Maar wat vind je hier nu zelf van qua communicatie vanuit jezelf?quote:Op zondag 6 november 2022 13:49 schreef quirina het volgende:
Ja maar isolatie is officieel vanaf het moment positieve test en dat was vrijdagavond pas.
Maar ik ga er geen gedoe van maken en morgen gewoon aan de slag. Beter ben ik niet maar koorts en spierpijn kan je onderdrukken met ibuprofen.
Erg verstandig jaquote:Op zondag 6 november 2022 13:49 schreef quirina het volgende:
Ja maar isolatie is officieel vanaf het moment positieve test en dat was vrijdagavond pas.
Maar ik ga er geen gedoe van maken en morgen gewoon aan de slag. Beter ben ik niet maar koorts en spierpijn kan je onderdrukken met ibuprofen.
Zie hier de richtlijnen voor isolatie in jouw geval:quote:Op zondag 6 november 2022 13:49 schreef quirina het volgende:
Het tellen van de dagen begint bij het begin van de klachten, dat was donderdag in jouw geval maar dit is dan "dag 0" en niet "dag 1". Je blijft dus minimaal tot en met dinsdag in isolatie en kan daarna weer naar buiten na 24 uur klachtenvrij. Uitslag van de "doe uw persoonlijke check" op dezelfde site:quote:U gaat minimaal 5 dagen en maximaal 10 dagen in isolatie. U telt vanaf het moment dat u klachten kreeg. Dat is dag 0.
U kunt na 5 dagen uit isolatie als u 24 uur lang geen last meer heeft van 1 of meer van deze klachten:
koorts;
hoesten;
keelpijn;
benauwdheid;
neusverkouden.
allen dit telt niet, want dit gaat over klachten, zij is nl ziek.quote:Op zondag 6 november 2022 15:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zie hier de richtlijnen voor isolatie in jouw geval:
https://www.rijksoverheid(...)ie-na-positieve-test
[..]
Het tellen van de dagen begint bij het begin van de klachten, dat was donderdag in jouw geval maar dit is dan "dag 0" en niet "dag 1". Je blijft dus minimaal tot en met dinsdag in isolatie en kan daarna weer naar buiten na 24 uur klachtenvrij. Uitslag van de "doe uw persoonlijke check" op dezelfde site:
[ afbeelding ]
Als je het volgens de regels wilt doen, kun je dus op z'n vroegst woensdag weer aan het werk mits je dinsdagochtend geen klachten meer hebt.
Nee, zijn verhaal klopt wel, als je ziek bent van Covid, dan kun je pas weer aan het werk als je 24 uur klachtenvrij (dus geen Covid symptomen meer) bent.quote:Op zondag 6 november 2022 18:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
allen dit telt niet, want dit gaat over klachten, zij is nl ziek.
Wanneer je na tien dagen nog steeds klachten hebt, mag je ook uit isolatie.quote:Op zondag 6 november 2022 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, zijn verhaal klopt wel, als je ziek bent van Covid, dan kun je pas weer aan het werk als je 24 uur klachtenvrij (dus geen Covid symptomen meer) bent.
Dat kan best over 2 weken pas zijn
das best duf of weten ze 100% zeker dan je dan niet meer besmettelijk bent.quote:Op zondag 6 november 2022 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer je na tien dagen nog steeds klachten hebt, mag je ook uit isolatie.
Vrijwel niets in het leven is zeker.quote:Op maandag 7 november 2022 01:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das best duf of weten ze 100% zeker dan je dan niet meer besmettelijk bent.
Beterschap!quote:
Sterkte!quote:
Oh, jij was toch ook zo iemand die het maar niet wilde krijgen ondanks contacten met besmette personen? Ben benieuwd nou dan!quote:
Beterschap!quote:
Preciesquote:Op maandag 7 november 2022 11:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, jij was toch ook zo iemand die het maar niet wilde krijgen ondanks contacten met besmette personen? Ben benieuwd nou dan!
Natuurlijk..quote:
Voel je je nog ziek? Dan ben je gewoon ziek hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 12:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Natuurlijk..
Maar ja ik kan niet iedereen gaan besmetten?
En ik heb nog klachten. Ik MAG dan nog niet uit isolatie.
Kreeg nog wel te horen dat ik maar wat klusjes thuis moet doen.
Ik heb nog koorts. De rest gaat wel.quote:Op maandag 7 november 2022 12:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Voel je je nog ziek? Dan ben je gewoon ziek hoor.
Dat lijkt me een duidelijk signaal dat je lichaam nog flink aan het vechten is. Doe aub rustig aan. Vermijd stress, neem goed je rust. Des te eerder is het over.quote:Op maandag 7 november 2022 12:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik heb nog koorts. De rest gaat wel.
Wat een schandalige werkgever heb je.quote:Op maandag 7 november 2022 12:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Natuurlijk..
Maar ja ik kan niet iedereen gaan besmetten?
En ik heb nog klachten. Ik MAG dan nog niet uit isolatie.
Kreeg nog wel te horen dat ik maar wat klusjes thuis moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |