Ja, dat is absoluut waar. Maar ik had er zo'n zin in. Oh well.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:59 schreef Troel het volgende:
Balen van de boodschappen.
@:lunapuella beter zo om, dan er wel naar toe gaan en dan horen dat ze ziek was en dan zelf ook ziek worden toch
Briljante openingspost...quote:Op woensdag 2 november 2022 09:31 schreef Phaidra het volgende:
HET MYSTERIE VAN DE VERDWENEN BOODSCHAPPEN
Vervolg. Zal exode in dit deel haar boodschappen terugvinden?? Lees en huiver!
Misschien kan je (buiten of in de schuur) zo'n klompenrek ophangen voor de schoenen? Dan kunnen ze ook een beetje luchten.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat klinkt als: de stinkschoenen moeten maar gewoon de schuur in.
Goede tip, zoiets ga ik maken voor in de schuur.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien kan je (buiten of in de schuur) zo'n klompenrek ophangen voor de schoenen? Dan kunnen ze ook een beetje luchten.
Om die reden heeft een vriendin van mij een kast buiten naast de achterdeur, daar blijft t voetbalspul in achterquote:Op woensdag 2 november 2022 11:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat klinkt als: de stinkschoenen moeten maar gewoon de schuur in.
Ik heb net Shoesme laarzen binnengekregen en zit niet meer op Facebook. Komt door mij denk ikquote:Op woensdag 2 november 2022 13:42 schreef hilliebillie het volgende:
Ik krijg nu op Facebook ineens shoefresh reclame. Ik dacht nog wat toevallig, maar met Facebook is niks toevallig![]()
Wat fijn dat je bank is geleverd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |