abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 1 november 2022 @ 00:10:23 #1
485843 crew  Jippie
pi_206516153

Powered by @ToT

Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda's, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen

BNW Feedbacktopic

Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.

SuperHartje & friends *O*

Ps; lees ook vooral deze post door als je vragen hebt over TR’s: MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?

We hebben dit topic:
MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)

Verder: lees de OP hier even.
En vooral, pas je aan!

Denk je, nou hier wil ik wel een oogje in het zeil houden, graag, hier is je kans:
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Geen QR code nodig >:O

En het bloemetje neem ik even mee:
  Admin dinsdag 1 november 2022 @ 22:40:49 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206527317
:7
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_206537225
Waarom is mijn topic dicht

BNW / Mijn penis doet het niet. 5g?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206539942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb het grootste deel van onze discussie samen hierover weggehaald. Zou in feite niks bijdragen aan de discussie en was ook in bepaalde mate misschien wel pijnlijk voor de mensen die aan de ziekte lijden. En niks met Covid van doen. Dat snap jij ook wel.
Eigenlijk wilde ik naar bed maar wil het toch even kwijt.
Alles wat je hebt weggehaald wat ik schreef sta ik honderd procent achter. Waarom haal je het weg? als het echt zo erg is zou ik als ik jou was eerst met Yvonne overleggen wat ermee te doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of zij ervoor open staat
Als het goed is zijn de verwijderde posts nog leesbaar voor fa's en mods?
pi_206539947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 02:18 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Eigenlijk wilde ik naar bed maar wil het toch even kwijt.
Alles wat je hebt weggehaald wat ik schreef sta ik honderd procent achter. Waarom haal je het weg? als het echt zo erg is zou ik als ik jou was eerst met Yvonne overleggen wat ermee te doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of zij ervoor open staat
Als het goed is zijn de verwijderde posts nog leesbaar voor fa's en mods?
Deze zijn leesbaar :) Dus mogen zij over beslissen. Al blijf ik van mening dat het niks in het Covid topic te zoeken had en ook niet representatief zijn voor het Covid topic an sich. Daarom heb ik ook mijn posts daarover verwijderd en de rest wel laten staan.

En ook niks gemeld omdat we het in goed gesprek deden. Alleen vond ik het een beetje teveel afdwalen. En voor sommige mensen wellicht pijnlijk worden. Daarop heb ik mijn keus gebaseerd.
Lach met een schone bips
pi_206539950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Deze zijn leesbaar :) Dus mogen zij over beslissen. Al blijf ik van mening dat het niks in het Covid topic te zoeken had en ook niet representatief zijn voor het Covid topic an sich. Daarom heb ik ook mij posts daarover verwijderd en de rest wel laten staan.
Er wordt zo vaak offtopic gereageerd in topics, daar doe jij ook aan mee.
Moet kunnen hoor
En indirect heeft het wel met covid te maken.
pi_206539951
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 02:33 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Er wordt zo vaak offtopic gereageerd in topics, daar doe jij ook aan mee.
Moet kunnen hoor
En indirect heeft het wel met covid te maken.
Ik laat de discussie hierover aan de FA's :)
Lach met een schone bips
pi_206539952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Alleen vond ik het een beetje teveel afdwalen. En voor sommige mensen wellicht pijnlijk worden. Daarop heb ik mijn keus gebaseerd.
nevermind, truste
  Admin donderdag 3 november 2022 @ 16:29:45 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206545020
quote:
18s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:14 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom is mijn topic dicht

BNW / Mijn penis doet het niet. 5g?
:6
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 3 november 2022 @ 17:36:06 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206545463
Jullie gesprek nagelezen, ik zal het aan het tijdstip wijten ;)

Beide hebben een punt, maar bv in R&P hebben we regels over posten over medicatie, lastig te bepalen wat wel en wat niet, en waar FOK! last van kan krijgen.
Voorbeeld
Denk je eens in, dat je zegt dat je je medicatie niet moet nemen, iemand doet dat, doet rare dingen en geeft FOK! de schuld want daar stond het.
Tijden zijn jammer genoeg veranderd, vroeger haalde je de post weg en was het klaar, nu komen ze bij Danny aankloppen.
Snappu.

M'n voorbeeld is vast offtopic, maar ik probeer aan te geven waar we staan en waar we jammer genoeg rekening mee moeten houden,
Zie bv dit
R&P / Antidepressiva (NIET DOEN)
Nou, dat ging op slot ja.

Probeer discussies weer te laten lopen waar ze horen, in het juiste topic, en geef aan in je post dat het jouw mening is.

Zijn we er zo uit?

pi_206550307
quote:
17s.gif Op donderdag 3 november 2022 17:36 schreef yvonne het volgende:
Jullie gesprek nagelezen, ik zal het aan het tijdstip wijten ;)

Beide hebben een punt, maar bv in R&P hebben we regels over posten over medicatie, lastig te bepalen wat wel en wat niet, en waar FOK! last van kan krijgen.
Voorbeeld
Denk je eens in, dat je zegt dat je je medicatie niet moet nemen, iemand doet dat, doet rare dingen en geeft FOK! de schuld want daar stond het.
Tijden zijn jammer genoeg veranderd, vroeger haalde je de post weg en was het klaar, nu komen ze bij Danny aankloppen.
Snappu.

M'n voorbeeld is vast offtopic, maar ik probeer aan te geven waar we staan en waar we jammer genoeg rekening mee moeten houden,
Zie bv dit
R&P / Antidepressiva (NIET DOEN)
Nou, dat ging op slot ja.

Probeer discussies weer te laten lopen waar ze horen, in het juiste topic, en geef aan in je post dat het jouw mening is.
Mooi gezegd, en duidelijk

quote:
Zijn we er zo uit?
Ja :) ga je wel zeggen dat ik gewoon mijn mening geef, en blijf geven, hoe ik over het een en ander denk en weet.
Als het te ver of diep gaat hoor ik het wel en zal er dan rekening mee houden als het redelijk is
pi_206550425
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:56 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Mooi gezegd, en duidelijk
[..]
Ja :) ga je wel zeggen dat ik gewoon mijn mening geef, en blijf geven, hoe ik over het een en ander denk en weet.
Als het te ver of diep gaat hoor ik het wel en zal er dan rekening mee houden als het redelijk is
Koos ik denk dat wij er sowieso wel uitkomen B:)B
Lach met een schone bips
pi_206550486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Koos ik denk dat wij er sowieso wel uitkomen B:)B
Ik denk het ook wel, omdat je redelijk bent :)
  Admin vrijdag 4 november 2022 @ 08:56:02 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206552527
Ik ga vandaag oppassen op de kleinkids, dus braaf zijn :)

pi_206573665
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2022 18:32 schreef yvonne het volgende:
User en wat posts verwijderd ;)
BNW’ers bannen is natuurlijk ook een manier van “ BNW opkuisen “
De “easy way” laat ons zeggen.

Jaja het BNW oekr topic ligt hier zeer gevoelig :7
Een van de weinige Fok topics waar meer mods dan users opzitten. :')

Ik blijf ondertussen wel vrijwillig weg.

Net als David Icke gebanned wordt in de EU, verwordt BNW tot een schim van zichzelf.
Maar censuur is toch echt typisch Rusland hoor w/

PS : mijn “topic over BNW” ligt ondertussen ook al in de prullenmand.

Veel plezier nog met de kleinkids
Lijkt me heerlijk de kinderlijke onschuld en vreugde opnieuw te mogen beleven
*O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 12:52:42 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206575367
Nou censuur ....

De man heeft kansen zat gehad en hij geeft zelf aan dat hij geen zin heeft in een normale discussie met al die domme mensen

Nou... dan niet?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 6 november 2022 @ 14:09:13 #17
485843 crew  Jippie
pi_206576299
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 09:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
BNW’ers bannen is natuurlijk ook een manier van “ BNW opkuisen “
De “easy way” laat ons zeggen.

Jaja het BNW oekr topic ligt hier zeer gevoelig :7
Een van de weinige Fok topics waar meer mods dan users opzitten. :')

Ik blijf ondertussen wel vrijwillig weg.

Net als David Icke gebanned wordt in de EU, verwordt BNW tot een schim van zichzelf.
Maar censuur is toch echt typisch Rusland hoor w/

Veel plezier nog met de kleinkids
Lijkt me heerlijk de kinderlijke onschuld en vreugde opnieuw te mogen beleven
*O*
Daar kun je niet over oordelen Uncle, voor users is niet zichtbaar wat crew voor moeite in een user steekt om ongewenst postgedrag te bespreken. Als we vervolgens moeten concluderen dat een user desondanks de policy stelselmatig blijft overtreden is een ban een laatste redmiddel. Maar wees gerust de ban loopt vanzelf weer af.

Mijn “topic over BNW” ligt ondertussen ook al in de prullenmand.

Kun je het er nog uitvissen, ben er erg benieuwd naar ^O^
pi_206576813
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2022 14:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Daar kun je niet over oordelen Uncle, voor users is niet zichtbaar wat crew voor moeite in een user steekt om ongewenst postgedrag te bespreken. Als we vervolgens moeten concluderen dat een user desondanks de policy stelselmatig blijft overtreden is een ban een laatste redmiddel. Maar wees gerust de ban loopt vanzelf weer af.

Mijn “topic over BNW” ligt ondertussen ook al in de prullenmand.

Kun je het er nog uitvissen, ben er erg benieuwd naar ^O^
Een pleidooi voor respect voor en gelijkwaardige behandeling van BNW. Het aan de kaak stellen van dat, waar we in BNW voor gebanned worden, "ergens anders" gewoon gemeengoed is, en zelfs lekker stoer...
Wie op Fok heeft daar nou nog boodschap aan? Ik alvast niet meer.

En anders vraag je maar aan Yvonne, het zit in haar inbox...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 6 november 2022 @ 15:05:09 #19
485843 crew  Jippie
pi_206577093
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Een pleidooi voor respect voor en gelijkwaardige behandeling van BNW. Het aan de kaak stellen van dat, waar we in BNW voor gebanned worden, "ergens anders" gewoon gemeengoed is, en zelfs lekker stoer...

Bedankt voor je reactie ^O^
pi_206581894
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 09:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
/

*O*
Wacht nu al 2 weken op die topic van je

De kans dat Yvonne het leest is klein, kan je net zo goed in het openbaar gooien toch?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 19:22:35 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206581938
Mja als het alweer zo'n Calimero verhaal is dan geloof ik het inmiddels wel hoor

Schien iets voor Feedbackaar BNW is het niet en het begint ook een beetje te voelen alsof je tegen een muur praat...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 6 november 2022 @ 19:33:59 #22
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206582102
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Als je wil kun je het ook naar mij sturen Uncle, dan lees ik het door en als nodig overleg ik het met Yvonne. Yvonne kan ook niet alles lezen he?
Lach met een schone bips
pi_206588931
Nee ik stuur niets meer door, het kan me allemaal gestolen worden.

En calimero en tegen de muur praten ... ja tuurlijk lol.

Jij blijft het maar in mijn schoenen schuiven, maar ik kan gewoon bewijzen dat het een kwestie van inconsistente moderatie is.
En allemaal maar zwaaien met de Fok Policy , die mods niet eens zelf kunnen respecteren.
Dus wordt er maar gestrooid met notes en bans alsof ze sinterklaas zelf zijn.

Maar kijk, het heeft gewerkt.
Be proud
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 12:33:33 #24
5428 crew  miss_sly
pi_206589053
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:23 schreef UncleScorp het volgende:
Nee ik stuur niets meer door, het kan me allemaal gestolen worden.

En calimero en tegen de muur praten ... ja tuurlijk lol.

Jij blijft het maar in mijn schoenen schuiven, maar ik kan gewoon bewijzen dat het een kwestie van inconsistente moderatie is.
En allemaal maar zwaaien met de Fok Policy , die mods niet eens zelf kunnen respecteren.
Dus wordt er maar gestrooid met notes en bans alsof ze sinterklaas zelf zijn.

Maar kijk, het heeft gewerkt.
Be proud
Lees je ook een beetje in verschillende BNW topics? Vind je niet dat de sfeer er veel beter is en dat er toch over allerlei echte BNW-zaken gesproken kan worden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206589277
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 12:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Lees je ook een beetje in verschillende BNW topics? Vind je niet dat de sfeer er veel beter is en dat er toch over allerlei echte BNW-zaken gesproken kan worden?
Het knipwerk van Jippie werpt zn vruchten af ja.
Wie BNW wil komen belachelijk maken raakt op den duur gedemotiveerd als alle sneer- en trollgedrag steeds geknipt en verwijderd wordt.
We worden hier dan wel als kleuters behandeld maar als het zo uiteindelijk tot een verbetering kan komen, doe verder zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')