SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Die komt nog...quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
Kadok oid moet ik dan ineens aan denken.
men neme hout....quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt wat lastig water in een pannetje koken zonder kookplaat
Het grappige hiervan is dat het qua gehoor een behoorlijk relaxed nummer is, maar dat 'ie al bijna op de 140 BPM zit. En we begonnen met 120 BPM...quote:
Ja, vanmiddag nadat ik vandaag weer een aantal uur zonder stroom heb gezeten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stroomvoorziening is weer hersteld?
Bizar, zo'n mini lokale storing.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag nadat ik vandaag weer een aantal uur zonder stroom heb gezeten.
Het was een moeilijke storing wisten de monteurs mij te vertellen. Slechts 3 huizen zonder stroom en het was echt zoeken voor ze. Uiteindelijk wisten ze het ongeveer te bepalen en zijn ze op goed geluk gaan graven. Maar ze hebben het gevonden. Ik begreep ook dat als ze ons gisteren niet op een andere wijze van stroom hadden voorzien, ze niet weg hadden mogen gaan en de hele nacht hadden moeten werken![]()
Terwijl ze vandaag echt van 07.30 - 16.00 bezig zijn geweest. Wij zelf hadden het wel prima gevonden als ze ons de nacht ook zonder stroom hadden gelaten. We gingen toch naar bed en we hebben geen vriezer of zo.
Doorwerken is voor alle partijen beter, behalve de verzekeraar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag nadat ik vandaag weer een aantal uur zonder stroom heb gezeten.
Het was een moeilijke storing wisten de monteurs mij te vertellen. Slechts 3 huizen zonder stroom en het was echt zoeken voor ze. Uiteindelijk wisten ze het ongeveer te bepalen en zijn ze op goed geluk gaan graven. Maar ze hebben het gevonden. Ik begreep ook dat als ze ons gisteren niet op een andere wijze van stroom hadden voorzien, ze niet weg hadden mogen gaan en de hele nacht hadden moeten werken![]()
Terwijl ze vandaag echt van 07.30 - 16.00 bezig zijn geweest. Wij zelf hadden het wel prima gevonden als ze ons de nacht ook zonder stroom hadden gelaten. We gingen toch naar bed en we hebben geen vriezer of zo.
Mooi zo’n traag nummer met zo’n hoge BPMquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige hiervan is dat het qua gehoor een behoorlijk relaxed nummer is, maar dat 'ie al bijna op de 140 BPM zit. En we begonnen met 120 BPM...
Voor die monteurs zou het zeker niet beter zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doorwerken is voor alle partijen beter, behalve de verzekeraar.
Probeer de volgende maar bij te houden...quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi zo’n traag nummer met zo’n hoge BPM
Moet je alleen niet te lang op dansen
nou gewoon via je bank betalen of ing wat je ook mag hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kreeg vandaag een mail.
Van de Apotheek.
Via een beveiligde omgeving.
Waar ik voor moest inloggen.
Om een rekening te zien.
Die ik moet gaan betalen.
Geen iDeal link, maar handmatig.
Voor het bedrag van, jawel, ¤ 0,73.
Hoe dan?
Bij nader inzien toch maar nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer de volgende maar bij te houden...
Ik wacht wel op een herinnering, die 73 cent heeft nu toch al euro's gekost.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
nou gewoon via je bank betalen of ing wat je ook mag hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |