Volgende keer beter.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:27 schreef AirwiN het volgende:
TT had 'Geen wintertijd, geen zomertijd' moeten zijn... Maar met aardappelkroketjes.
Doe mij zo'n systeem. Wil ook niet werkenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:17 schreef rival het volgende:
Het systeem ligt eruit ik kan niet werken........
Gebeurd hier nog wat?
Gefeliciteerd!quote:
Als ontbijt?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:47 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ga maar een garnalenkroketje halen zo
Ik ben toch aanwezig, kan ik net zo goed mezelf nuttig maken.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doe mij zo'n systeem. Wil ook niet werken
Rode ballon, moest gelijk hier aan denken:quote:
Thnx! 24quote:Op woensdag 2 november 2022 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe jong ben je nu?
Maar dat is de neppe nieuwe clown.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rode ballon, moest gelijk hier aan denken:
[ afbeelding ]
Klopt. En toch moest ik aan deze denken, want de originele heeft een gele ballon.quote:
moest dit nouquote:Op woensdag 2 november 2022 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. En toch moest ik aan deze denken, want de originele heeft een gele ballon.
Tenminste, in die ene bekende scène.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 2 november 2022 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]Communiceer jij wel met je medewerkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Uiteraardquote:Op woensdag 2 november 2022 14:36 schreef DrMarten het volgende:
Communiceer jij wel met je medewerkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |