Heel mooie serie. Ik zie dat er op Texel momenteel dagelijks bijzondere soorten worden waargenomen. Ik had ook nog een grauwe franjepoot en twee witbuikrotganzen die dag (27 april)quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:06 schreef Clayton1 het volgende:
Vogelen op Texel
Kneu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tapuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grasmus
[ afbeelding ]
Grutto
[ afbeelding ]
Lepelaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog veel meer
Dank jequote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heel mooie serie. Ik zie dat er op Texel momenteel dagelijks bijzondere soorten worden waargenomen. Ik had ook nog een grauwe franjepoot en twee witbuikrotganzen die dag (27 april)
Dan zullen ze bij mij zo langzamerhand ook wel uit het ei zijnquote:
Mooie serie! Ringen van de tapuit af kunnen lezen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:06 schreef Clayton1 het volgende:
Vogelen op Texel
Kneu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tapuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grasmus
[ afbeelding ]
Grutto
[ afbeelding ]
Lepelaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog veel meer
Nee, daar zat hij/zij te weg voorquote:Op maandag 8 mei 2023 12:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mooie serie! Ringen van de tapuit af kunnen lezen?
Fijne vakantie en vogelplezier!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:33 schreef Blues het volgende:
Wij zijn nu een weekje in Luxemburg en heb op onze 1e middag al zoveel gehoord en gezien: witte kwikstaarten, zwaluwen, vinken, merels en grote roeken.
Nog niet met camera op jacht geweestMaar hopelijk kan ik nog wat leuks voor hier op de pic krijgen.
We zitten aan een riviertje met daarachter bos. Dus het is hier knetterdruk met vogelgeluiden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |