SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu de rest nogquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:44 schreef Ferdii het volgende:
Pushbericht van nu.nl dat mo terug gestuurd wordt naar Italië![]()
Dit vooral maar snap Ajax ook.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:47 schreef Heeinz het volgende:
Zo zonde dat die gast er niks van gemaakt heeft, wat een verloren talent![]()
Vooral dat aanschuren tegen het criminele wereldje. Moet je niet willen als club.quote:
Maar eeuwig, eeuwig, eeuwig zonde van het talent van dat jong. Ik hoop tegen beter weten in nog steeds dat het een keertje goed gaat komen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Allemaal de schuld van Schmidt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral dat aanschuren tegen het criminele wereldje. Moet je niet willen als club.
Maar eeuwig, eeuwig, eeuwig zonde van het talent van dat jong. Ik hoop tegen beter weten in nog steeds dat het een keertje goed gaat komen![]()
Ik had tijdens de voorbereiding nog wel hoop dat het goed zou komen maar kennelijk is ie daarna of eerder al? toch dieper criminele wereld in gedoken.![]()
Dat was ie al een week na de voorbereidingquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
De carrière van Mo is wel gespeeld.hardcoholic![]()
Grootste probleem is dat hij niet meer kwam trainen, hij is echt niet de eerste voetballer die met criminelen omgaat of er een stel kent.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had tijdens de voorbereiding nog wel hoop dat het goed zou komen maar kennelijk is ie daarna of eerder al? toch dieper criminele wereld in gedoken.![]()
Einde oefening en hoezo terug gestuurd. Hij gaat niet meer aan spelen toekomen, dat moge duidelijk zijn. En als het toch gebeurd en hij speelt de sterren van de hemel was het gewoon een PisVee trol, dan wilde hij helemaal niet bij Ajax spelen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Het begon toch dat hij niet meer mocht trainen? Uit bescherming voor zichzelf i.v.m. die dreiging vanuit de Mocromaffia. Toen veranderde het narratief richting zijn vriendin en Zakaria Aboukhlal en uiteindelijk is dus concreet ook zijn werk auto gebruikt door lieden van de Mocromaffia in het Marengo proces, zijn werk auto, privé auto en auto van zijn broer uitgebrand waarna hij op Instagram aangaf dat Jaloezie voor hater is oid.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grootste probleem is dat hij niet meer kwam trainen, hij is echt niet de eerste voetballer die met criminelen omgaat of er een stel kent.![]()
Die heeft inderdaad het eerste zetje gegeven.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Schmidt.![]()
Erg vreemd dat Ajax zo’n toptalent de kans niet heeft gegund.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik vind het sneu voor Vanenburg..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Stank voor dank inderdaad. Haal nu grote vriend Ziyech maar op tijdens de winterstop.Allemaal cabaretteketet!![]()
Misschien kan Antwerpen hem oppikken, daar houden ze wel van mensen met een krasje.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:04 schreef Caland het volgende:
Die duikt over een paar maanden op bij Utrecht![]()
Het is alweer een tijdje terug maar ik dacht dat hij op een gegeven moment niet meer op kwam dagen, al in z'n PSV tijd was er een (prive) auto van hem gebruikt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het begon toch dat hij niet meer mocht trainen? Uit bescherming voor zichzelf i.v.m. die dreiging vanuit de Mocromaffia. Toen veranderde het narratief richting zijn vriendin en Zakaria Aboukhlal en uiteindelijk is dus concreet ook zijn werk auto gebruikt door lieden van de Mocromaffia in het Marengo proces, zijn werk auto, privé auto en auto van zijn broer uitgebrand waarna hij op Instagram aangaf dat Jaloezie voor hater is oid.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:09 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad het eerste zetje gegeven.![]()
![]()
![]()
Zonder CL wordt die kans vrij klein denk ik. Maargoed, beter dan op voor je uit staren op de bank.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Stank voor dank inderdaad. Haal nu grote vriend Ziyech maar op tijdens de winterstop.![]()
Over -tig jaar aan het einde van Studio Voetbal, dat stukje van Frank Heinen over de -vergeten- voetballers van weleer : Mohamed Ihattaren.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ziyech.Komt.Niet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Stank voor dank inderdaad. Haal nu grote vriend Ziyech maar op tijdens de winterstop.What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: