Doofus of the Day?quote:
PÉR ook, is LEC voorbij. Nu virtueel vice WK.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:29 schreef Peterselieman het volgende: Max is gewoon de hele race aan het managen
De radio is goud.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Max is gewoon de hele race aan het managen
Die gast loert er gewoon op.quote:
HET KAN NOGquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:31 schreef Jane het volgende:
Lewis moet inmiddels bijna 2 seconden per ronde gaan goedmaken.
No matter how hard you run, one Red Bull will always walk fasterquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Max is gewoon de hele race aan het managen
LEWIS CAN WIN THIS.quote:
Beetje spectakel is nooit weg. Stuk interessanter dan p1 15sec op p2.quote:
Die heeft natuurlijk wel heel veen van zijn mediums moeten vragen. Dat het nu niet meer lukt is te begrijpen, maar dat hij met verse mediums niet binnen de seconde in blijven mag je hem echt aanrekenen.quote:
Eens wel, maar Perez moet op het podium.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:32 schreef DX11 het volgende:
[..]
Beetje spectakel is nooit weg. Stuk interessanter dan p1 15sec op p2.
Zeer mooie OPquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie OP heb je gemaakt. @:potjecreme
Weet Hamilton ook eens hoe het voeldequote:Op zondag 30 oktober 2022 22:32 schreef DX11 het volgende:
[..]
Beetje spectakel is nooit weg. Stuk interessanter dan p1 15sec op p2.
MOMENT.quote:
Nou. Klonk als een ratelband bij het schakelen.quote:
Max in de leer geweest bij Artem Markelov, de Virtual Safety Car fluisteraarquote:
106 Rallye S1quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:35 schreef ReplaR het volgende:
Snap echt niet waarom mensen een franse auto kopen, die franzen staken altijd.
14 nuquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:35 schreef PS. het volgende:
Max te hard ofzo? Hoe ineens 17 seconden dan?
Blimey.quote:
Is al eens eerder gebeurd dit seizoen. De uitleg ervan ben ik kwijt maar dat kan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:35 schreef PS. het volgende:
Max te hard ofzo? Hoe ineens 17 seconden dan?
Paniekquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
Russell klinkt ook een beetje alsof die ongesteld is ofzo
Een vriend van me had in 2017 een megane rs gekocht, in 2019 weggedaan want kutauto, in 2021 naar de sloop gegaan😂quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:35 schreef ReplaR het volgende:
Snap echt niet waarom mensen een franse auto kopen, die franzen staken altijd.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk dat RB zelfs voor een eenstopper gaat, gezien de levensduur van die gebruikte softs.
Bekken zullen schuimen.quote:
En dan krijgt ie straf. 5 sec. Nog geen verschilquote:
Red Bull Tyres.quote:
Popcorn pakken?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ready for a full blown twitter aneurism
Alsof hij er een seconde achter rijdt en nu opeens 5 seconden verliest. Man, neem je verlies en shut up zeg.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan krijgt ie straf. 5 sec. Nog geen verschil
Ja dat dus, zeurpiet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alsof hij er een seconde achter rijdt en nu opeens 5 seconden verliest. Man, neem je verlies en shut up zeg.
Nee piep dat is niet aan de fricking coureur of hij dat kan zien ofzo 10+ seconden is niet eens in zicht.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Heeft gewoon wel een punt, scheelde zeker 3 seconden.
Ik bewaar die voor de volgende RocketPoweredMohawk videoquote:
Zolang Max maar binnen de delta zat is er niets aan de hand.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Heeft gewoon wel een punt, scheelde zeker 3 seconden.
NASCARquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zat op een tweede scherm de NASCAR te kijken en ben stil van die finish ...
Red Bull: hold my beer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef beantherio het volgende:
Max heeft zich niet aan het lijstje van Pirelli gehouden!![]()
![]()
[ twitter ]
quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Hamilton helemaal aan stront gereden
Vervolgens gaan klagen over een eventueel gap van een seconde
Wat een GOAT
Water is nat.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Engeland: Die gozer heeft de Lewis van de overwinning beroofd, tijdens de VSC
Hij moet wat die klagerquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Wat een GOAT
Ja boeiend, dat was gewoon wel zo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Nee piep dat is niet aan de fricking coureur of hij dat kan zien ofzo 10+ seconden is niet eens in zicht.
Je wil haar gewoon ondergespoten zienquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef Evenstar het volgende:
Stuur Hannah podium op, gewoon omdat het kan
Wat is dat met die Hannah opeens?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef Evenstar het volgende:
Stuur Hannah podium op, gewoon omdat het kan
FTFYquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Red Bull: hold my beer fizzy drink.
Daar praten we niet over.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:39 schreef StephanL het volgende:
Ik mis een Hamilton fan hier. Zeker nu Ham op plaats twee rijdt.
Nee, je begrijpt het niet, hij heeft motorproblemen, zoals gewoonlijk zijn het externe factoren waardoor hij niet presteerd, en niet hemzelf /squote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Wat een GOAT
Opeens? Hannah wordt al een tijdje aanbeden, hoor. En terecht!quote:
Ach, hij houdt zich wel mooi aan de job description, altijd flink mekkeren en soms met de kop tegen die muur blijven rammen om je zin te krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Wat een GOAT
Prima gereden. Niks mis mee.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:39 schreef StephanL het volgende:
Eensquote:
Hamilton zit op klacht.nlquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:39 schreef StephanL het volgende:
Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Opeens? Hannah wordt al een tijdje aanbeden, hoor. En terecht!
Ik heb nieuws voor je, dat heeft bijna niemand.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef beantherio het volgende:
Max heeft zich niet aan het lijstje van Pirelli gehouden!![]()
![]()
[ twitter ]
Das inderdaad niet opeens, alleen is de adoratie openlijker geworden sinds ze #TeamLH steeds zo kwaad krijgtquote:
Ja dat bedoel ikquote:
Ja dat hebben we allemaal gemist inc de commentatorenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had even gemist dat Russell nog gestopt is.
Die heb ik al bijna de hele week niet gezien, wellicht zit ie klem in z'n hamilton realdollquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:39 schreef StephanL het volgende:
Hamilton welquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, dat heeft bijna niemand.
Olav zag het wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:41 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat hebben we allemaal gemist inc de commentatoren
Was gewoon in beeld op F1TVquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:41 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat hebben we allemaal gemist inc de commentatoren
quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je wil haar gewoon ondergespoten zien
Die had hij niet. Vettel en Schumacher wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
Alvast een van de recordjes die ham mag inleveren.
Welke?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
Alvast een van de recordjes die ham mag inleveren.
Misschien maar crofty heeft het niet benoemd.quote:
Meeste punten in 1 seizoenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Welke twee? Meeste overwinningen en ??
Horner doelde erop dat Vettel er 13 had in een RBquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:43 schreef Nizno het volgende:
euh ja als het en record is dan is het ook logisch dat het de meeste in een jaar voor RBR was he
1 klasse ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:43 schreef -XOR- het volgende:
Of Checo kan er geen reet van, of VER is een klasse beter dan de rest.
Omdat hij gewoon geniaal gereden heeftquote:
Omdat hij Yuki uitschakelde?quote:
met 2 vingers in de neus.......ze hadden nog een optie voor softquote:
Waarschijnlijk bedoelen ze dichterbij het einde van het seizoen.quote:
Na die actie op Tsunoda verdient hij het niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:46 schreef DX11 het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon geniaal gereden heeft
dat was ook niet zo moeilijkquote:
En totaal onnodigquote:
Dat laatste. Dat was al duidelijk in de Torro Rosso... hij deed dingen die anderen niet konden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:43 schreef -XOR- het volgende:
Of Checo kan er geen reet van, of VER is een klasse beter dan de rest.
"illigal car"quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we zo ook een mariachi Wilhelmus?
Penalty ontvangen dus dan is het toch weer eerlijk?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Na die actie op Tsunoda verdient hij het niet.
Mooi figuurquote:
en nog 3 races te gaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:47 schreef Nober het volgende:
Most wins in a season (driver)
13 – M. Schumacher in 2004, Vettel in 2013
14 – M. Verstappen in 2022
Most points in a season
413 – Hamilton in 2019
416 – M. Verstappen in 2022
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |