abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206562423
heb nu corona ga dinsdag weer werken
pi_206562704
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 00:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik gebruik deze smiley niet vaak, maar in dit geval kan ik niks anders bedenken.

:')
Oké, en vanwaar deze unieke emoji van jou? Als je te lui bent om te onderbouwen, accepteer ik ook gewoon! Fijn weekend.
pi_206562972
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 00:53 schreef LA99-1 het volgende:

[..]
Oké, en vanwaar deze unieke emoji van jou? Als je te lui bent om te onderbouwen, accepteer ik ook gewoon! Fijn weekend.
omdat jouw post aka 1 grote hoop onzin niks anders verdiend
pi_206563246
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 23:56 schreef quirina het volgende:
heb nu corona ga dinsdag weer werken
Waarom maandag niet al?
sig verwijderd door FA
pi_206563253
twitter

Nee, laten we daar beleid vooral níet op baseren.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_206563265
Daar wordt in ieder geval nog wél geëvalueerd - met niet onverwachte uitkomsten.

twitter
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_206563454
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2022 08:59 schreef nostra het volgende:
[ twitter ]

Nee, laten we daar beleid vooral níet op baseren.
Ach ja, Ginny "mondmasker" Mooij, lekker laten brabbelen.
pi_206564189
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:41 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ach ja, Ginny "mondmasker" Mooij, lekker laten brabbelen.
Het is een beetje als de Story lezen bij de kapper.
Friedman on Donahue
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:23:55 #184
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206564315
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:11 schreef nostra het volgende:

[..]
Het is een beetje als de Story lezen bij de kapper.
Ja, kijk zelf ook dagelijks op het account van haar en Chantal Bleekers. Blijft kostelijk vermakelijk hun geniepige gedram naar een situatie waarin we voor altijd in een pandemie zullen leven.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_206564716
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja, kijk zelf ook dagelijks op het account van haar en Chantal Bleekers. Blijft kostelijk vermakelijk hun geniepige gedram naar een situatie waarin we voor altijd in een pandemie zullen leven.
Ik stiekem ook wel, niet dagelijks maar zo nu en dan om te lezen dat ze nog steeds mondkapjes, afstand houden en overvloedig testen wil.

En natuurlijk lezen over de miljoenen kinderen die invalide zijn geworden door een besmetting.
  zaterdag 5 november 2022 @ 13:16:15 #186
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206565270
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:02 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik stiekem ook wel, niet dagelijks maar zo nu en dan om te lezen dat ze nog steeds mondkapjes, afstand houden en overvloedig testen wil.

En natuurlijk lezen over de miljoenen kinderen die invalide zijn geworden door een besmetting.
Sommige mensen zijn blijven hangen in 2020.
pi_206568545
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206568949
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:03 schreef nostra het volgende:
Daar wordt in ieder geval nog wél geëvalueerd - met niet onverwachte uitkomsten.

[ twitter ]
Wat een belachelijke bow tie heeft die vent. Het lijkt wel doctor who.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206568987
Hoe lang mag je ziek zijn?
Vier dagen toch en dan weer de vijfde dag aan de slag?
  zaterdag 5 november 2022 @ 20:20:50 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206569075
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 20:13 schreef quirina het volgende:
Hoe lang mag je ziek zijn? Van wie bedoel je, en in welke situatie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206569078
Even de situatie donderdag symptomen maar nog geen positieve test. Heb op t werk getest.
Vrijdagavond flink beroerd keelpijn smaak verlies koorts hoesten positieve test.
Werkgever op de hoogte gesteld, zegt dat ik maandag weer moet komen omdat dat de vijfde dag is.
Hopelijk knap ik morgen in zoverre op dat dat ook kan, maar vandaag ook weer koorts , pijn in benen, hoofdpijn hoesten.
pi_206569105
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:24 schreef ozzietukker het volgende:

[..]
Het probleem voor Duitsland is dat daar een mafklapper als gezondheidsminister de leiding heeft die het liefst FFP2 mondmaskers wilde invoeren, die is dus gebaat bij hoge aantallen.
Dat in het vliegtuig per 1 oktober in plaats van een verzwaring een afschaffing van de mondmaskerplicht kwam, dat had hij nooit kunnen bedenken, en ook in het regionaal vervoer haalde hij bakzeil, daar bleven in theorie weliswaar de medische mondmaskers verplicht, maar zelfs de gezagsgetrouwen Duitsers dragen ze minder goed, en als ik noodgedwongen met de trein moet zet ik deze simpelweg niet op wat anderen dat voorbeeld doen volgen want controle op naleving is er niet meer.

Net een paar keer in Duitsland geweest met de trein. En of ze handhaven en ze ze dragen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_206569527
Kreeg net het rooster gemaild :')
pi_206569568
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 19:36 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
het verbaast mij niks, wat mij wel verbaast, is dat Hugo niet in de rechtbank staat.
pi_206569580
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 20:13 schreef quirina het volgende:
je moet aan de slag als je weer kan werken, dus als je ziek bent niet, maar niet lekker voelen is werken. altijd al geweest.
pi_206569627
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 20:20 schreef quirina het volgende:
Even de situatie donderdag symptomen maar nog geen positieve test. Heb op t werk getest.
Vrijdagavond flink beroerd keelpijn smaak verlies koorts hoesten positieve test.
Werkgever op de hoogte gesteld, zegt dat ik maandag weer moet komen omdat dat de vijfde dag is.
Hopelijk knap ik morgen in zoverre op dat dat ook kan, maar vandaag ook weer koorts , pijn in benen, hoofdpijn hoesten.
Als je ziek bent gewoon thuis blijven

Kom nou zeg :') Wat een mafklapper die werkgever
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206569743
“ Hopelijk besef je dat ziekteverzuim een hogere werkdruk geeft aan het team, ik verwacht dat je maandag weer aanwezig zult zijn. Geniet van je weekend”
pi_206569776
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:03 schreef nostra het volgende:

[ twitter ]
Ze geven het daar in ieder geval ook toe als er iets achteraf anders had gekund. Zo bouw je vertrouwen op.

Cc Hugo
zie email 27 oktober
pi_206569777
Mwah dan besmet ik maandag even de rest.
Ook prima.
Als het toch allemaal kan en mag.
pi_206569778
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 21:21 schreef quirina het volgende:
“ Hopelijk besef je dat ziekteverzuim een hogere werkdruk geeft aan het team, ik verwacht dat je maandag weer aanwezig zult zijn. Geniet van je weekend”
En dan het hele team even besmetten maandag, kijken of hij dan nog meer van die arrogante kut mailtjes verstuurd
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')