor je dat op al dat gelul over reptilians, illuminati en tempeliers wappies afkomen.
Iedereen heeft wel een samenzwering waar ze in geloven. Wacht maar tot ze jou gaan bannen.
pi_206552147
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 07:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Iedereen heeft wel een samenzwering waar ze in geloven. Wacht maar tot ze jou gaan bannen.
ok Gandalf
pi_206552159
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 07:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Icke ziet zijn opvattingen niet als een mening maar als feiten.
Maar dat op zich is geen reden hem te weigeren. KOZP tenslotte mag ook gewoon demonstreren,

En zolang hij geen haat predikt of oproept to geweld is hij ook gewoon welkom, in tegenstelling tot enkele islamitische haatpredikers die daarvoor wel terecht niet welkom zijn.

De enige reden waarom men hem wel kan weigeren is de mogelijkheid van te verwachten verstoring van de openbare orde. Wat ook de reden is dat bv demonstraties verboden kunnen worden.

Nou lijkt mij interesant vanuit welke hoek die 'verstoring' dan te verwachten valt. Zijn het zijn aanhangers? Of gaat het om tegendemonstranten?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_206552161
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 07:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
ok Gandalf
Beetje raar om mij Gandalf te noemen als ik in kamp you shall pass zit.
pi_206552221
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 07:41 schreef Montagui het volgende:

[..]
Maar dat op zich is geen reden hem te weigeren. KOZP tenslotte mag ook gewoon demonstreren,

En zolang hij geen haat predikt of oproept to geweld is hij ook gewoon welkom, in tegenstelling tot enkele islamitische haatpredikers die daarvoor wel terecht niet welkom zijn.

De enige reden waarom men hem wel kan weigeren is de mogelijkheid van te verwachten verstoring van de openbare orde. Wat ook de reden is dat bv demonstraties verboden kunnen worden.

Nou lijkt mij interesant vanuit welke hoek die 'verstoring' dan te verwachten valt. Zijn het zijn aanhangers? Of gaat het om tegendemonstranten?
Beide?
pi_206552223
Verstandig besluit ^O^
pi_206552242
Icke denkt overigens niet dat hij in de zelf verzonnen kant van de reptilians staat.

Deze ex keeper van Hereford is de zoon van God.

pi_206552263
Het is een mafketel maar wat me niet bevalt is dat we als samenleving 10 jaar geleden nog volwassen genoeg waren om het gewoon allemaal niet te serieus te nemen, en nu zo'n persoon de toegang moeten ontzeggen (en daar ongetwijfeld de komende 48 uur hl veel over gaan praten in podcast / talkshow / youtube etc etc)

Het is niet zo zeer de persoon die het land niet inkomt wat me niet bevalt, maar dat we als samenleving kennelijk de nuance zijn kwijtgeraakt. Gekkies waren er toch ook in 2010 al?
pi_206552318
Wat een krom gedoe. We halen een ideologie met een hoop haat met open armen binnen. Een ideologie van waaruit vreselijke aanslagen gepleegd worden. Tevens nog wat IS bruiden ophalen want die moeten vervolgd worden. Maar 1 man met waan ideeen die gaan we tegenhouden.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_206552328
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:14 schreef Bloemkool het volgende:
Wat een krom gedoe. We halen een ideologie met een hoop haat met open armen binnen. Een ideologie van waaruit vreselijke aanslagen gepleegd worden. Tevens nog wat IS bruiden ophalen want die moeten vervolgd worden. Maar 1 man met waan ideeen die gaan we tegenhouden.
We weigeren ook wappie-imams, dus het weigeren van haat-imam Icke is redelijk consistent.
pi_206552346
Liever geen christelijk amerikaanse gekkies hier. We hebben zelf al genoeg clowns.
Conscience do cost.
pi_206552370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:22 schreef ems. het volgende:
Liever geen christelijk amerikaanse gekkies hier. We hebben zelf al genoeg clowns.
Het is een Brit
pi_206552376
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het is een Brit
Verhip, qua afkomst inderdaad. Maar qua doen en laten is het een amerikaanse gekkie.
Conscience do cost.
  vrijdag 4 november 2022 @ 08:43:36 #48
21467 franske19
Hit the deck!
pi_206552434
Ze kunnen dus wel mensen die hier niets te zoeken hebben de toegang weigeren.
  vrijdag 4 november 2022 @ 08:48:12 #49
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206552472
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:43 schreef franske19 het volgende:
Ze kunnen dus wel mensen die hier niets te zoeken hebben de toegang weigeren.
Als je een beetje had opgelet de afgelopen jaren dan had je dat geweten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206552484
Ik vraag mij nou af, als Trump herkozen wordt, gaan we hem dan ook weigeren?
pi_206552491
Dus iemand die fabeltjes verteld en geloofd mag het land niet in terwijl onze grenzen wagenwijd openstaan voor mensen die in fabeltjes geloven en zelfs bereid zijn in naam van die fabeltjes geweld te plegen, juist.
pi_206552519
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
Trump kan Nederland niet eens aanwijzen op de kaart joh.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206552574
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 07:06 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Nee, als het risico dusdanig groot wordt geacht dat er wets overtredingen gaan plaatsvinden mag je preventief optreden. Waaronder dus een weigering om Nederland in te komen.
Nee, zelfs de kans dat er orde verstoringen zijn is geen reden om dingen te verbieden. Als dat zo was zou er geen voetbal wedstrijd meer doorgaan. En bijna geen enkele demonstratie.
pi_206552643
Een belachelijk besluit. Er zijn wel meer mensen die dingen zeggen die ik stom / fout / dom / gevaarlijk vindt, maar in een democratie negeer je die of kom je met argumenten om die beweringen te weerleggen. Volgens mij is er geen sprake tot oproepen tot geweld, dus ik begrijp dit echt niet.

Dit is wel een teken aan de wand over de staat van onze democratie die kennelijk niet meer tegen een stootje kan. Leg eens uit, waarom zijn deze complotteksten van David Icke of wat mij betreft FvD "gevaarlijk" in plaats van "belachelijk"?
  vrijdag 4 november 2022 @ 09:20:50 #55
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206552728
quote:

[..]
Als hij welkom is dan moeten haatimams en antihomo predikanten ook welkom zijn.
pi_206552731
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Trump kan Nederland niet eens aanwijzen op de kaart joh.
Uiteraard niet, dat kan geen enkele Amerikaan. Maar met behulp van techniek zal het de piloot wel lukken om Schiphol te vinden.
pi_206552756
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
Trump heeft tig rechtszaken aan de broek hangen omtrent de oproep tot geweld en de Kapitoolbestorming. Zouden we hem niet weigeren dan mag je Holleeder en Taghi ook wel een platform gaan geven.
pi_206552763
Ik heb een heerlijke portie sprinkhanen gegeten om dit te vieren.
pi_206552774
Komt Putin hier eigenlijk nog speechen voor de Fvd en aanhang?
pi_206552784
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:20 schreef Harvest89 het volgende:
Als hij welkom is dan moeten haatimams en antihomo predikanten ook welkom zijn.
Is er dan sprake van oproepen tot geweld / discriminatie van de kant van David Icke? Nee. Volgens mij niet. Maar als je een voorbeeld hebt dan laat ik mij graag overtuigen.
pi_206552861
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:27 schreef zoost het volgende:

[..]
Is er dan sprake van oproepen tot geweld / discriminatie van de kant van David Icke? Nee. Volgens mij niet. Maar als je een voorbeeld hebt dan laat ik mij graag overtuigen.
Men vreest verstoring van de openbare orde. Daar heeft meneer Icke waarschijnljk ook niet toe opgeroepen, maar blijkbaar is zijn aanwezigheid reden voor verstoring van de openbare orde. Zullen wel voor en tegenstanders zijn die met elkaar op de vuist gaan.

Schijnbaar is dat reden of rechtvaardiging om deze meneer toegang to Nederland te weigeren. (Wat overigens al in Duitsland en nog een land ook al is gebeurd).
  vrijdag 4 november 2022 @ 09:41:11 #62
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206552903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:27 schreef zoost het volgende:

[..]
Hij ontkent de Holocaust, is bezig met verspreiden van haat en onrust op basis van fake news achterlijke complottheorieen. Het is gewoon een sabotageclown. Geen podium geven dus.
pi_206552905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:35 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Men vreest verstoring van de openbare orde. Daar heeft meneer Icke waarschijnljk ook niet toe opgeroepen, maar blijkbaar is zijn aanwezigheid reden voor verstoring van de openbare orde. Zullen wel voor en tegenstanders zijn die met elkaar op de vuist gaan.

Schijnbaar is dat reden of rechtvaardiging om deze meneer toegang to Nederland te weigeren. (Wat overigens al in Duitsland en nog een land ook al is gebeurd).
Dat geldt voor heel veel demonstraties. Ik hoorde net een hoogleraar op Radio1 die stelde dat de gemeente / het rijk dan moet aantonen dat ze niet de capaciteit kunnen vrijmaken om een ordelijk verloop te kunnen garanderen. Aangezien het recht op demonstratie een grondrecht is, moet de gemeente eigenlijk alles in het werk stellen om de openbare orde te handhaven. Dat lijkt mij sterk dat ze dat kunnen aantonen. Ook het feit dat hij voor 2 jaar verbannen is, en niet alleen voor deze demonstratie lijkt aan te tonen dat openbare orde niet de reden is.

Wat ze in ieder geval bereiken hiermee is dat heel veel mensen nu youtubes van deze man gaan kijken.
pi_206552921
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:41 schreef zoost het volgende:

[..]
Dat geldt voor heel veel demonstraties. Ik hoorde net een hoogleraar op Radio1 die stelde dat de gemeente / het rijk dan moet aantonen dat ze niet de capaciteit kunnen vrijmaken om een ordelijk verloop te kunnen garanderen. Aangezien het recht op demonstratie een grondrecht is, moet de gemeente eigenlijk alles in het werk stellen om de openbare orde te handhaven. Dat lijkt mij sterk dat ze dat kunnen aantonen. Ook het feit dat hij voor 2 jaar verbannen is, en niet alleen voor deze demonstratie lijkt aan te tonen dat openbare orde niet de reden is.

Wat ze in ieder geval bereiken hiermee is dat heel veel mensen nu youtubes van deze man gaan kijken.
Klopt dat ze de capaciteit moeten aantonen. Aan de hand daarvan worden nog wel eens vergunningen voor voetbal wedstrijden geweigerd (bijvoorbeeld tijdens carnaval).

Ja, het is een grondrecht om te mogen demonstreren. Maar in dit geval is de beste man Icke geen inwoner van Nederland, en dan ligt het denk ik wel anders.
pi_206552925
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 22:46 schreef superniger het volgende:

En ondertussen wel IS-bruiden naar Nederland halen.

Echt wat eeen vergelijking.

nederlandse vrouwen die zich aansloten bij een terrorisistische organistatie, moeten gewoon berecht en bestraft worden in Nederland.

die man is geen nederlander geen eu burger, dus zijn er alle redenen om hem te weigeren aangezien hij geen recht heeft om zomaar hier binnen te komen, tenzij hijhier asiel komt vragen.
pi_206552946
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hij ontkent de Holocaust, is bezig met verspreiden van haat en onrust op basis van fake news achterlijke complottheorieen. Het is gewoon een sabotageclown. Geen podium geven dus.
Dit is gewoon een aantasting van een grondrecht. Een heel verkeerd pad om te bewandelen. Daarnaast geef je zijn aanhangers nu munitie om te zeggen dat de "elite" anders denkenden de mond wil snoeren.

Holocaust ontkenning is geen sprake van. volgens de wiki:

quote:
"Sommige critici beschouwen Icke als een Holocaustontkenner en zijn "Reptilians" en andere theorien als antisemitisch.[11] Na een interview met Icke in 2018, meent journalist Henry Widdas dat hier geen bewijs voor is. Volgens hem dicht Icke de Joden geen bijzondere plaats toe in zijn wereldcomplot, verafschuwt hij racisme en ziet hij "het zichzelf identificeren met welk ras dan ook" als een verkeerd begrip van wie we werkelijk zijn. "
pi_206552963
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:41 schreef zoost het volgende:

[..]

Grondrechten gelden voor burgers, niet voor aliens.
pi_206552966
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:47 schreef zoost het volgende:

[..]
Dit is gewoon een aantasting van een grondrecht. Een heel verkeerd pad om te bewandelen. Daarnaast geef je zijn aanhangers nu munitie om te zeggen dat de "elite" anders denkenden de mond wil snoeren.

[..]

De man is geen Nederlander en komt niet uit de EU, dus ik vraag me af of dat 'grondrecht' waar je het over hebt wel geldt voor hem.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206552976
quote:

[..]

[..]

echt je quote een nederlandse wiki die is aangepast door een fdv-er want je kunt nu vast het orginele artikel laten zien.

Echt wat een goedkope propaganda
pi_206553042
Oorlogsmisdadigers uit Afrika laten we gewoon toe en geven we zelfs staatsburgerschap, elke vrijdag worden er in 100en moskeen door het hele land Middeleeuwse denkwijzen verkondigt waar je oren van gaan klapperen, corona importeren was tijdens de pandemie ook nooit een probleem, de grens staat uberhaupt wagenwijd open voor alles en iedereen. En nu zouden we iemand die een alternatieve waarheid verkondigt niet toe laten. Give me a break. Ging VVD66 er niet prat op liberaal te zijn?!
pi_206553044
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:50 schreef Korenfok het volgende:

[..]
echt je quote een nederlandse wiki die is aangepast door een fdv-er want je kunt nu vast het orginele artikel laten zien.

Echt wat een goedkope propaganda
Klopt:

https://www.lep.co.uk/wha(...)y-exaggerated-270142

The “Holocaust denier” slur was repeated in the first paragraph of one newspaper article last month. Icke claims that, when his younger son, Jaymie, asked them to provide evidence of that, the line was immediately withdrawn from the online story.

quote:
Having interviewed Icke for two hours, and having seen his four-hour show, I do not believe he is racist. Far from it in fact.

He abhors racism and sees identifying oneself with any race as a misunderstanding of who we actually are – more on that later.

And he does not deny the Holocaust. Icke says: “The way the Jewish people in Nazi Germany were treated by the Nazis is grotesque, horrific and almost beyond comprehension.”
Zoals de complotdenkers zeggen, je moet niet alles geloven wat men je voorhoudt. Of heb jij bewijzen dat hij wel een Holocaust ontkenner is. Dan even linkje plaatsen.
pi_206553067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:56 schreef zoost het volgende:

[..]
Klopt:

The “Holocaust denier” slur was repeated in the first paragraph of one newspaper article last month. Icke claims that, when his younger son, Jaymie, asked them to provide evidence of that, the line was immediately withdrawn from the online story.
[..]
Zoals de complotdenkers zeggen, je moet niet alles geloven wat men je voorhoudt. Of heb jij bewijzen dat hij wel een Holocaust ontkenner is. Dan even linkje plaatsen.
dit is dus indirect bewijs nogmaals. er is een beeld materiaal dat icke zich openlijk uit spreekt tegen rascisme, tegen holocaust en tegen anti semitisme?
pi_206553073
Maar wat nou als de man naar Nederland zou willen komen voor asiel?

Goed te lezen dat er lui de toegang tot Nederland ontzegd kunnen worden. Hopelijk wordt het de standaard en gaat het ook gelden voor religekkies zoals bijv. haatimams.
pi_206553082
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:56 schreef Alpha0 het volgende:
Oorlogsmisdadigers uit Afrika laten we gewoon toe en geven we zelfs staatsburgerschap, elke vrijdag worden er in 100en moskeen door het hele land Middeleeuwse denkwijzen verkondigt waar je oren van gaan klapperen, corona importeren was tijdens de pandemie ook nooit een probleem, de grens staat uberhaupt wagenwijd open voor alles en iedereen. En nu zouden we iemand die een alternatieve waarheid verkondigt niet toe laten. Give me a break. Ging VVD66 er niet prat op liberaal te zijn?!
Snap je het verschil niet....

ikce mag en kan proberen illegaal binnen te komen, als hij zo graag hier wil komen.

baudet kan helpen met smokkelen. want dat is wat je nu eigenlijk voor pleit.
pi_206553091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:59 schreef Inbox het volgende:
Maar wat nou als de man naar Nederland zou willen komen voor asiel?

Goed te lezen dat er lui de toegang tot Nederland ontzegd kunnen worden. Hopelijk wordt het de standaard en gaat het ook gelden voor religekkies zoals bijv. haatimams.
dat gebeurd al.
  Moderator vrijdag 4 november 2022 @ 10:01:31 #76
5428 crew  miss_sly
pi_206553094
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:56 schreef zoost het volgende:

[..]
Klopt:

[..]
Hier net zo indirect bewijs van zijn anti-semitisme

https://www.cidi.nl/de-an(...)ieen-van-david-icke/
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206553110
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:01 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dat gebeurd al.
Ja, maar zeer zelden. Zouden ze veel vaker en sneller moeten doen.
pi_206553123
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:59 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dit is dus indirect bewijs nogmaals. er is een beeld materiaal dat icke zich openlijk uit spreekt tegen rascisme, tegen holocaust en tegen anti semitisme?
Je zet me wel aan het werk. Maar ja dat is er: vanaf 7 minuten.

Heb jij bewijs van het hetgeen jij beweerd?
pi_206553126
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:03 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ja, maar zeer zelden. Zouden ze veel vaker en sneller moeten doen.
dat is een andere discussie. maar dat men icke weigert voor een haat speech te geven is dus niet vreemd.
pi_206553160
quote:

[..]

[..]

Oh? Dus iedere buitenlander mag aanspraak maken op het grondrecht om naar Nederland te reizen en hier zijn zegje te doen? Bijzonder verhaal wel, welk artikel van de Nederlandse grondwet is dat precies?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2022 10:09:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')