abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 november 2022 @ 11:34:43 #176
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206542136
quote:
8s.gif Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef Arizona het volgende:
Ze praten door Arcade heen, mijn kantoorgenoten.
Een grote schande is het :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 3 november 2022 @ 11:39:44 #177
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_206542202
quote:
8s.gif Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef Arizona het volgende:
Ze praten door Arcade heen, mijn kantoorgenoten.
Ik zeg het niet snel, maar er zijn situaties waarin geweld gewoon is toegestaan.
Dit lijkt me wel zo'n situatie, zeg achteraf maar tegen de rechter dat het van mij mocht. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 3 november 2022 @ 12:03:28 #178
39237 crew  H_T
2733
pi_206542497
twitter


Ik moest meteen aan @Guanabana denken :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 3 november 2022 @ 12:52:29 #179
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206542970
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2022 12:03 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]

Ik moest meteen aan @:Guanabana denken :D
Daarover gesproken, @Guanabana, hoe gaan de rijlessen?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 3 november 2022 @ 13:27:24 #180
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_206543278
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 12:52 schreef Arizona het volgende:

[..]
Daarover gesproken, @:guanabana, hoe gaan de rijlessen?
Daarover gesproken? :o
Bij "kruisoprichting" denk jij meteen aan guanabana en de rijinstructeur? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_206543391
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 12:52 schreef Arizona het volgende:

[..]
Daarover gesproken, @:guanabana, hoe gaan de rijlessen?
Vorige les was echt vreselijk ;( Er ging echt heel veel fout, en dat vind ik op zich nog tot daaraan toe aangezien ik nog niet echt ver ben, maar hij ging weer best 'snauwen' en verwijtend doen, en ik voel me dan echt heel naar.
Kan het ook niet echt loslaten en voel me dan nog dagen slecht.
Koel en donker bewaren
pi_206543572
quote:
8s.gif Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef Arizona het volgende:
Ze praten door Arcade heen, mijn kantoorgenoten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt heel blij ben dat er bij mij op kantoor geen radio aanstaat *G*
pi_206543654
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 13:35 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Vorige les was echt vreselijk ;( Er ging echt heel veel fout, en dat vind ik op zich nog tot daaraan toe aangezien ik nog niet echt ver ben, maar hij ging weer best 'snauwen' en verwijtend doen, en ik voel me dan echt heel naar.
Kan het ook niet echt loslaten en voel me dan nog dagen slecht.
Zeg je daar niks van dan?
pi_206543788
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 13:54 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Zeg je daar niks van dan?
Ben ik wel van plan ja.

Hoe zou jij dat zeggen?
Koel en donker bewaren
pi_206543829
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ben ik wel van plan ja.

Hoe zou jij dat zeggen?
Ik zou duidelijk maken dat ik sommige dingen gewoon nog lastig vind om te doen en dat snauwen en verwijten niet bijdragen aan het leerproces maar juist voor meer fouten zorgt en dat ik vind dat dit vriendelijker kan.
En als ie daar moeilijk over doet, zou ik zeggen dat ik hem betaal om me te leren autorijden en niet om tegen me te laten snauwen en dat er meerdere rijscholen zijn die me graag op een vriendelijkere manier willen lesgeven.
pi_206544330
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 23:55 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Nee joh, ik kijk elke week. Dit levert ze geen extra view op. Een paar weken terug namen ze ON nog op de hak. Dat moet iedereen hier toch wel kunnen waarderen? :P
Oh oke. Dat over ON wist ik niet, niet gezien.
Maar ik ben serieus benieuwd naar jouw
mening over het stukje van de van de aflevering waar ik eerder over schreef.
pi_206544687
quote:
8s.gif Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef Arizona het volgende:
Ze praten door Arcade heen, mijn kantoorgenoten.
DOE DIT
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206544708
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ben ik wel van plan ja.

Hoe zou jij dat zeggen?
Dattie normaal moet doen!
Nee, nou ja. Dat je het al een keer gezegd hebt en dat hij het gewoon wéér doet.
En verder wat Mandy zegt.

En ik zou naar een andere rijschool gaan.
Het gedrag van die man verandert toch niet en je wordt er alleen maar onzeker van.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 3 november 2022 @ 16:22:31 #189
39237 crew  H_T
2733
pi_206544966
Tussen 12:30 en 16:30 zou er een onderhoudsmonteur komen. Net toch maar even gebeld of die nog kwam. Volgens het logboek heeft hij om 12:41 aangebeld en is toen weer vertrokken, maar ik heb niets gehoord ook al was ik toen thuis }:|

Het geeft verder geen problemen, maar het voelt gewoon stom
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 3 november 2022 @ 16:43:03 #190
39237 crew  H_T
2733
pi_206545116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ben ik wel van plan ja.

Hoe zou jij dat zeggen?
Aangeven dat je het niet prettig vindt en dat het zo niet voor je werkt, en of het ook op een andere manier kan. Makkelijk getypt, maar misschien nog best moeilijk gedaan. Als je niet aan een pakket vast zit kan je nog een proefles bij een andere rijschool proberen, als je wel een pakket hebt en ze hebben meerdere instructeurs dan kan je nog proberen of je een keer een andere instructeur kan krijgen. Desnoods met een smoes als dat je benieuwd bent hoe zij een bijzondere verrichting uitleggen of zo als je daar al bent.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206545148
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 15:05 schreef goh het volgende:

[..]
Oh oke. Dat over ON wist ik niet, niet gezien.
Maar ik ben serieus benieuwd naar jouw
mening over het stukje van de van de aflevering waar ik eerder over schreef.
Het was heel kort en wat mij betreft het minste stukje van de aflevering. Ik hoop niet dat ze er iets mee gaan doen, want niemand zit te wachten op de vader van S10 die een tijdlang over S10 gaat praten. Als Roddelpraat het over het songfestival heeft, dan gaat het er vaak over hoe zielig we wel niet gevonden moeten worden. Deze mening ben ik - een stuk genuanceerder - ook in het topic op FOK! over onze inzending tegengekomen. Hier op het forum hebben we het er ook over dat er elke keer een verhaal bij zit.
In 2024 moeten we toch maar gewoon De Jeugd van Tegenwoordig insturen en hopen dat ze de zaal helemaal los krijgen :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 3 november 2022 @ 16:51:20 #192
39237 crew  H_T
2733
pi_206545154
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 16:49 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Het was heel kort en wat mij betreft het minste stukje van de aflevering. Ik hoop niet dat ze er iets mee gaan doen, want niemand zit te wachten op de vader van S10 die een tijdlang over S10 gaat praten. Als Roddelpraat het over het songfestival heeft, dan gaat het er vaak over hoe zielig we wel niet gevonden moeten worden. Deze mening ben ik - een stuk genuanceerder - ook in het topic op FOK! over onze inzending tegengekomen. Hier op het forum hebben we het er ook over dat er elke keer een verhaal bij zit.
In 2024 moeten we toch maar gewoon De Jeugd van Tegenwoordig insturen en hopen dat ze de zaal helemaal los krijgen :P
De Jeugd is tegenwoordig oud genoeg om een mid-life crisis achter de rug te hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206545629
Het was vandaag trouwens "Pest NailQueen-dag" op de radio. En ja, dat heeft te maken met mijn grote rosse vriend :')

Omdat ik bang ben dat ik te veel zeur zet ik het in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206545737
Zo, wij zijn weer terug van een driedaags tripje naar Nederland, zo tijdens de Belgische herfstvakantie. Dinsdag in de Loonse Duinen, woensdag in de Efteling en vandaag op familiebezoek.

De Efteling was uiteraard het hoogtepunt, zeker voor de kleine man van 5, want het was zijn eerste bezoek. Het was niet druk, dus we hebben de Max & Moritz flink kunnen uitproberen. Hij is niet zo leuk als de Bob, maar het is best een lollig alternatief (hoewel die na de 12e keer enigszins begint te vervelen :') :D ).

Ook Symbolica was nieuw voor ons. Hoewel ik al de nodige YouTube-filmpjes had gezien, is het in het echt toch weer een andere belevenis. Ik vind het een mooie aanwinst voor het park. De voorshow is leuke bezigheidstherapie en de rit is mooi vormgegeven. Wat mij betreft hadden ze die kleuren wat meer eigen karakter mogen geven, maar dat spaart op een drukke dag een noodzakelijk tweede bezoek uit. Als ik enige kritiek mag geven, vind ik Pardoes wat misplaatst in de show. Nu ben ik sowieso niet echt de grootste fan van deze ogenschijnlijk vrij ruim in de chromosomen zittende mascotte van de Efteling, maar in pratende versie vind ik het helemaal niets. Een nieuw karakter had me hier beter geleken.

Voor de rest was het grotendeels een feest van nostalgie en herkenning. Alleen die traptreintjes (waar je je als volwassene een ongeluk moet trappen in die minimale versnelling) had ik nog nooit gedaan. Maar het blijft leuk, en ook een decennium verder kon ik nog moeiteloos met Hugo meekletsen in de Villa Volta en met diverse karakters in de Fata Morgana :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter donderdag 3 november 2022 @ 18:43:47 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_206546217
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:04 schreef Fred_B het volgende:
deze ogenschijnlijk vrij ruim in de chromosomen zittende mascotte van de Efteling
Bedankt Fred, vanaf nu schiet ik elke keer dat ik Pardoes zie in een lachstuip. _O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 3 november 2022 @ 18:47:23 #196
39237 crew  H_T
2733
pi_206546297
Leuk verslag Fred! Ben je ook nog in Carnaval Festival geweest?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 3 november 2022 @ 18:51:22 #197
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206546367
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:04 schreef Fred_B het volgende:
Nu ben ik sowieso niet echt de grootste fan van deze ogenschijnlijk vrij ruim in de chromosomen zittende mascotte van de Efteling,
Gevaarlijke teksten dit!
pi_206546447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:47 schreef H_T het volgende:
Leuk verslag Fred! Ben je ook nog in Carnaval Festival geweest?
Dat mag niet gemist worden uiteraard. Even vijf minuten kneuterigheid met een muziekje dat de neiging heeft enigszins te blijven hangen :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206546458
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:51 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Gevaarlijke teksten dit!
[ afbeelding ]
Ja, dat ziet er toch niet uit :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 3 november 2022 @ 19:00:12 #200
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206546549
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, dat ziet er toch niet uit :')
Is dit beter?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')