Dat hangt af van het aantal deelnemers. De vorige keer was het rond de 3 meier geloof ik.quote:
Gohquote:Op woensdag 2 november 2022 11:02 schreef 3rr0r het volgende:
De FOK!-detectives zijn nog slechts 2 pagina's onderweg maar het lijkt er nu op dat het de Turkse vader is.
Wat is een Turk in een politieauto?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:02 schreef 3rr0r het volgende:
De FOK!-detectives zijn nog slechts 2 pagina's onderweg maar het lijkt er nu op dat het de Turkse vader is.
Watquote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef GGMM het volgende:
Bij ons op het werk heeft iemand bezwaar gemaakt tegen een WK-poule omdat ze dat "niet helemaal gepast vindt"
Krijg toch het heen en weer muts
Ik neem aan dat die collega op gepaste wijze helemaal KAPOT is gemaakt op de werkvloer.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef GGMM het volgende:
Bij ons op het werk heeft iemand bezwaar gemaakt tegen een WK-poule omdat ze dat "niet helemaal gepast vindt"
Jouw collega krijgt van mij 5 woke piemeltjes.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef GGMM het volgende:
Gaat het?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jouw collega krijgt van mij 5 woke piemeltjes.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed, het branderig gevoel in mijn eikel is weggetrokken. Geen soa, pak van mijn hart. Ik weet niet hoe het voor jouw is. Maar mijn pielemuis is mijn allesje.quote:
jouwquote:Op woensdag 2 november 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goed, het branderig gevoel in mijn eikel is weggetrokken. Geen soa, pak van mijn hart. Ik weet niet hoe het voor jouw is. Maar mijn pielemuis is mijn allesje.
Smerige racisten.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Spannend hoor @:scrummie @:tong80
Is het een tros bananen of zwarte schmink?
Dat soort vrouwen wil je toch met hun kut om een kanon vouwen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:11 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen wil je toch met hun kut om een kanon vouwen.
waarschijnlijk past het ook nogquote:Op woensdag 2 november 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je hier weer aan mee doet. Misschien heb je hem gemist en als je hem vakkundig negeert dan bekijk je het maar lekker.quote:
Heb jij je oranje spencer al?quote:Op woensdag 2 november 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |