quote:Kies jij voor Don't Let The Sun Go Down On Me van Elton John & George Michael of (Everything I Do) I Do It For You van Bryan Adams? Geef nu jouw favorieten door voor de NPO Radio 2 Top 90's!
Tot wanneer kun je jouw favorieten doorgeven?
Vanaf vrijdag 28 oktober tot en met vrijdag 4 november 16.00 uur via nporadio2.nl. Je kunt minimaal drie en maximaal twintig nummers doorgeven.
KLIK HIER OM JOUW FAVORIETEN DOOR TE GEVEN
Wanneer wordt de NPO Radio 2 Top 90's uitgezonden?
De NPO Radio 2 Top 90's wordt uitgezonden op NPO Radio 2 van:
Maandag 7 t/m vrijdag 11 november van 09.00 tot 20.00 uur.
De lijst wordt op maandag 7 november bekendgemaakt op nporadio2.nl, maar de top 10 houden we nog even geheim...
Ik zou denk ik Das Boot inruilen voor Club Bizarre en ipv Encore Une Fois zou ik Dominica of Deepzone kiezen (al zeg ik dat nu in 2022), maar verder had dit een lijstje van Tussle toen hij 16 was kunnen zijn. Ga denk ik zelf ook zoiets doen ermee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:14 schreef MadMaster het volgende:
En meteen maar een dance lijstje ingestuurd, voor mij toch wel de kern van de jaren 90's…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel platen zijn inderdaad uitwisselbaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik Das Boot inruilen voor Club Bizarre en ipv Encore Une Fois zou ik Dominica of Deepzone kiezen (al zeg ik dat nu in 2022), maar verder had dit een lijstje van Tussle toen hij 16 was kunnen zijn. Ga denk ik zelf ook zoiets doen ermee.
Ik denk dat dit voor velen geldt. Voor mij in ieder geval wel. Als jij al tot 45 kwam, dan ben ik ook nog niet zo zeker dat ik op deze 20 ga eindigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Momentopname, zoals met elk lijstje dat ik zou opstellen…
Nou, als Radio 2 hoopt dat de lijst die kant opgaat, dan sla ik hem even overquote:Kies jij voor Don't Let The Sun Go Down On Me van Elton John & George Michael of (Everything I Do) I Do It For You van Bryan Adams?
Idem; nog net iets meer kermis misschien. In een lijst gebaseerd op daadwerkelijk jaren 90-luistergedrag zouden o.a. The launch, Hava naquila, No limit en Out of space staan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik Das Boot inruilen voor Club Bizarre en ipv Encore Une Fois zou ik Dominica of Deepzone kiezen (al zeg ik dat nu in 2022), maar verder had dit een lijstje van Tussle toen hij 16 was kunnen zijn. Ga denk ik zelf ook zoiets doen ermee.
quote:Titel - Artiest - Bpm
Kelly Watch The Stars - Air - 109.8
Ride On Time (Extended Version) - Black Box - 119.7
Das Boot (Techno Version) - U96 - 122.2
Give It Up (Batucada Refrescante) - The Good Men - 124.9
Hey Boy Hey Girl (Far Too Loud Re-fix) - The Chemical Brothers - 128.0
Plastic Dreams (Long Version) - Jaydee - 128.9
Flat Beat - Mr. Oizo - 129.0
Salva Mea (DJ Quicksilver Remix) - Faithless - 132.0
Encore Une Fois (Future Breeze Remix) - Sash! - 132.2
Don't You Want Me - Felix - 135.9
Children (Dream Version) - Robert Miles - 137.1
Seven Days And One Week (Club Mix) - B.B.E. - 137.9
Out Of Space (Celestial Bodies Mix) - The Prodigy - 140.0
Fiesta De Los Tamborileres (Space Frog Hot Chille Mix) - The Sunclub - 140.0
Plastic Dreams (DJ Cosmonov RMX 2009) - Jaydee - 140.0
The Nighttrain (Original) - Kadoc - 140.0
Cafe Del Mar (Cafe Del Marco V Remix) - Energy 52 - 140.0
Born Slippy .NUXX - Underworld - 140.0
The First Rebirth (Original Mix) - Jones & Stephenson - 159.9
Feeling So Real (Westbam Remix) - Moby - 162.9
quote:Sash!
Ecuador (1997)
DJ Paul Elstak
Luv U More (1995)
Charly Lownoise & Mental Theo
Wonderfull Days (1995)
Melodie MC
Dum Da Dum (1993)
Robert Miles
Children (1996)
Underworld
Born Slippy (1996)
Scatman John
Scatman (1995)
Jovanotti
L'Ombelico Del Mondo (1996)
Bjork
Army Of Me (1995)
Scooter
How Much Is The Fish (1998)
Whigfield
Think Of You (1995)
Haddaway
What Is Love (1993)
Zombie Nation
Kernkraft 400 (1999)
Da Hool
Meet Her At The Love Parade (1997)
Fatboy Slim
Rockafeller Skank (1998)
Moby
Porcelain (1999)
Ruth Jacott
Vrede (1993)
Matthias Reim
Verdammt Ich Lieb' Dich (1990)
Laura Pausini
@Strani Amori (1994)
Céline Dion
Pour Que Tu M’Aimes Encore (1995)
Dat is niet bekend gemaakt. Ik gok op vier dagen lang van alles door elkaar draaien uit de 90's, en een top 100 op vrijdag. Vaak gaat dat zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:40 schreef andre77 het volgende:
Uit hoeveel nummers gaat die lijst bestaan?
Ze tellen ook weleens terug. Dan hebben ze bijvoorbeeld 5x8 uur en dan vullen ze dat gewoon van achter naar voor in. Dan kom je dus op een top 562 of iets. Dat hebben ze eerder al eens met een zomerlijstje gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is niet bekend gemaakt. Ik gok op vier dagen lang van alles door elkaar draaien uit de 90's, en een top 100 op vrijdag. Vaak gaat dat zo.
quote:Prince
Money Don't Matter 2 Night
Red Hot Chili Peppers
Aeroplane
Arrested Development
Mama's Always On Stage
SL2
On A Ragga Tip
Beck
Sexx Laws
Tony Scott
The Chief
Charlatans
Only One I Know
Spookrijders
Klokkenluiders
Ilse DeLange
World Of Hurt
KLF & Tammy Wynette
Justified And Ancient
Blind Melon
No Rain
A Tribe Called Quest
Can I Kick It?
Foo Fighters
Everlong
Crystal Waters
Gypsy Woman
Nirvana
Heart-Shaped Box
Pearl Jam
Even Flow
Joe Public
Live And Learn
Bjork
Human Behaviour
Dag
Lovely Jane
Jeff Buckley
Grace
Het blijft wel gewoon NPO Radio 2 he? Die doen niet zo moeilijk over 50 lijstjes per persoon. Dan kunnen ze weer roepen dat ze een lijst gebaseerd op 820 miljoen stemmen hebben. Als je er nog eentje wilt maken zou ik het gewoon doen.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:01 schreef Eightyone het volgende:
Ik heb er inmiddels ook eentje ingestuurd. Voor de ene helft volgens het huidige luisterpatroon, voor de andere helft volgens dat van vroeger (twee lijsten mogen vast niet; je kunt wel twee e-mail-adressen gebruiken, maar dat er hetzelfde ip-adres bij staat achterhalen ze natuurlijk wel).
Is misschien een ideetje voor wie nog niks ingezonden had.
Er komen tientallen platen op die keuzelijst niet uit de 90's. Dat was bij De Mol een paar weken geleden ook al (daar stond Hotel California zelfs bij de bovenste 100). Liveversies, remasters, soundtrack/reclamehitjes, als er ook maar een suggestie van een link naar de jaren 90 is dan zetten ze het erbij.quote:Op donderdag 3 november 2022 05:26 schreef Eightyone het volgende:
...die van ok01 hier ergens boven heeft trouwens wel wat, al komt The chief niet uit de 90's.
Openbare stemlijstjes. Dat aantal is normaal alleen groot bij Top2000, Top4000 en Q1000. Dit soort lijstjes trekt niet dit soort aantallen normaal gesproken.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:07 schreef Eightyone het volgende:
Hoe weet je dat? In dit topic is het iig vrij rustig.
En als er idd veel gestemd wordt: de leeftijd van mensen die toen jong waren matcht met de 'core' doelgroep van NPO Radio 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |