dit had ik ook verwcht maar heb het helemaal nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik voel me als een kind op kerstavond, wachtende tot hij de cadeautjes onder de boom kan open maken. Nog 15 uur wachten tot Elysium is bereikt.
Nice, veel plezier, pikquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:25 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik heb zojuist GOW binnengehad! Dat word een mooie avond en dag morgen
Wow. Ik haal het morgenochtend op bij MM.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:25 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik heb zojuist GOW binnengehad! Dat word een mooie avond en dag morgen
Over een uurtje ga ik proberen wat slaap te pakken, waarna mijn wekker om 23:45 afgaat en de koffiemachine overuren gaat draaien.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zet straks om middernacht mijn PS5 aan.
Hopelijk kan ik in ieder geval een uurtje spelen, als ik het überhaupt red
En, is ie tof of is ie tof?quote:
Baas stuk hout/ijzer in de nek leggen.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:22 schreef wolfrolf het volgende:
Zit ik dan op m'n werk.
is dat nou echt strikt noodzakelijk
Ik speel 'm volgend jaar wel ergensquote:Op woensdag 9 november 2022 00:24 schreef Jimbo het volgende:
gaan ze dan hoor stelletje ongeduldigen
Wel Kratos stijl dan he, ana een ketting en dan slingeren of zoquote:Op woensdag 9 november 2022 08:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Baas stuk hout/ijzer in de nek leggen.
Probleem opgelost
Ik ook. Helemaal geen zin in nog.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel 'm volgend jaar wel ergens
Ik vrees dat dat door de dienstdoende officier van justitie niet als verzachtende omstandigheid wordt gezienquote:Op woensdag 9 november 2022 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel Kratos stijl dan he, ana een ketting en dan slingeren of zo
Zin op zich wel, maar ben met Horizon bezig en dat duurt nog wel maanden.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook. Helemaal geen zin in nog.
God of War is semi-open wereld.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zin op zich wel, maar ben met Horizon bezig en dat duurt nog wel maanden.
En 2 grote open wereld spellen elkaar spelen.... ik wissel t liever een beetje af.
Ja sure, maar qua epische omvang ook wel groot.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
God of War is semi-open wereld.
De 2018 versie iig, zal hier ook wel zijn.
Het is waanzinnig.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En, is ie tof of is ie tof?
En het was op dat tijdstip nog gister
Mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |