quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees online dat dat liedje van Alika Milova mede geschreven is door "onze" Wouter Hardy?
En Stig het nummer van Elysa en Morland het nummer van Janek.quote:Carlos Ukareda "Whiskey Won't Forget" – Carlos Ukareda, Gevin Niglas, Chris Roberts
Janek "House Of Glass" – Janek Valgepea, Kjetil Morland
Alika "Bridges" – Alika Milova, Wouter Hardy
Ellip "Pretty Girl" – Pille-Riin Karro, Meelis Meri
Andreas "Why Do You Love Me" – Andreas Poom, Alan Roy Scott, Julia Sundberg
Kaw "Valik" – Gevin Niglas, Jesse Keihäsvuori
Wiiralt & Ultima Thule "Salalik" – Martin Saaremägi, Vahur Krautman
Elysa "Bad Philosophy" – Stig Rästa, Vallo Kikas, Elisa Kolk, Anne Gudrun Michaelsen, Alex Ghinea,
Meelik "Tuju" – Andres Kõpper, Meelik Samel, Rain Parve, Martin Petermann
Ook een nummer geschreven mede door Stefanquote:Robin Juhkental "Kurbuse matused" – Robin Juhkental
Anett x Fredi "You Need To Move On" – Frederik Küüts, Anett Kulbin, Jason Hunter
Bedwetters "Monsters" –- Joosep Järvesaar, Mihkel Mõttus, Rauno Kutti, Kaspar Koppel, Karl-Kristjan Kingi, Claus Peneri ja Kris-Evan Säde
Mia "Üks samm korraga" – Kersti Kukk
Ollie "Venom" – Oliver Mazurt¨ak
M Els " So Good At What You Do" – Stefan Airapetjan, Andreas Poom, Hugo Martin Maasikas, Gevin Niglas
Linalakk, Bonzo "Aeg" – Liina Tsimmer
Inger "Awaiting You" – Inger Fridolin, Oliver de la Rosa Padilla, Sofia-Liis Liiv
Merlyn "Unicorn Vibes" – Merlyn Uusküla, Lauri Lembinen
Neon Letters & Maiko "Tokimeki" – Aap-Eerik Lai, Johanna Holvandus, Maiko Tammik
Oké die moet winnen want dan is ie er bij in de green room straks.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook een nummer geschreven mede door Stefan
En net als The Rasmus komen ze tien jaar te laat met hun deelname.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:48 schreef Momo het volgende:
Bedwetters ziet er dan wel weer intressant uit, een soort Blind Channel. Zo te zien ook met The Rasmus samen gigs gedaan in het verleden.
Vrijwel alle landen zetten een stream online te bereiken zonder gedoe of VPN voor alle deelnemende landen. Vaak op de website van de omroep zelf. Komt goed, we delen de links altijd hier. Estland is altijd heel netjes met hun stream.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:41 schreef Veravision het volgende:
Eesti LaulHeel benieuwd naar wie in de voetsporen van Stefan gaat treden.
Ik keek tot dusver alles altijd terug op hun youtube kanaal, maar het lijkt me leuk om de voorrondes live te zien, zeker nu ik in Estland ben geweest (en voornemens om ooit een keer naar Eesti Laul te gaan maar dat is voor nu nog een woest plan). Zijn jullie bekend met hoe dit live te volgen? Gaat dat makkelijk of is dat allemaal met VPN en dat soort dingen?
Oh tof, leuk! Zin in de voorrondes en om mee te praten op het forumquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrijwel alle landen zetten een stream online te bereiken zonder gedoe of VPN voor alle deelnemende landen. Vaak op de website van de omroep zelf. Komt goed, we delen de links altijd hier. Estland is altijd heel netjes met hun stream.
Oeh, vanavond even luisteren!quote:Op donderdag 1 december 2022 12:11 schreef Momo het volgende:
Snippets Estland zijn gereleashed
[ twitter ]
Vanavond reveal nummers om 19 uur op deze streamquote:Estonia will reveal the twenty songs competing in Eesti Laul 2023 this evening. The songs are being revealed on ‘Eesti Laul 2023: Start’ which will be broadcast this evening on ETV from 19:00 CEST. You can watch the show live here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |