Ik luister alleen vandaag, en afhankelijk van hoe ver ze staan morgen, daarna komt het te dicht bij volgende maand. Het is wel min of meer het lijstje wat ik verwacht had. Paar platen leken het wat beter te doen dan uiteindelijk bleek.quote:Op maandag 7 november 2022 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijstje gezien, dit geloof ik wel.
Nummers die je nooit hoort zet ik wel op via Spotify.
Het valt nog best mee, Spoonman (waar ik om vroeg) staat er bij!quote:Op maandag 7 november 2022 09:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik luister alleen vandaag, en afhankelijk van hoe ver ze staan morgen, daarna komt het te dicht bij volgende maand. Het is wel min of meer het lijstje wat ik verwacht had. Paar platen leken het wat beter te doen dan uiteindelijk bleek.
Haha, ik ben daar wel oud genoeg voor, maar ik sla dan ook even over. Het stelt met wel gerust dat zo'n Barbie Girl of Cotton Eye Joe niet bij de bovenste 50 staat of zo. Dan hoeven we daar de komende jaren nog geen zorgen om te hebben.quote:Op maandag 7 november 2022 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het valt nog best mee, Spoonman (waar ik om vroeg) staat er bij!
Maar het is niet een openbaring ofzo. En bij Flamman & Abraxas haak ik af, dat is gewoon mijn ding niet. Ik ben daar te jong voor denk ik.
Ja dit bedoel ik dus, aan het eind van het jaar wil ik wat mindere liedjes wel doorstaan en bij de evergreen hoor je die mindere liedjes veelal nooit, maar deze marteling bespaar ik mezelfquote:Op maandag 7 november 2022 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
Oh god Volumia. Laat maar zitten dan
Ik heb de volumiaknop van mijn radio al zachter gezetquote:Op maandag 7 november 2022 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
Oh god Volumia. Laat maar zitten dan
Het zijn er 'maar' 560quote:Op maandag 7 november 2022 09:18 schreef PippenScottie het volgende:
Duizend liedjes uit een decennium is ook gewoon te veel. Dan krijg je geheid een heleboel troep mee
Je vergeet hier High.quote:Op maandag 7 november 2022 09:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ach, met Jaydee, Garbage, Jamiroquai, Depeche Mode straks is dat gejengel van die Xsaendaer maar een klein offer.
Ik zie nog wel meer dingen die ik de moeite waard vind eigenlijk. The Cardigans, wat Stones, Bowie en A-ha nummers die minder in de smaak vallen bij de puristen. Deze eerste dag blijf ik wel hangen.quote:
Ik wilde ook graag de eerste week terug van Jorien bij 3 luisteren. Het is niet echt slecht en sommige meer vergeten nummertjes zijn wel te genieten. Daarom ook terugluisteren.quote:Op maandag 7 november 2022 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel meer dingen die ik de moeite waard vind eigenlijk. The Cardigans, wat Stones, Bowie en A-ha nummers die minder in de smaak vallen bij de puristen. Deze eerste dag blijf ik wel hangen.
Ik dacht na over wat je eerder zei:quote:Op maandag 7 november 2022 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde ook graag de eerste week terug van Jorien bij 3 luisteren. Het is niet echt slecht en sommige meer vergeten nummertjes zijn wel te genieten. Daarom ook terugluisteren.
Ik denk dat ik juist blijf hangen omdat ik die nummers niet zo snel in een playlist zou zetten of tegenkomen.quote:Nummers die je nooit hoort zet ik wel op via Spotify.
Het zou wel een grappige verrassing zijn: Black, Nothing Else Matters, November Rain, Innuendo, One (U2), Avond, I Like To Move It. Maar realistischer is dat die er gewoon buiten valt.quote:Op maandag 7 november 2022 11:40 schreef Eightyone het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)-npo-radio-2-top-90s
Nergens I like to move it, dát verbaast me - zeker gezien genregenoten die er wel in staan. Of hij moet tussen die tien staan die nog niet gepubliceerd zijn, maar dat verwacht ik niet.
En gelukkig staan Cotton eye joe en Barbie girl idd niet zo hoog.
And the whole hardcore posse, niet te vergeten...quote:Op maandag 7 november 2022 14:40 schreef Tussle266 het volgende:
Het mooiste aan deze plaat is misschien wel die opsomming van DJ's waarvan er letterlijk geen een het ooit in zijn of haar hoofd zou halen om een Scooter-plaat op te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |