quote:Suggestie is het psychologische proces waarmee een persoon zijn eigen of de gewenste gedachten, gevoelens en gedragingen van een ander stuurt door stimuli te presenteren die deze kunnen opwekken als reflexen in plaats van te vertrouwen op bewuste inspanning.
Waarom pijpen sommige mannen zichzelf?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik zie de lol daar niet van in. Likken aan je eigen lichaamsdelen. Waarom doen ze dat eigenlijk?
[ afbeelding ]
Omdat het kan! (áls het kan)quote:Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef PowerPomper het volgende:
[..]
Waarom pijpen sommige mannen zichzelf?
Ik heb gelezen dat marilyn manson, de onderste rib heeft laten weghalen, om er bij te kunnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
We weten allemaal dat deze TS aan zijn piemel zou likken als hij er bij kon.
1993 belde. Ze willen hun gerucht terugquote:Op donderdag 3 november 2022 21:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat marilyn manson, de onderste rib heeft laten weghalen, om er bij te kunnen.
Dit.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:29 schreef hoechst het volgende:
Vrouwen denken dat mannen dat geil vinden.
Je bent te lui om het zelf te doen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:20 schreef piere het volgende:
Kunnen er wat meer voorbeeldfoto's geplaatst worden?
Je hebt me door...quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent te lui om het zelf te doen?
En alsjeblieft zegquote:Op donderdag 3 november 2022 22:46 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik neem aan zowel vrouwen erg lekker vinden om hun borsten te likken, als ze ook met zichzelf vrijen of met iemand seks bedrijft. Is heel normaal, echt niet vies of niet onoorbaars aan. Bij vrouwen worden de tepels hard door hun seksuele opwinding waar ook ze het gevoel krijgen dat ook tijd is voor seks, maar hoeft niet perse.
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef Het_Bokje het volgende:
Niet dagelijks je perineum masseren met je huig
Nee…quote:Op donderdag 3 november 2022 22:46 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik neem aan zowel vrouwen erg lekker vinden om hun borsten te likken, als ze ook met zichzelf vrijen of met iemand seks bedrijft. Is heel normaal, echt niet vies of niet onoorbaars aan. Bij vrouwen worden de tepels hard door hun seksuele opwinding waar ook ze het gevoel krijgen dat ook tijd is voor seks, maar hoeft niet perse.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ja, en dat vind ik het rare. Als ik zoiets zie, dan denk, ik meid, je moet naar de dokter. Blijkbaar vinden andere mannen dat opwindend. Ok, ieder zijn ding, zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee…
Je tepels kan je niet bij. Ik heb geen kleine borsten en ben ook niet heel jong meer. Maar ik kan je vertellen dat als je je tieten niet als sjaal kan gebruiken je niet op je eigen tepels kan sabbelen.
De enige reden dat vrouwen soms aan hun tieten likken is omdat ze denken dat mannen dat lekker vinden om te zien.
Best veel mannen vinden dat blijkbaar opwindend. Net als op je eigen of hun vinger sabbelen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:05 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik het rare. Als ik zoiets zie, dan denk, ik meid, je moet naar de dokter. Blijkbaar vinden andere mannen dat opwindend. Ok, ieder zijn ding, zal ik maar zeggen.
Moest even kijken wie de ts was maar je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 3 november 2022 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
Het is echt spectaculair hoe wijdverbreid deze urban legend is, over de hele Westerse wereld was dit een gerucht op middelbare scholen in de jaren '90. Geen idee waar het ontstaan is.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat marilyn manson, de onderste rib heeft laten weghalen, om er bij te kunnen.
Kijk je kooktopics even terug.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:05 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik het rare. Als ik zoiets zie, dan denk, ik meid, je moet naar de dokter. Blijkbaar vinden andere mannen dat opwindend. Ok, ieder zijn ding, zal ik maar zeggen.
Ik kan er ook niet bij, net geprobeerd 😂quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee…
Je tepels kan je niet bij. Ik heb geen kleine borsten en ben ook niet heel jong meer. Maar ik kan je vertellen dat als je je tieten niet als sjaal kan gebruiken je niet op je eigen tepels kan sabbelen.
De enige reden dat vrouwen soms aan hun tieten likken is omdat ze denken dat mannen dat lekker vinden om te zien.
Dat is het ook.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:29 schreef hoechst het volgende:
Nee lekker is het niet om mijn eigen borsten te likken, het is meer om de man een beetje te teasen en uit te dagen.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:46 schreef Misrer1972 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 5 november 2022 08:52 schreef Cockwhale het volgende:
Vindt een vrouw het dan ook geil als een man even met z'n tong over z'n eigen ballen streelt?
De tepels wel, de verdere borst is gewoon huid…quote:Op maandag 7 november 2022 20:29 schreef Chandler het volgende:
Toch jammer om te lezen dat dames er blijkbaar geen plezier aan beleven anders dan het doen voor de ander (indirect plezier). Ik had zelf de gedachte dat ook de borsten en daarbij de tepels zorgen voor extra stimulans...
Heb het dus mis... of de paar dames die hier reageren zijn juist de dames die het niet een extra stimulans vinden... en zoals vaker worden de topics waar dames gevraagd worden om hun 'gevoel/ervaring' overspoeld door reacties van mannen.... :x
Maar goed, ik zal de vraag eens uitzetten bij m'n vriendinnetjes!
Dit dus.. je kan net zo goed over je arm likken, zelfde gevoel.quote:Op maandag 7 november 2022 22:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De tepels wel, de verdere borst is gewoon huid…
Vergelijk het met kusjes/likjes aan de binnenkant van je pols. Als iemand anders dat doet kan het heel opwindend zijn. Doe het zelf en dat is niet echt het geval.
Ik speel weleens met mijn borsten als ik met mezelf speel, maar likken nee. Kan niet bij de tepels.
precies dit ja. Likken nee. Ik zou willen dat ik op een fatsoenlijk manier eens aan mijn tepels zou kunnen zuigen, beetje bijten enzo, maar dat lukt echt niet hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 22:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vergelijk het met kusjes/likjes aan de binnenkant van je pols. Als iemand anders dat doet kan het heel opwindend zijn. Doe het zelf en dat is niet echt het geval.
Ik speel weleens met mijn borsten als ik met mezelf speel, maar likken nee. Kan niet bij de tepels.
Meer oefenen!quote:Op donderdag 10 november 2022 18:21 schreef Soepeltjes het volgende:
[..]
precies dit ja. Likken nee. Ik zou willen dat ik op een fatsoenlijk manier eens aan mijn tepels zou kunnen zuigen, beetje bijten enzo, maar dat lukt echt niet hoor.
En? Wie weet kun je er een verdienmodel van maken.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:01 schreef Soepeltjes het volgende:
[..]denk niet dat ik dat heel geil ga vinden.
Ja ja een OF over "kijk mij hier leren hoe ik mijn eigen tepel ga proberen te likken en zuigen"quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En? Wie weet kun je er een verdienmodel van maken.
Flauw.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:27 schreef Soepeltjes het volgende:
[..]
Ja ja een OF over "kijk mij hier leren hoe ik mijn eigen tepel ga proberen te likken en zuigen"
Nou ja overal mensen voor, maar deze sla ik ff over.
En ik vind er niets opwindends aan, eerder een afknapper.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:29 schreef hoechst het volgende:
Van de kou kun je ook harde tepels krijgen. Maar ja, met die softe winters sinds 1970 zal dat wel niet veel meer voorkomen.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:46 schreef Misrer1972 het volgende:
Dus zo soepeltjes ben je helemaal nietquote:Op donderdag 10 november 2022 18:21 schreef Soepeltjes het volgende:
[..]
precies dit ja. Likken nee. Ik zou willen dat ik op een fatsoenlijk manier eens aan mijn tepels zou kunnen zuigen, beetje bijten enzo, maar dat lukt echt niet hoor.
Ja dat is ook zo....quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:31 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Van de kou kun je ook harde tepels krijgen. Maar ja, met die softe winters sinds 1970 zal dat wel niet veel meer voorkomen.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:31 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Van de kou kun je ook harde tepels krijgen. Maar ja, met die softe winters sinds 1970 zal dat wel niet veel meer voorkomen.
Misrer1972? Als dat 1972 betekent dat je in dat jaar geboren bent heb je (helaas voor jou en ieder kind) de winter in 1962 niet (bewust) meegemaakt.quote:
Niets mis met zulke ordinaire damesquote:Op donderdag 3 november 2022 22:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Eerlijk gezegd vind ik het vreselijk ordinair en de dame in de OP ziet er al even ordinair uit.
Voor de rest is er werkelijk geen enkele reden om aan je eigen borsten te likken...
Welke tokkie is dit in je plaatje?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik zie de lol daar niet van in. Likken aan je eigen lichaamsdelen. Waarom doen ze dat eigenlijk?
[ afbeelding ]
Asking for a friend, zeker?quote:Op zondag 11 december 2022 11:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke tokkie is dit in je plaatje?
Effect van suggestie inderdaad...
Als je ouder wordt gaan ze meer hangen, misschien lukt het dan welquote:Op donderdag 10 november 2022 20:01 schreef Soepeltjes het volgende:
[..]denk niet dat ik dat heel geil ga vinden.
Jaloerse cup A gespot die niet aan haar eigen tetten kan likken?quote:Op donderdag 3 november 2022 22:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Eerlijk gezegd vind ik het vreselijk ordinair en de dame in de OP ziet er al even ordinair uit.
Voor de rest is er werkelijk geen enkele reden om aan je eigen borsten te likken...
Neuh.. zie het nut er dus echt niet van in.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:03 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jaloerse cup A gespot die niet aan haar eigen tetten kan likken?
Vind jij jouw arm geen erogene zone (volgens Wikipedia kan dit overigens wel een erogene zone zijn)?quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Neuh.. zie het nut er dus echt niet van in.
Ik lik toch ook niet aan mijn arm?
Ik lik aan niets van mijzelfquote:Op dinsdag 13 december 2022 13:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vind jij jouw arm geen erogene zone (volgens Wikipedia kan dit overigens wel een erogene zone zijn)?
je vingers toch wel eens na het eten?quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik lik aan niets van mijzelf
En nogmaals, zoals al door verschillende vrouwen hier gezegd: zo goed als niemand heeft behoefte om aan de eigen borsten te likken want dat is toch totaal niet vergelijkbaar met het likken door een ander.
De vrouwen die dat wel doen, doen dit voor te teasen en/ of omdat ze denken dat mannen dat geil vinden.
Het is geven en nemen he.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:52 schreef Lenny77 het volgende:
De vrouwen die dat wel doen, doen dit voor te teasen en/ of omdat ze denken dat mannen dat geil vinden.
Is mij wel eens gelukt vroeger. Feels like sucking a dick, not getting your dick sucked. Totaal niet dat je denkt van wow wat is dit nice en wat voelt het alsof je gepijpt wordt. Nee, is echt helemaal niet bijzonder.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou vrijwel iedere avond mijn stok slobberen als ik er bij zou kunnen
Wel gekomen?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is mij wel eens gelukt vroeger. Feels like sucking a dick, not getting your dick sucked. Totaal niet dat je denkt van wow wat is dit nice en wat voelt het alsof je gepijpt wordt. Nee, is echt helemaal niet bijzonder.
Nee, was vier seconden ofzo en toen deed m´n rug veel te veel pijn.quote:
Moet onmogelijk zijn...quote:Op zondag 15 januari 2023 19:47 schreef Gehrman het volgende:
Ik kwam toevallig laatst wat filmpjes tegen van vrouwen die zichzelf beffen. Best interessant om te zien.
Wie is deze dame?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
nou als je soms mensen yoga ziet doen moet het kunnen... maar vast niet voor iedereen weggelegd :-)quote:
Dit inderdaad. Tijdens de seks speel ik wel regelmatig met mijn tepels/borsten, maar mijn eigen borsten likken heeft echt nul meerwaarde. Tepels lukt inderdaad ook gewoon niet.quote:Op maandag 7 november 2022 22:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Kwestie van goed oefenen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:14 schreef CharlyHighnoise het volgende:
[..]
... maar mijn eigen borsten likken heeft echt nul meerwaarde. Tepels lukt inderdaad ook gewoon niet.
Er zijn er een paar die het lukt, ene Annbarby Nika bijvoorbeeld.quote:
Is fysiek onmogelijk makker.quote:
Welnee, oefenen!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is fysiek onmogelijk makker.
Hoeft toch ook niet? Je kunt er op de Koningsmarkt flink mee verdienen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:15 schreef CharlyHighnoise het volgende:
[..]
Mwoah, weet niet of dat echt een toevoeging op m'n seksleven vind
Niet aan perineum sunning doenquote:Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef Het_Bokje het volgende:
Niet dagelijks je perineum masseren met je huig
Ja, en zeker niet alle mannen houden van ordinair, van het er te dik bovenop leggen.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Denk jij...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |