PEREZ GOD.quote:
Neequote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geeft Hamilton ooit ruimte dan?
Noquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik even nakijken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef trein2000 het volgende:
Volgens Sky contact tussen Russel en een RB (zal dan PER zijn?)
Russellquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef trein2000 het volgende:
Sky wordt geboycot hier.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef trein2000 het volgende:
Verassend.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef trein2000 het volgende:
Gelukkig niet verassendquote:
Ik welquote:
Die skyboys zien dan meer dan ik.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef trein2000 het volgende:
Of willen meer zien.quote:
Maar dat klopt idd nietquote:
Ze zien wat ze willen zien.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:05 schreef trein2000 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:08 schreef DX11 het volgende:
Net voor het eerst dit seizoen buffer issues bij F1tv, jullie ook?
neequote:Op zondag 30 oktober 2022 21:08 schreef DX11 het volgende:
Ah, ligt dus misschien niet aan het internet hier?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:08 schreef DX11 het volgende:
Nope.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:08 schreef DX11 het volgende:
nopquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:08 schreef DX11 het volgende:
Ja dus bij de start een freeze nu weer normaal.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:08 schreef DX11 het volgende:
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:08 schreef DX11 het volgende:
Op WiFi?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:08 schreef DX11 het volgende:
Beetje wel ja.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Duwt Hamilton hier Russel niet gewoon van de baan bij de start?
Nee bekabeld 1gb/squote:
Wintertijd bug.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Knap dat ze allemaal 0,00 als reactietijd hebben
Denk eerder dat VER aan het managen is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
Wel apart dat die Mercedes op het einde van het rechte stuk bij de start sneller lijkt ondanks de medium banden.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:10 schreef streamjohan het volgende:
Heb ook weer veel haperingen in beeld.....
Over 5 minuten gaan ze over naar plan Fquote:
Softs sparen.quote:
Of die mediums zijn heel goed.quote:
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
Max rustig aan aan het doen?
Of Hamilton aan het trappen?
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
Pas als het verschil 4 seconden of meer wordt is de slipstream gebrokenquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Denk eerder dat VER aan het managen is.
Neequote:Op zondag 30 oktober 2022 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk eerder dat Max niet zo hard gaat, Perez kan het ook bijhouden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
Lijkt me in ieder geval stukje tire management van de zijde van VERquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer, zou mooi zijn als we 6 rijders zouden hebben om mee te doen voor de winst.quote:
Dat heet slipstream.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
Wel apart dat die Mercedes op het einde van het rechte stuk bij de start sneller lijkt ondanks de medium banden.
Yup, is niet aan het pushen. Hoor je ook terug op radio.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me in ieder geval stukje tire management van de zijde van VER
Alleen zwakke coureursquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:12 schreef -XOR- het volgende:
Eigenlijk zijn er nu geen heel erg zwakke teams meer.
Zhouwiezhou.quote:
Ja bevalt mij ook nietsquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Interessant dat Verstappen op de softs geen gat lijkt te kunnen slaan. Kan zomaar eens een win voor Hamilton gaan worden hier.
Hij loopt wel uit.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Interessant dat Verstappen op de softs geen gat lijkt te kunnen slaan. Kan zomaar eens een win voor Hamilton gaan worden hier.
Nu toch wel, bijna 1.8.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat wel maar kruipen ipv lopen.quote:
Hier stond wat anders.quote:
is dat niet iets van het verleden, dat Mercedesmotoren problemen hadden op grote hoogte?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:15 schreef Perox het volgende:
Ik geef Mercedes ook nog wel een temperatuurprobleem op termijn. Let maar op.
Hij krijgt zelfs te horen welke bocht hij meer of minder moet pushen op dit moment. Het is echt management.quote:
Lange stint, 1-stopper?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij krijgt zelfs te horen welke bocht hij meer of minder moet pushen op dit moment. Het is echt management.
Die is het gat in stand aan het houden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wordt dit weer zo'n race dat Max zijn soft langer meegaat dan zijn belagers mediums? Vorige keer was het wel een Ferrari...quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij krijgt zelfs te horen welke bocht hij meer of minder moet pushen op dit moment. Het is echt management.
Zou knap zijn met een soft, maar wie weet. Ligt er aan hoelang ze meegaan.quote:
Nee, die is gewoon slechterquote:
Zou wel een stunt zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou knap zijn met een soft, maar wie weet. Ligt er aan hoelang ze meegaan.
Daarna kun je mooi op medium verderquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:18 schreef ZaZoe het volgende:
Softs lijkt de mindere band, Ferrari bakt er ook niks van
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:19 schreef Perox het volgende:
[..]
softs max 14 ronden
softs Max 20 ronden
Of van medium naar hard, dan hebben die softs alleen maar nadeel gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarna kun je mooi op medium verder
Ja maar als dat lukt (en Max is een bandenfluisteraarquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou knap zijn met een soft, maar wie weet. Ligt er aan hoelang ze meegaan.
Alonso had vooraf gezegd dat hij vanaf ronde twee zou gaan bandenmanagen. Nou, dat blijkt ook.quote:
of gokken op een SCquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Of van medium naar hard, dan hebben die softs alleen maar nadeel gehad.
Ja maar ik vind dit niet echt spannend lijken allemaal, denk dat het gewoon braaf uitrijden gaat wordenquote:
Gas terug.quote:
Twijfelgeval want Gasly bleef wel binnen de baan en zat er imho ver genoeg naast.quote:
Hij was erbuiten toch?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Twijfelgeval want Gasly bleef wel binnen de baan en zat er imho ver genoeg naast.
Perez gaat voor podium.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:23 schreef StephanL het volgende:
Checo mag wel een beetje doorrijden wilt hij nog winnen.
GAS zal je bedoelen.quote:
Volgens mij nog net erbinnen, maar ben niet zeker. Was lastig te zien.quote:
Dan had ik wel Gasly geschreven.quote:
Zo de pit in denk ikquote:
Nah, nog een ronde of 5-6.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:24 schreef PS. het volgende:
Vind het wel mooi dat Hamilton eindelijk weer een keertje meekomt eigenlijk
Klagen met consumptie.quote:
Nope, die vent moet gewoon oprotten. Heeft niets meer te zoeken in de F1 met z'n gemekker.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:24 schreef PS. het volgende:
Vind het wel mooi dat Hamilton eindelijk weer een keertje meekomt eigenlijk
Moet ie ook niet def ryhzm luisteren met schuddenquote:
Alle (voormalige) kampioenen mekkeren. Max ook en Vettel ook.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nope, die vent moet gewoon oprotten. Heeft niets meer te zoeken in de F1 met z'n gemekker.
In Mexico is een ander soort circuit populairder.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toch gek dat er zo weinig grip ligt op dat circuit. Gebruiken ze het niet ofzo?
Vanwege de ijle lucht werken de vleugels ook minder goed, dus minder downforce, dus minder grip.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Of de regie zendt het wat meer uitquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alle (voormalige) kampioenen mekkeren. Max ook en Vettel ook.
21, de softs waren niet nieuw.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:27 schreef Zwoerd het volgende:
Apart dat Max nu uitloopt, je zou denken dan mediums inmiddels wel beter, zijn dan softs. Al 18 ronden.
Hij heeft ze gemanaged.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:27 schreef Zwoerd het volgende:
Apart dat Max nu uitloopt, je zou denken dan mediums inmiddels wel beter, zijn dan softs. Al 18 ronden.
Misschien dat ie toch een beetje last heeft van het achter iemand anders aanrijden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:27 schreef Zwoerd het volgende:
Hoogte, ijle lucht.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tow breken. Het gat zal nu wel zo tussen de 2,2 en 2,5 blijven.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:27 schreef Zwoerd het volgende:
Apart dat Max nu uitloopt, je zou denken dan mediums inmiddels wel beter zijn dan softs. Al 18 ronden.
Gewoon niet tijdens de race...quote:
Idd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gasly had die plek beter direct terug kunnen geven.
Confirm?quote:
Pierke is het niet het meest heldere licht natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gasly had die plek beter direct terug kunnen geven.
echt he? Wat een amateurs daarquote:
Niet echt. De straf is waarschijnlijk vanwege de blokkerende banden, waardoor hij 'geen controle' had, anders zie ik geen reden om straf te geven, aangezien hij en er ver genoeg naast zat en imho binnen de baan bleef.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:28 schreef Evenstar het volgende:
Dat was echt dom van Gasly ook.
Max wil "2 clicks more" op voorvleugel.
Dat laatstequote:Op zondag 30 oktober 2022 21:30 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari is het kwijt. Of ze ondervinden wellicht behoorlijk nadeel van de hoge ligging van het circuit?
Denk het laatste, afgelopen jaren zagen we ook dat bepaalde teams daar meer last van hadden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:30 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari is het kwijt. Of ze ondervinden wellicht behoorlijk nadeel van de hoge ligging van het circuit?
Volgens mij zag ik hem net in de herhaling buiten de baan gaan. Maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat dat de eerste keer ook het geval was.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet echt. De straf is waarschijnlijk vanwege de blokkerende banden, waardoor hij 'geen controle' had, anders zie ik geen reden om straf te geven, aangezien hij en er ver genoeg naast zat en imho binnen de baan bleef.
Dan nog, daar stel je de auto op in.quote:
Oke boomer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:31 schreef beantherio het volgende:
In plaats van de audio van het commentaar heb ik Led Zeppelin III op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |