Nou dat was wel grappig de hele bus keek om.quote:
Ja wat ergquote:
Ja snel schakelenquote:
Dat doelloos zwaaien breekt je opquote:
Ik plaag je maar wat Koenquote:
quote:
Ik heb het soms niet in de gaten die lapo. Vaak is het oooooooohhhhhh WTFquote:
ja en dan na een paar minuten denken "waarom zegt niemand iets" het pas in de gaten hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het soms niet in de gaten die lapo. Vaak is het oooooooohhhhhh WTF
Het is meer dat ik als een debiel een plaatje zoek voor de opquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja en dan na een paar minuten denken "waarom zegt niemand iets" het pas in de gaten hebben
Dit is een voorproefje van Mario. We hebben maanden deze shitquote:
Ik maak OP altijd leeg en dan ga ik zoekenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer dat ik als een debiel een plaatje zoek voor de op
En zij zeker zo kijken van : "waar bemoei je je mee?"quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was wel grappig de hele bus keek om.
het gaat alweer snel genoeg, over 3 weken ben ik wederom de Sjaakquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is een voorproefje van Mario. We hebben maanden deze shit
Geen idéé die muts schreeuwde in haar telefoon. Ik zag wel wat rollende oogjesquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
En zij zeker zo kijken van : "waar bemoei je je mee?"
Voor wat?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat alweer snel genoeg, over 3 weken ben ik wederom de Sjaak
Oh nou is dat allesquote:
maar bi top 2000 hebben ze niet videos,quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is een voorproefje van Mario. We hebben maanden deze shit
Goddankquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar bi top 2000 hebben ze niet videos,
Skeet die countdown kan je voor je zelf houdenquote:
Ik plaats er altijd teminste een yt je bijquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Skeet die countdown kan je voor je zelf houden
Oh pleasequote:Op zondag 30 oktober 2022 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik plaats er altijd teminste een yt je bij
Nou niks jij post niet de 2000 shitquote:
Ik haat jequote:
komt die 10/12 langs?quote:
Ze ligt op de loer dat kut krengquote:
Dan ben ik wegquote:
Schorpioenquote:
Gaan we zo beginnen. Volgens mij staat de zon nu zo dat schorpioenen wat dwars op mars zijn. Ik denk dat je geluk wat aan de andere kant zit. Mercurius trekt wat aan. Dat is is je geluk. De linker sokken planeet is wat dichterbijquote:
ik had eigenlijk beter 2 dagen later kunnen zijn, past beter bij m'n achternaam (Boogschutter > Archer)quote:
Koen Archer even googelen. Ok doe maar nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had eigenlijk beter 2 dagen later kunnen zijn, past beter bij m'n achternaam (Boogschutter > Archer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |