abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206529546
HET MYSTERIE VAN DE VERDWENEN BOODSCHAPPEN

Vervolg. Zal exode in dit deel haar boodschappen terugvinden?? Lees en huiver!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206529663
Ik duim voor je boodschappen, @exode !

Ik baal ook, ik zou vanavond mijn eerste naailes hebben maar de lerares heeft corona. :(
  woensdag 2 november 2022 @ 09:59:08 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_206529743
Balen van de boodschappen.

@lunapuella beter zo om, dan er wel naar toe gaan en dan horen dat ze ziek was en dan zelf ook ziek worden toch ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_206529791
Ik heb wel eens meegemaakt dat de app zei dat ik de boodschappen al had, maar dat ze wat later alsnog bezorgd werden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206529810
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:59 schreef Troel het volgende:
Balen van de boodschappen.

@:lunapuella beter zo om, dan er wel naar toe gaan en dan horen dat ze ziek was en dan zelf ook ziek worden toch ;)
Ja, dat is absoluut waar. Maar ik had er zo'n zin in. Oh well.
pi_206530032
Stop de zoekactie, de boodschappen zijn bezorgd!

De bezorger sprak geen woord Nederlands en heel gebrekkig Engels dus geen idee wat er is gebeurd.

Er wordt boven op het dak inmiddels wel gevloekt over de zonnepanelen bedrading. Dat is een soort puzzelwerk geloof ik. Tenminste niet slecht aangelegd maar wij hebben per paneel een omvormer dus er zitten nogal wat draden.
pi_206530069
Succes @exode! Tis nou niet iets wat zomaar kan verdwijnen zoals met de post :') Maar brei het maar es recht...

Had gister vergeten dat ik appie bezorgd zou krijgen tussen 20-22u. Had namelijk ouderavond en was heel vergeten de bezorgtijd aan te passen. Kwam ook psies om 20u, uiteraard :')
Dus, op tijd van school weg, kom ik aanfietsen, scheurt dat vrachtwagentje al door de straat. Was 7 minuten te vroeg maar ik was op tijd :Y)

Edit: yay voor de verdwaalde boodschappen *O*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_206530698
Ik zag vandaag nog een mooi voorbeeld van zelfstandig leren zijn. Mijn bijna peuter krijgt vaak een korstje brood met beleg en dan eet ze natuurlijk alleen het beleg.

Vandaag kreeg ze een hele boterham, en na een paar keer zeggen dat ze ook brood moet eten, lagen er ineens alleen nog korstjes.

En tegenover haar had mijn kleuter ineens, voor het eerst in zijn leven, zijn volledige tweede boterham op. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_206530900
Hoera voor de bezorgde boodschappen!

Zij er hier ook voetbalouders? Ik kan mijn hal niet meer fatsoenlijk doorkruisen omdat de lucht van met zweet doordrenkte voetbalschoen me dan direct doet kokhalzen. Nu heb ik 4 voetballers thuis, dus het is ook nogal een berg schoenen. :') Iemand tips om van deze continue aanwezige stank af te komen? De schuur is een optie als oplossing, maar ik zoek eigenlijk een oplossing voor de oorzaak.
pi_206531195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:31 schreef Phaidra het volgende:
HET MYSTERIE VAN DE VERDWENEN BOODSCHAPPEN

Vervolg. Zal exode in dit deel haar boodschappen terugvinden?? Lees en huiver!
Briljante openingspost...

@lunapuella, ah wat jammer... nog even wat langer geduld dus tot je eerste les...

@exode, fijn dat de boodschappen terecht zijn en succes met de mannen die alle draadjes aan elkaar mogen knutselen...

_NIKKI_ , wij hebben sinds kort zo'n shoefresh geval, daar zet ik de schoenen van de jongste (met zweetvoeten) elke dag op. Ik heb het idee dat het wel iets doet, maar ik denk niet dat het lucht die er al in zit echt helemaal weghaalt. En geen ervaring met voetbalschoenen enzo.
Ik zag bij de overburen dat ze scheenbeschermers en zooi gewoon buiten leggen. Maar goed dan moet je wel een afdakje ofzo hebben, anders is t spul natuurlijk nat als het regent.
Fake it till you make it...
pi_206531265
Geen voetbalouder, maar zelf wel voetbalschoenen gedragen met sport lang geleden. Die liet ik altijd buiten drogen onder een afdak. Eventueel met kranten er in (maar wie heeft die tegenwoordig nog) en pas als ze droog waren gingen ze naar binnen (of ik liet ze gewoon buiten staan tot ik ze weer nodig had uit gemakzucht)
pi_206531290
Baking soda erin strooien? En idd zo'n shoefresh ding
  woensdag 2 november 2022 @ 11:50:54 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206531328
Wij hebben een schoendroger met ook een functie dat de geur wordt verwijderd. Ben er erg tevreden mee, maar gebruik het eigenlijk altijd in combinatie (nat en stinkend). En 4 schoendrogers is ook wel wat veel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206531341
Dat klinkt als: de stinkschoenen moeten maar gewoon de schuur in. :)
pi_206531410
Ik zag bij Amazon dat ze daar zo'n soort shoefresh apparaat voor 4 schoenen hebben
  woensdag 2 november 2022 @ 11:59:05 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206531446
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 11:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Misschien kan je (buiten of in de schuur) zo'n klompenrek ophangen voor de schoenen? Dan kunnen ze ook een beetje luchten.
KuikenGuppy
pi_206531495
Hier had ik het met stinksokken van zoon. Wasmand stond in de slaapkamer tot ik op een nacht wakker werd van een megastank. Ik bed uit, overal ruiken, bleek het dus de wasmand te zijn, met stinksokken :r
Meteen de gang opgeflikkerd en die staat daar nu, in een hoek.
Valt nu mee met stinksokken. Andere schoenen en heb het idee dat het daaraan gelegen heeft. Al eerder met schoenen gehad van zoon. Gelukkig heeft ie van de meeste geen last.
Maar das geen oplossing voor voetbalschoenen.
If they say
pi_206532490
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 11:59 schreef Burdie het volgende:

[..]
Misschien kan je (buiten of in de schuur) zo'n klompenrek ophangen voor de schoenen? Dan kunnen ze ook een beetje luchten.
Goede tip, zoiets ga ik maken voor in de schuur.

Mag ik even jompelen, onze bank is na dik 4 maanden wachten eindelijk geleverd. *O* *O*
pi_206532508
Ik krijg nu op Facebook ineens shoefresh reclame. Ik dacht nog wat toevallig, maar met Facebook is niks toevallig :')

Wat fijn dat je bank is geleverd!
pi_206532512
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 11:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Om die reden heeft een vriendin van mij een kast buiten naast de achterdeur, daar blijft t voetbalspul in achter :P
pi_206532617
Bij mijn ouders stonden de voetbalschoenen ook in de schuur. Nooit over nagedacht maar dat had vast een reden.
Daar stonden ook de laarzen, klompen en ander vuil schoeisel. Bij de achterdeur hadden we slippers/crocs staan om naar de schuur te lopen.
pi_206532621
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:42 schreef hilliebillie het volgende:
Ik krijg nu op Facebook ineens shoefresh reclame. Ik dacht nog wat toevallig, maar met Facebook is niks toevallig :')

Wat fijn dat je bank is geleverd!
Ik heb net Shoesme laarzen binnengekregen en zit niet meer op Facebook. Komt door mij denk ik ;)
pi_206533241
Ik heb geen facebook, instagram of twitter. Lekker rustig :Y
Verder heb ik mijn dagelijkse sites die ik gewoon bekijk en de rest incognito. Scheelt reclames 8-)
If they say
pi_206533275
AdBlockers _O_
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_206533303
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 14:52 schreef PoesInDoos het volgende:
AdBlockers _O_
Goed dat je het zegt. Moet ik nog ff instellen op mn nieuwe laptop. Al open ik daar ook alles incognito, eigenlijk.
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')