In de oorlog zaten de nazi’s aan het Museumplein. Het is een wat ongelukkige keuze.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:25 schreef Paul het volgende:
denk dat @:freshfruit hier live verslag van gaat doen
Burgemeester Halsema verplaatst demonstratie met omstreden spreker Icke naar Museumplein
Hoe moet je zoiets etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Oefenen danquote:Op donderdag 3 november 2022 14:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Past toch niet, heb niet zo'n grote mond
Dan met mes en vork en in stukken snijdenquote:
Eerst even in drie stukken. daarna met mes en vork iddquote:Op donderdag 3 november 2022 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan met mes en vork en in stukken snijden
En je kan hem zo groot of klein maken als je wil natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2022 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eerst even in drie stukken. daarna met mes en vork idd
Ook niet in ONZ?quote:Op donderdag 3 november 2022 14:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Past toch niet, heb niet zo'n grote mond
En DTS gaat toch niet meer openquote:Op donderdag 3 november 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kom ik eigenlijk nooit echt meer..
Precies valt niks te beleven daar..quote:Op donderdag 3 november 2022 15:57 schreef aloa het volgende:
[..]
En DTS gaat toch niet meer open![]()
Wat moeten we er dan nog
Je kan toch gewoon een topic openen dat Bolk heet en dat dan de hele dag postenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies valt niks te beleven daar..
Wordt gesloten denk ikquote:Op donderdag 3 november 2022 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een topic openen dat Bolk heet en dat dan de hele dag posten
Dan gewoon een ander random woord bedenken zoals BLOK bijvoorbeeld. Dat linken ze nooit aan DTS.quote:
Lijkt me leukquote:Op donderdag 3 november 2022 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Goeie, maar ik blijf wel gewoon uit de ONZquote:Op donderdag 3 november 2022 16:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan gewoon een ander random woord bedenken zoals BLOK bijvoorbeeld. Dat linken ze nooit aan DTS.
Zo slim zijn ze niet iddquote:Op donderdag 3 november 2022 16:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan gewoon een ander random woord bedenken zoals BLOK bijvoorbeeld. Dat linken ze nooit aan DTS.
quote:Op donderdag 3 november 2022 16:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat past goed in deze reeks:quote:Op donderdag 3 november 2022 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb daar gepostquote:Op donderdag 3 november 2022 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat past goed in deze reeks:
Topicreeks: Verander hier niets aan het woord #3
Nou bijna inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2022 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zijn dus topics waar ik niet in moet postenquote:Op donderdag 3 november 2022 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
komt mooi van pas voor de komende strenge winterquote:Op donderdag 3 november 2022 17:18 schreef engine het volgende:
Ik ging een middagje winkelen met m'n moeder. Was er na de eerste winkel al helemaal klaar mee![]()
Wel twee bakjes koffie en twee truien gescoord
Komt die er?quote:Op donderdag 3 november 2022 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
komt mooi van pas voor de komende strenge winter
Okay nou kom maar opquote:
Oh leuk!!!!quote:
Volgende week toch? Voel je die kou niet danquote:
Een redelijk eenvoudige opdracht. En dan zijn er nog mensen die het niet kunnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet echt maar ik heb nu twee truien dus helemaal klaar voorquote:Op donderdag 3 november 2022 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende week toch? Voel je die kou niet dan
Dat is te makkelijk...quote:Op donderdag 3 november 2022 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen als hij met jetski’s gevaren wordt.
Dat ga ik niet halenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe jij hem op schaatsen. Heb je gelijk een extra uitdaging.
Twee truienquote:Op donderdag 3 november 2022 17:32 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt maar ik heb nu twee truien dus helemaal klaar voor
Mag hij er een extra dag over doen als hij het volgende week al op de schaats doet?quote:Op donderdag 3 november 2022 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe jij hem op schaatsen. Heb je gelijk een extra uitdaging.
Nouja nu nog een broekquote:Op donderdag 3 november 2022 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twee truien
Laat die horrorwinter maar komen voor jou
Ja en dan zal ik rustig langs varen.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag hij er een extra dag over doen als hij het volgende week al op de schaats doet?
Tot je hem op het water ziet schaatsenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja en dan zal ik rustig langs varen.
Doe maar een week.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag hij er een extra dag over doen als hij het volgende week al op de schaats doet?
Neh, de uitdaging moet wel blijven hequote:
Leuke vent! Wat kost dat?quote:Op donderdag 3 november 2022 17:39 schreef aloa het volgende:
Nog even halen bij de aldi. Voor de komende horrorwinter...
[ afbeelding ]
quote:
Je kan blijkbaar een Belgische agent huren voor ¤200 per uur. Wat voor jou?quote:
Andere winkel uitzoeken danquote:Op donderdag 3 november 2022 17:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Vonden ze in de winkel ook wel beetje apart.
Je hebt hem gereden?quote:Op donderdag 3 november 2022 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach voor het kruisje hoef ik het niet meer te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |