quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Babbelziekquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die komt niet uit Kazakhstan
Zij klinkt als vrouwelijk Zeljko Petrovic.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zo zoquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als de sex goed is went het accent vast wel.
Prinses is gearriveerd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Een mensenmens, is dat de tegenpool van de autist?
Heb je de eisen meegekregen die ze had aan het begin?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
Deze vrouw doet iets te tof. Wat een vreselijke verschijning.
Zijn wel altijd dit soort uitziende types hèquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker zich in een parenclub uit elkaar laten trekken terwijl ze een relatie heeft.
Stukje Sex voor de Buch.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zijn wel altijd dit soort uitziende types hè
Robin is wel een match dan. Als lieve jongen geeft hij no more drama.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Mary J Blige vibes
Alleen is Marygodin
Nee joh gewoon internetquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker zich in een parenclub uit elkaar laten trekken terwijl ze een relatie heeft.
Wat is er mis met in een hoek bier drinkenquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen die dansen
Hou op man![]()
Gelukkig zijn er nog echte mannen @:Caland
Hij doet het heupwiegendquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er mis met in een hoek bier drinken
Mits er een dikke lijn naast ligt, jatog.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met Natasja.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Bietje zuip'n, bietje stel'n.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
Hebben jullie hobby’s?
#durftevragen
#vraagvandedag
@3rr0r moet de vraag van gister nog beantwoorden, dan kunnen we verderquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
Hebben jullie hobby’s?
#durftevragen
#vraagvandedag
Al gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r moet de vraag van gister nog beantwoorden, dan kunnen we verder
Je hebt tijd nodig om een beurt te krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Lindsey heeft liever een beurt dan tijd
Tijd voor een tarot kaartquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:
Mooie vraag
Ik leef in het moment
Tijd is het meest kostbare bezit en cadeautje wat je iemand kan geven.
Welnee, hoeft geen uren te durenquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je hebt tijd nodig om een beurt te krijgen.
Zie bovenquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
Kan iemand Robin even een klap geven. Even een goeie tik om te kijken of ie uit die constante slijm/psycholoogmodus komt. Niet te doen echt.
@:Vrouwen hier: daar wordt je toch kurkdroog van?
Hij lijkt op die man in B&B vol liefde bij Natasja in Frankrijk @DKUp Menno?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
Kan iemand Robin even een klap geven. Even een goeie tik om te kijken of ie uit die constante slijm/psycholoogmodus komt. Niet te doen echt.
Ze fantaseert over de artiesteningang die vanzelfsprekend door Robin genomen wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ze heeft net gezegd dat hij niet oppervlakkig isquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:51 schreef Joop_W het volgende:
Een ode aan Monica Geuze. Dit is een dieptepunt.
Die was echt te erge pleaser en hele tijd die zieke smilequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij lijkt op die man in B&B vol liefde bij Natasja in Frankrijk @:DKUp Menno?
Snel en alles, waarom deze link?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker snel, alsof het niks is. Lekker alles neuken.
JAAAAAA
Ja als ze de moeder van iemand uit je vriendenkring isquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:50 schreef Caland het volgende:
Is iemand op wie je je afrukt ook al een guilty pleasure
Ze kan niet rijdenquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Iemand die op de rem kan trappen, leuk!
'Laatst had ik al drie wijntjes op, en toen nam ik er nog een, hihihi'quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:54 schreef Caland het volgende:
Mensen die zeggen dat ze af en toe een beetje gek zijn liegen.
Lekker gek ja. En op je verjaardag nog kaartjes krijgen voor de vrienden van amstel live.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker anwb koppel
Naar Chantals pyjama party als uitje van het jaar
Zo te horen middelbare school, dat scheelt al.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:54 schreef Poefbank het volgende:
En dat mag in de buurt komen van kinderen
Boefjequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
'Laatst had ik al drie wijntjes op, en toen nam ik er nog een, hihihi'
Hoeveel scheelde het?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Hij is te goed opgeleid en te oud. Andere levensfase.
Edit oh, valt mee
Je bedoelt Seedorf uit de selectie gezet?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Natasja heeft even Mandela op de boot gezet
quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Deze boer gaat nee zeggen
Ik heb er vertrouwen in
Weet ik niet, maar hij studeerde nog en zij begon net. Ik dacht dat hij al werkte.quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Alle goederen komen via de achterdeur binnen?
Daar kunnen toch ook echt alleen maar Limburgers zelf op vallen? Schaam me kapot als je met zo iemand boven de rivieren moet komen laat staan in het buitenland.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Dat Limburgse accent cringe in altijd op, verschrikkelijk
/JAAquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij lijkt op die man in B&B vol liefde bij Natasja in Frankrijk @:DKUp Menno?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:01 schreef Caland het volgende:
Nederlanders met een verrot gebit mogen van mij best op een trein gezet worden
Dan faal je toch gewoon in het leven
Die kreeg je altijd wel makkelijk op de kastquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:03 schreef Joop_W het volgende:
Ik zie nu “docentenopleiding beeldende kunst”.
De leraren van dat soort vakken vond ik destijds stuk voor stuk verschrikkelijke mensen.
Weet nog steeds niet waar we dit kind van moeten kennenquote:
Spuiten & Slikken geiligheid.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waar we dit kind van moeten kennen
Presentatrice? Nooit gezienquote:
Moeder heeft in de zwangerschap gerookt, gedronken en gesnoven.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Lage weerstand. Zwakke genen dus. Ongeschikt.
Ik ken wel twee die Janneke heten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Janneke
@:3rr0r knapt niet af op de naam
Oké.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Die gay gaat teased dan over je eikel alsof hij bijt met zijn gele gebit. SUPER GEIL.
Dit is niet leukquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Die gay gaat teased dan over je eikel alsof hij bijt met zijn gele gebit. SUPER GEIL.
Je ziet 'm ook kijken: "Mmm, past deze misschien net nog linksboven"quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel hoofden heeft deze al in z'n koelkast?
Stukje rabiës.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Als Richard in je arm bijt dan sterf je door een infectie
Sws heeft er 1tje op ‘t werk in zijn kluisjequote:Op dinsdag 1 november 2022 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel hoofden heeft deze al in z'n koelkast?
Ja precies de uitstralingquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je ziet 'm ook kijken: "Mmm, past deze misschien net nog linksboven"
ROod en wit.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat ijs nam ik als kind vaak. Zo'n blauw schatkistje.
Bestaat dat al zo lang?quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat ijs nam ik als kind vaak. Zo'n blauw schatkistje.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:15 schreef Joop_W het volgende:
Ze zegt dat het 999/1000 kans van nee is, maar hij ziet een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |