quote:
quote:
Speciaal voor @DeHovenierquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vaste user @:DeHovenier is jarig vandaag! Feliciteer en trakteer hem hier op goede danwel slechte muziek!
Gefeliciteerd! @DeHovenierquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vaste user @:DeHovenier is jarig vandaag! Feliciteer en trakteer hem hier op goede danwel slechte muziek!
Nou dat moet ik maar eens even gaan beoordelen danquote:
Jij frot hem overal in, maar ik hou wel van je hoor, heeel diep van binnen.quote:
Ziet eruit als een Zigeuner...Maarja goed nummerquote:
Walgelijke manquote:
Die heb ik al eerder gehoord vanavond.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek die onderbroek maar opzij schat.
Ja sjappies op internetquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die heb ik al eerder gehoord vanavond.![]()
Mannen
Alleen jij hoor, onlinequote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Alleen jij hoor, onlineIRL is het niet te stoppen joh
Viespeukenquote:
Jij zou zomaar mijn vriendje kunnen zijnquote:
Vroegah dacht ik dat je een meisje was....quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou zomaar mijn vriendje kunnen zijn
Hij is wel een homoquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Vroegah dacht ik dat je een meisje was....
Ja? Zou je nemen of genomen worden?quote:Op zondag 6 november 2022 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou best een mooie flikker zijn denk ik
Uitstraling is mijn broertjequote:Op zondag 6 november 2022 00:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niet haten, scharen in een sandwich gaat goed samen..
Ugh, daar gaan we hoor, lekker boeiendquote:Op zondag 6 november 2022 00:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja? Zou je nemen of genomen worden?
Ja, mag tochquote:Op zondag 6 november 2022 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo denk ik dus echt over mezelf
Niks mis mee, goed uitgangspunt in deze wereldquote:Op zondag 6 november 2022 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo denk ik dus echt over mezelf
Jaren 80 haren! Daar kun je zoveel instekenquote:
Prachtig mens was dat wel, heerlijk verlegen ook.quote:Op zondag 6 november 2022 00:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jaren 80 haren! Daar kun je zoveel insteken
Voor nu wel hoor, zodadelijk wat andersquote:Op zondag 6 november 2022 00:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet alleen plassen...
Trek je die wakker dan?quote:Op zondag 6 november 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Voor nu wel hoor, zodadelijk wat anders
Wat denk jijquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 00:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat denk jijDie zit me al de hele tijd te neten, kan die hem krijgen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |