Ik wist wel dat Belgen niet al te snugger waren maar dat ze anno 2022 nog steeds niet weten hoe je met een handjevol drukken op het toetsenbord en een muisklikje hier en daar zo’n paywall van de Volkskrant omzeilt had ik ook weer niet verwacht.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
1. Ben Belg wat heb ik aan een Nederlandse krant
2. ik ga niet voor 450 kranten een abo afsluiten
3. het is frustrerend
Typisch Russisch kolonialisme. Eerst brand je de stad af en verjaag/vermoord je de locals en daarna lok je etnische Russen om er te gaan wonen met geld of gratis spullen. En vervolgens na je genocide heel hard huilen als de vorige bewoners het gebied terug willen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:12 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Waarom zijn dit leugens?
Omdat je het tegendeel niet kan bewijzen?
Gebruiken jullie je internet wel om dingen op te zoeken? Denk het niet.
Ja Rusland is maar klein klote landje, logisch dat ze meer gebied nodig hebben.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Typisch Russisch kolonialisme. Eerst brand je de stad af en verjaag/vermoord je de locals en daarna lok je etnische Russen om er te gaan wonen met geld of gratis spullen. En vervolgens na je genocide heel hard huilen als de vorige bewoners het gebied terug willen.
Jij kan je energie beter steken in het voorkomen dat het hier één grote teringbende van leugens wordt in plaats van met geknip prima posts onleesbaar te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou je dit soort persoonlijke aanvallen voortaan achterwege willen laten en on-topic willen blijven?
In filmpje 2 en 3 zie ik ook hetzelfde gebouw.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Typisch Russisch kolonialisme. Eerst brand je de stad af en verjaag/vermoord je de locals en daarna lok je etnische Russen om er te gaan wonen met geld of gratis spullen. En vervolgens na je genocide heel hard huilen als de vorige bewoners het gebied terug willen.
En wie gaat dan bepalen wat de waarheid is?quote:Op woensdag 2 november 2022 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij kan je energie beter steken in het voorkomen dat het hier één grote teringbende van leugens wordt in plaats van met geknip prima posts onleesbaar te maken.
Wauw, de waarheid ligt echt in het midden! Ik dacht altijd dat het alleen een gezegde was.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wie gaat dan bepalen wat de waarheid is?
Er is niet 1 waarheid.
[ afbeelding ]
Berlijn is niet altijd de hoofdstad van Duitsland geweestquote:Op woensdag 2 november 2022 11:14 schreef over_hedge het volgende:
Mwaa ook niet helemaal eens. Er zijn genoeg dingen waarbij de waarheid nou eenmaal de waarheid is.
Als ik zeg dat Berlijn de hoofdstad van Duitsland is. Dan kan je hoog of laag springen. Maar blijft toch echt de waarheid. Of je het nou van 1 of 20 kanten bekijkt.
Dat er genoeg onderwerpen zijn waar het niet zo makkelijk is omdat er veel misinformatie over is ben ik het mee eens. Maar er is uiteindelijk maar 1 echte waarheid natuurlijk.
Dat klopt. Dat beweer ik dan ook nietquote:Op woensdag 2 november 2022 11:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Berlijn is niet altijd de hoofdstad van Duitsland geweest
Klopt, ik probeer alleen aan te geven dat er erg veel factoren mee kunnen spelen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat beweer ik dan ook niet
En om te voorkomen dat het hier een teringbende blijft/ is / wordt moet eerst de angel van de persoonlijke aanvallen eruit, zodat men kan discussiëren over de inhoud in plaats van over elkaar.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij kan je energie beter steken in het voorkomen dat het hier één grote teringbende van leugens wordt in plaats van met geknip prima posts onleesbaar te maken.
Lees - Knip- als - Verwijderd belachelijk maken/ afzeiken van medeuser- dit kunnen zowel tekst of afbeeldingen zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:10 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik probeerde -knip- te lezen, maar -knip-. -knip- moeilijk zo. Laten we -knip- zijn.
Onder filmpje 1 staat ook geschreven dat dit lokale AP kantoor onder toezicht staat van van seperatisten.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:15 schreef capricia het volgende:
[..]
In filmpje 2 en 3 zie ik ook hetzelfde gebouw.
Geen idee hoeveel van de stad aan puin geschoten is, en hoeveel er serieus inmiddels weer herbouwd is, maar steeds dezelfe flat in beeld geeft mij geen vertrouwen.
Ja snap wat je probeerde te doen. Maar dat betichten van het verspreiden van leugens door een bepaalde user(s) komt natuurlijk ook niet helemaal uit de lucht vallen. Want soms is het gewoon te duidelijk dat het niet correct is wat ze zeggen. En als je dan met bronnen aankomt die dat aantonen krijg je geen normaal antwoord terug.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer alleen aan te geven dat er erg veel factoren mee kunnen spelen.
Dus om zo maar iemand te betichten van het verspreiden van leugens vind ik erg kort door de bocht.
Ook dat ja.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onder filmpje 1 staat ook geschreven dat dit lokale AP kantoor onder toezicht staat van van seperatisten.
Er zijn commerciëlen satellieten waarbij je high ress fotos van waar je ook wilt ter wereld kan kopen. Die worden ook veel gebruikt om te zien wat troopen doen etc. Maar zou je hier voor ook prima kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Zou wel dronefootage of satelietbeelden van boven van de stad en de wijken willen zien, om te bepalen of het allemaal zo goed weer opgebouwd wordt en welke werkzaamheden er plaats vinden.
YouTube filmpjes met steeds hetzelfde gebouw is nogal lachwekkend namelijk.
I know.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zijn commerciëlen satellieten waarbij je high ress fotos van waar je ook wilt ter wereld kan kopen. Die worden ook veel gebruikt om te zien wat troopen doen etc. Maar zou je hier voor ook prima kunnen gebruiken.
Wel vrij prijzig
Beetje verkeerd voorbeeld.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:14 schreef over_hedge het volgende:
Mwaa ook niet helemaal eens. Er zijn genoeg dingen waarbij de waarheid nou eenmaal de waarheid is.
Als ik zeg dat Berlijn de hoofdstad van Duitsland is. Dan kan je hoog of laag springen. Maar blijft toch echt de waarheid. Of je het nou van 1 of 20 kanten bekijkt.
Dat er genoeg onderwerpen zijn waar het niet zo makkelijk is omdat er veel misinformatie over is ben ik het mee eens. Maar er is uiteindelijk maar 1 echte waarheid natuurlijk.
Ga er maar vanuit dat er een gedeelte weer herbouwd is, maar Marioepol was nog geen half jaar geleden zwaar beschoten.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Zou wel dronefootage of satelietbeelden van boven van de stad en de wijken willen zien, om te bepalen of het allemaal zo goed weer opgebouwd wordt en welke werkzaamheden er plaats vinden.
YouTube filmpjes met steeds hetzelfde gebouw is nogal lachwekkend namelijk.
Dat kan heel goed. Als jij beweert dat Berlijn niet de hoofdstad is van Duitsland, dan ben of aan het liegen of onwetend. Als je er dan op gewezen wordt dat Berlijn de hoofdstad is en je blijft roepen dat het niet waar is, dan ben je aan het liegen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer alleen aan te geven dat er erg veel factoren mee kunnen spelen.
Dus om zo maar iemand te betichten van het verspreiden van leugens vind ik erg kort door de bocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |