En nobuddies die zichzelf Mr. bigstar vinden moeten nu betalen voor hun nutteloze vinkje.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:03 schreef Caland het volgende:
Ik volg die hele Musk niet zo, maar die is blijkbaar rechts en daarom gaat twitter nu kapot ofzo?
Hij moet ergens dat te veel betaalde geld proberen terug te halen, al zal dit niet veel zoden aan de dijk zetten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En nobuddies die zichzelf Mr. bigstar vinden moeten nu betalen voor hun nutteloze vinkje.
Nog niet, maar zou me niks verbazen, die vent is ook knettergek en gaat zich niet vrijwillig overgeven.quote:
Voorlopig was het stil las ik, dus die zit op iets te broeden inderdaad. Blijkbaar geen plan klaar om direct in geval van verlies wat te doen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nog niet, maar zou me niks verbazen, die vent is ook knettergek en gaat zich niet vrijwillig overgeven.
Niet allang weten dat Wouter Koolmees alle problemen op gaat lossenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:38 schreef KingRoland het volgende:
Ns moet weer terug in de handen van de overheid. Hoe de fuck kan je elke week tussen amsterdam en den haag een storing hebben
@:socios @:treinhoer @:trein2000 graag duiding
Blaadjes op de rails.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:38 schreef KingRoland het volgende:
Ns moet weer terug in de handen van de overheid. Hoe de fuck kan je elke week tussen amsterdam en den haag een storing hebben
@:socios @:treinhoer @:trein2000 graag duiding
8/10? Serieus?quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:56 schreef Caland het volgende:
Im Westen nichts neues
8/10
@:maxi-mus @:ggmm @:yvonne @:lenny_leonard zie review
Ik ook niet want geen mentionquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede review. Op basis van het genre ga ik deze film NIET kijken
Nouja ik vond het verhaal misschien net iets te vlak voor de duur van de film maar de zinloosheid wel heel gaaf in beeld gebracht. Wellicht had ik hem toch iets lager moeten inschalen!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik vond het verhaal misschien net iets te vlak voor de duur van de film maar de zinloosheid wel heel gaaf in beeld gebracht. Wellicht had ik hem toch iets lager moeten inschalen!
Had deze wel wat liever in de bioscoop willen zien aangezien ik niet zo'n tokkie-tv als @:littlerabbit heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door yvonne op 31-10-2022 14:13:25 ]Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |