Ja hier op Netflix uit verschillende landen. (Noord-)Amerikaans maar ook verschillende Zuid-Amerikaans. Dat gaat er nog wat heftiger aan toequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:33 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Zijn er meerdere versies? Amerikaans kijk ik.
Zo was ik ook, tot een jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:33 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen tv. Hen ook geen streamingsdiensten.
Ik hou me elders even van de domme hoor.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:03 schreef Roselyn het volgende:
Ze zijn lekker bezig bij de mommy's zeg...
Had ik al doorquote:Op donderdag 3 november 2022 10:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik hou me elders even van de domme hoor.
Wat werd daar allemaal beweerd? Zag dat de queen een weekban heeft ivm ongepaste roddels. Over wie ging dat? Laat me raden…Kyra?quote:Op donderdag 3 november 2022 10:03 schreef Roselyn het volgende:
Ja over haar man.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Wat werd daar allemaal beweerd? Zag dat de queen een weekban heeft ivm ongepaste roddels. Over wie ging dat? Laat me raden…Kyra?
Wat waren de roddels?quote:Op donderdag 3 november 2022 10:03 schreef Roselyn het volgende:
Ik had minimaal een link of screenshot verwachtquote:Op donderdag 3 november 2022 20:34 schreef Roselyn het volgende:
Natuurlijk. Maar niet alle info is geschikt voor een forum. Als het al waar is.
Zeker!quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:39 schreef Brokkel het volgende:
Ik had alles al gelezen. Ik vond het te ver gaan. Maar ja, als ik hem zou tegenkomen op Tinder, zou ik het hier ook plaatsen.
Zonder het noemen vd straat? Maf. Die Kyra. Bijzonder type is het.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:51 schreef Brokkel het volgende:
Er is ook een post van mij verwijderd ivm privacy. Waarom krijg ik dan geen ban of waarschuwing?
Ik had op de website van dat bouwbedrijf van de man van Kyra gekeken. Daar stond een adres. Toen ben ik via google maps gaan kijken naar de straat. En daar vond ik wat van. Dus dat had ik daar opgeschreven, maar dat is verwijderd ivm privacy.
Ik noemde de straat en de wijk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:06 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Zonder het noemen vd straat? Maf. Die Kyra. Bijzonder type is het.
Ik snap heel goed dat je niet in een huis wil leven waar verbouwd wordt. Maar in je up, met twee jonge knd terwijl je het zelf niet prettig vindt?
Dat er op de website is dat het een duinwoning is, maar dat ik denk dat het geen duinwoning is. Almere-Duin is het deel aan het water. De Zomerspelenstraat staat in Almere-Poort. Maar ik woon er niet, dus misschien is dat stukje wel ook Almere-Duin, maar dat vind ik dan weer gek, omdat het niet in het duingedeelte staat. Snap je?quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:07 schreef Nexpreszo het volgende:
Wat vond je zo opvallend aan de straat btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |