Cocu toch? Die heeft op dat WK zo ongeveer overal gestaan, zelfs in de spits. Of bedoelde je Numan omdat Bogarde op training zijn scheenbeen brak, maar volgens mij was dat rechtsback.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:52 schreef tong80 het volgende:
Wie speelde op het WK-98 linksachter en waarom?
Cocu idd. Normaal zou het Numan zijn geweest. Die kreeg de wedstrijd ervoor tegen Argentinië rood. Zijn vervanger brak idd zijn been.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Cocu toch? Die heeft op dat WK zo ongeveer overal gestaan, zelfs in de spits. Of bedoelde je Numan omdat Bogarde op training zijn scheenbeen brak, maar volgens mij was dat rechtsback.
Het antwoord Numan lijkt mij de juiste. Cocu speelde volgens mij slechts 1 duel linksachter, en dat was tegen Brazilië inderdaad. Reiziger en Winter waren de rechtsbacks volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cocu idd. Normaal zou het Numan zijn geweest. Die kreeg de wedstrijd ervoor tegen Argentinië rood. Zijn vervanger brak idd zijn been.
Zie nu dat ik de vraag niet volledig heb gesteld. Doelde ook op de wedstrijd tegen Brazilië.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het antwoord Numan lijkt mij de juiste. Cocu speelde volgens mij slechts 1 duel linksachter, en dat was tegen Brazilië inderdaad. Reiziger en Winter waren de rechtsbacks volgens mij.
Leo van der Croft?quote:Op woensdag 7 december 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander floot in de jaren 50 de wedstrijd van de eeuw op Wembley. Waar Engeland de eerste thuis interland verloor tegen Hongarije ?
Grappig, het is Leo van der Kroft en Charles Corver.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander floot in de jaren 50 de wedstrijd van de eeuw op Wembley. Waar Engeland de eerste thuis interland verloor tegen Hongarije ?
Leon Horn of Ignace van Swieten?quote:
Ignace was er pas 40 jaar later. Leo Horn is goed.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:49 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Leon Horn of Ignace van Swieten?
Kijk kijk. Iemand anders mag even een volgende vraag stellen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ignace was er pas 40 jaar later. Leo Horn is goed.
klein generaaltje Dickie.quote:Op zondag 11 december 2022 09:20 schreef tong80 het volgende:
Wie was assistent-bondscoach op het EK-88?
Nee.quote:
Nol de Ruiterquote:Op zondag 11 december 2022 09:20 schreef tong80 het volgende:
Wie was assistent-bondscoach op het EK-88?
Juistquote:
Hans Dorjee ?quote:Op zondag 11 december 2022 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wie was dan weer de assistent van Guus Hiddink toen PSV de EC1 won in datzelfde 1988 ?
Foeke Booy toch??quote:Op zondag 11 december 2022 12:28 schreef tong80 het volgende:
Wie is de schoonzoon van Nol de Ruiter ?
Zekerquote:
Tsjechoslowakije en Hongarijequote:Op zondag 11 december 2022 20:39 schreef Terreros85 het volgende:
Nederland won nog nooit het WK maar stond wel meerdere keren in de finale.
Voor welke 2 andere landen geldt dit ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |