abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206703915
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 23:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je de maandtermijnen van september en oktober gestorneerd hebt dan heb je een betalingsachterstand.....
Prima hoor, geen probleem. Dat verrekenen ze dan maar over 4 dagen met de eindafrekening, waarbij ik nog minstens 200 euro terug krijg.
Ik heb geen achterstand, want ik heb veel te veel betaald.

Over 4 dagen start ik bij een andere leverancier.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2022 23:54:55 ]
pi_206705450
Slecht nieuws gehad, ruim 140 euro maandelijks extra voorschot betalen aan stookkosten per 1 januari.
Als ik andere bedragen om mij heen hoor mag ik in mijn handjes knijpen, maar alleenstaand in een flatje van 40m2 voel je dat toch wel in je portemonnee.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206706258
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2022 09:53 schreef Speedfight het volgende:
Slecht nieuws gehad, ruim 140 euro maandelijks extra voorschot betalen aan stookkosten per 1 januari.
Als ik andere bedragen om mij heen hoor mag ik in mijn handjes knijpen, maar alleenstaand in een flatje van 40m2 voel je dat toch wel in je portemonnee.
wel knap dat ze dit al weten dan? Hebben ze in de berekening al rekening gehouden met de plafond bedragen of met je geldende tarieven. Vattenvall zegt nog steeds dat ze niks kunnen roepen hierover
pi_206706278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 11:15 schreef Fredgroes het volgende:

[..]
wel knap dat ze dit al weten dan? Hebben ze in de berekening al rekening gehouden met de plafond bedragen of met je geldende tarieven. Vattenvall zegt nog steeds dat ze niks kunnen roepen hierover
Ja, mijn huurbaas is wel een boef.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  donderdag 17 november 2022 @ 11:20:28 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206706332
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 11:15 schreef Fredgroes het volgende:

[..]
In veel gevallen is het plafondbedrag ook al bijna het dubbele van de prijs per kuub van 2 jaar geleden, dus als je contract met gas van ¤ 0,79 per kuub afloopt dan zal je termijnbedrag ook flink omhoog gaan, ook als ze dat baseren op het plafondbedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206706878
quote:
Duizend voetbalamateurclubs in nood door stijgende energiekosten

Volgens de Belangenorganisatie Amateur Voetbalverenigingen (BAV) staan zo'n duizend amateurclubs op omvallen als er niet snel extra steun voor de stijgende energiekosten komt. De belangenorganisatie wil om die reden op korte termijn met partners acties organiseren om het probleem onder de aandacht te brengen. "We stevenen af op een gigantisch probleem", zegt voorzitter Ben van Olffen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)jgende-energiekosten
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206706919
quote:
Dat zou gewoon zwaar klote zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_206706946
quote:
Misschien een goed idee om het voetbalseizoen tijdelijk te veranderen van september - mei naar maart tot november zoals in Scandinavië al gebruikelijk is. Dat scheelt energiekosten
pi_206706971
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 12:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Misschien een goed idee om het voetbalseizoen tijdelijk te veranderen van september - mei naar maart tot november zoals in Scandinavië al gebruikelijk is. Dat scheelt energiekosten
Op zich een goed idee, alleen douchen blijft bij veel sporten "normaal" doorgaan natuurlijk. Maar vanuit de corona periode is er wel meer begrip gekomen voor thuis douchen (zeker bij trainingen) toen de kleedkamers niet in gebruik mochten zijn.
pi_206707206
Die kosten zitten niet in het douchen maar in de verwarming, ik weet uit ervaring dat veel voetbalkantines redelijk in efficiënt zijn, vaak behoorlijk hoog en soms ook erg groot, bijvoorbeeld omdat ze ook gebruikt worden voor feesten en voorstellingen. Daarnaast zijn de kleedruimtes vaak ook erg slecht geïsoleerd. Overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat er bij wat minder goed uitgeruste clubs ook geen warm water was, niet ideaal, maar dan spoel je vooral even snel af en douche je thuis alsnog.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206711241
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 12:33 schreef raptorix het volgende:
Die kosten zitten niet in het douchen maar in de verwarming, ik weet uit ervaring dat veel voetbalkantines redelijk in efficiënt zijn, vaak behoorlijk hoog en soms ook erg groot, bijvoorbeeld omdat ze ook gebruikt worden voor feesten en voorstellingen. Daarnaast zijn de kleedruimtes vaak ook erg slecht geïsoleerd. Overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat er bij wat minder goed uitgeruste clubs ook geen warm water was, niet ideaal, maar dan spoel je vooral even snel af en douche je thuis alsnog.
Dat lijkt me spannend met 4 graden douchen, zal vast niet vaak gedouched worden.
pi_206711264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 12:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Waarom doen ze dat met strontweer eigenlijk, tijdens weer en wind met -10 voetballen lekker.
De zomerperiode niet voetballen begrijp ik wel.
pi_206716050
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 18:46 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Dat lijkt me spannend met 4 graden douchen, zal vast niet vaak gedouched worden.
Nou ja ik wil niet macho overkomen, maar heb dat vaak genoeg meegemaakt dat we een winterse wedstrijd hadden maar geen warm water, klote maar het is niet anders.
pi_206716060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 18:48 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Waarom doen ze dat met strontweer eigenlijk, tijdens weer en wind met -10 voetballen lekker.
De zomerperiode niet voetballen begrijp ik wel.
Tegenwoordig hebben we minder zware winters waardoor je gewoon door kunt voetballen, ook al omdat het bijna overal kunstgras is, volgens mij speelden we vroeger niet van half december tot begin maart, echter ik kan me herinneren dat ik paar jaar terug nog een wedstrijd moest spelen op nieuwjaarsdag :)
Overigens is kou niet zo een probleem, wind een regen is een stuk vervelender.
  vrijdag 18 november 2022 @ 07:02:50 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206716075
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 20:52 schreef arvensis het volgende:

[..]
Wat blaat je allemaal joh?
Het artikel gaat nota bene over voetbalclubs, kennelijk moeten die het land maar verlaten als ze de energierekening niet meer kunnen betalen.

FC Swifterbant speelt vanaf 1 december in Valencia, ze kunnen in NL de energierekening niet meer betalen.
Dat idee kennelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206716579
quote:
De knvb heeft geld zat voor hun leden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206716737
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 08:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dit, laat de KNVB maar de portemonnee trekken.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_206716766
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:26 schreef torentje het volgende:

[..]
De personen die door de te hoge energierekening failliet gaan, moeten het land maar verlaten.
Ik ben benieuwd hoe jij je gaat redden als jouw baas je van de ene op de andere dag ontslaat, bijv. door een reorganisatie (wat dezer dagen weer helemaal 'in' is). Dan eens zien hoe jij rond gaat komen elke maand...
Maar gezien je 'heldhaftige' posts hier, vermoed ik dat je veilig en gratis bij moeders op zolderkamertje zit.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_206717241
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 08:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Benieuwd of ze iets willen/kunnen doen..
pi_206717247
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Benieuwd of ze iets willen/kunnen doen..
Nee dat willen ze niet
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206717257
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Nee dat willen ze niet
Ligt er maar net aan, als ze met bosjes leden verliezen..
pi_206717261
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ligt er maar net aan, als ze met bosjes leden verliezen..
Dan wijzen ze naar de overheid.
pi_206717347
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:03 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dan wijzen ze naar de overheid.
Feit is wel dat er bijzonder veel voetbalclubs of sportverenigingen in het algemeen al jarenlang (soms wel al decennialang) financieel ongezond zijn, maar te koppig zijn om te fuseren. Als ik alleen al in mijn stad (kleine 60.000 inwoners) kijk, tel ik 7 voetbalclubs. Met alle kernen binnen de gemeente daarbij, zelfs 15 voetbalclubs. Die wildgroei zorgt er gewoon voor dat je aan de onderkant heel veel clubs hebt die het met verpauperde faciliteiten moeten doen en geen enkele financiële tegenvaller kunnen opvangen.
pi_206717352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:12 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Feit is wel dat er bijzonder veel voetbalclubs of sportverenigingen in het algemeen al jarenlang (soms wel al decennialang) financieel ongezond zijn, maar te koppig zijn om te fuseren. Als ik alleen al in mijn stad (kleine 60.000 inwoners) kijk, tel ik 7 voetbalclubs. Met alle kernen binnen de gemeente daarbij, zelfs 15 voetbalclubs. Die wildgroei zorgt er gewoon voor dat je aan de onderkant heel veel clubs hebt die het met verpauperde faciliteiten moeten doen en geen enkele financiële tegenvaller kunnen opvangen.
Dat krijg je met overheidscompensaties. Dan gaat men dit verwachten.
pi_206717485
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:09 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe jij je gaat redden als jouw baas je van de ene op de andere dag ontslaat, bijv. door een reorganisatie (wat dezer dagen weer helemaal 'in' is). Dan eens zien hoe jij rond gaat komen elke maand...
Maar gezien je 'heldhaftige' posts hier, vermoed ik dat je veilig en gratis bij moeders op zolderkamertje zit.
Ik ben mijn eigen baas en heb altijd voordelige contracten voor mezelf kunnen afsluiten. Zit dus de eerste tien jaar nog redelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')