Thanks! Ja, de kans is er wel inderdaad. Maar ik ben toch wel erg blij dat ze ons de optie van IUI hebben aangeboden. Al was dat achteraf natuurlijk niets waard. Ik voel toch heel erg de druk van 'maar' drie rondes mogen proberen. Dus als er dan kans is dat het een volgende ronde wel beter aanslaat, dan wil ik dat wel proberen. Zo niet, dan hopen we inderdaad maar extra hard op een snelle plakker.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:23 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Myraela wat rot zo die teleurstelling op teleurstelling![]()
Bij mijn buurvrouw, die in traject zat ivm lesbische relatie en dus niet ivm vruchtbaarheidsproblemen oid, waren er ook maar 3 eitjes voor de punctie. Zij had extreem veel last van de hormonen dus ze hebben wel punctie gedaan toen. Drie embryo's, en de eerste terugplaatsing was meteen raak en is mijn nu 6 weken oude buurmeisje. Dus klein aantal eitjes hóéft niet meteen iets te zeggen over kwaliteit. Geen garanties natuurlijk, en wil geen valse hoop geven want situatie is natuurlijk ook anders met jouw man, maar misschien is het fijn om een verhaal te horen waarbij weinig eitjes toch tot een doorgaande zwangerschap heeft geleid
Snap ik absoluut! Bij m'n buurvrouw hebben ze volgens mij ook alleen de poging door laten gaan omdat ze echt heel heftige paniekaanvallen kreeg van de hormonen dus ze het niet heel erg zag zitten om nog een ronde te moeten spuiten. Als dat niet speelt zou ik in jouw positie er hetzelfde in gestaan hebben, je wil dan wel het gevoel hebben dat je poging ook echt zoveel mogelijk kansen oplevert. Ik duim voor je dat het aangepaste schema het beoogde effect heeft!quote:Op zondag 26 maart 2023 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thanks! Ja, de kans is er wel inderdaad. Maar ik ben toch wel erg blij dat ze ons de optie van IUI hebben aangeboden. Al was dat achteraf natuurlijk niets waard. Ik voel toch heel erg de druk van 'maar' drie rondes mogen proberen. Dus als er dan kans is dat het een volgende ronde wel beter aanslaat, dan wil ik dat wel proberen. Zo niet, dan hopen we inderdaad maar extra hard op een snelle plakker.
6 en 1.5. De grote is helemaal idolaat van zijn broertje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:28 schreef Lemijn het volgende:
Wat tof Cygne. Hoe oud zijn je kinderen nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun iedereen gelukte kinderen he, dat is het punt niet.Prrrrr
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:35 schreef mspoez het volgende:
Waarom wil je dat van ons weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun iedereen gelukte kinderen he, dat is het punt niet.
Waarom staat deze vraag in een spoiler? Misschien vind je hem zelf eigenlijk een beetje ongepast in dit topic?
Wat is eigenlijk jouw antwoord op de vraag in de spoiler? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Maar wat is je punt wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun iedereen gelukte kinderen he, dat is het punt niet.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:43 schreef Cygne het volgende:
Wij gaan ook rustig aan weer beginnen. Afspraken staan (preconceptioneel spreekuur, uitgangsecho, bloedprikken en intake bij fertiliteit).
Hopelijk is het ons nog een keer gegund.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:43 schreef Cygne het volgende:
Wij gaan ook rustig aan weer beginnen. Afspraken staan (preconceptioneel spreekuur, uitgangsecho, bloedprikken en intake bij fertiliteit).
Hopelijk is het ons nog een keer gegund.
Kan, maar je kan het proberen op te lossen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun iedereen gelukte kinderen he, dat is het punt niet.
Als je ziek wordt zegt de dokter ook niet: tja het zijn je genen
Terwijl dat vaak wel t geval is hehe
Nee joh, nog nooit bij stilgestaan!?!(4#}^^{SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun iedereen gelukte kinderen he, dat is het punt niet.![]()
Laten we dit soort berichten even buiten dit topic laten, niet echt gepast.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Het is iets wat in mijn hoofd zit en waar ik me dingen over afvraag maar MaJo heeft gelijk en het hoort niet hier. Sorry dames, ik wens jullie dat het allemaal goed komt.quote:
Ik vind de hormonen best meevallen. Ik heb normaal ook altijd PMS-klachten, dus daar is het wel vergelijkbaar mee. Al had ik 1 dag waarop ik echt onwijs erg in de war was, vergeetachtig en gewoon verstrooid. Tijdens een rondje boodschappen constant ergens naartoe lopen en onderweg alweer vergeten wat ik eigenlijk ging pakken. Zo ben ik normaal nooit.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:32 schreef Peacefulll het volgende:
@:myreala, wat een teleurstellingJe vestigt veel hoop op een IVF-poging. Klote dat het dan zo loopt. Heb je nog last gehad van de hormonen?
Ingewikkeld gedoe wel allemaal. Wel fijn dat je meer duidelijkheid hebt gekregen. Uiteindelijk is het ook allemaal maar een beetje experimenteren, kijken waar een lichaam goed op aanslaat en dan de keuzes proberen te maken op basis van wat je gaandeweg leert. Hopelijk de volgende ronde wel een poging.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:11 schreef White__Tiger het volgende:
Gisteren gebeld door de arts. We kregen niet echt een goed antwoord van de arts die belde. Uiteindelijk besloten dat we vandaag een nieuwe echo wilde laten maken om te kijken hoe de eicelblaajes zich ontwikkelen.
Beide eicel blaasjes zijn flink gegroeid, verwachting is komende dagen eisprong.
Omdat ze niet weten hoe vruchtbaar mijn vriendin is (eerste poging), vandaag met een andere arts overlegd en besloten dat we deze ronde laten lopen.
Volgende ronde met Letrozol moet ze één tablet, half tablet om-en-om slikken. Hopen dat er dan één eicel uitkomt en we een poging gaan wagen.
Gesprek van vandaag was gelukkig een stuk prettiger en duidelijker dan gisteren aan de telefoon.
@:B.ertha wij zitten nu ongeveer dus in dezelde situatie. Blijft altijd een gok wat de juiste keuze nu is.
Goed getimedquote:Op zondag 9 april 2023 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de hormonen best meevallen. Ik heb normaal ook altijd PMS-klachten, dus daar is het wel vergelijkbaar mee. Al had ik 1 dag waarop ik echt onwijs erg in de war was, vergeetachtig en gewoon verstrooid. Tijdens een rondje boodschappen constant ergens naartoe lopen en onderweg alweer vergeten wat ik eigenlijk ging pakken. Zo ben ik normaal nooit.
Ik ben ondertussen weer begonnen met een nieuwe stimulatie. Dit keer een langer schema met eerst Triptofem, wat ik wel een naardere prik vind. Sinds gisteren spuit ik de Gonal-F er weer bij, en dat is echt zoveel makkelijker en fijner. Die Triptofem moet ik soms echt even op m'n kiezen bijten op wel de hele spuit leeg te drukken, want dan voelt het echt alsof ik er een soort brandend zuur in spuit.
En Londen is prima gegaan met het spuiten.Ik vond meenemen spannend, maar geen probleem met de douane. Was bang dat ik eerder terug zou moeten, maar m'n menstruatie en dus aanmelding kwamen precies op het juiste moment. Wel direct na aankomst door naar het ziekenhuis, maar dat was prima. Helemaal blij.
[..]
Ingewikkeld gedoe wel allemaal. Wel fijn dat je meer duidelijkheid hebt gekregen. Uiteindelijk is het ook allemaal maar een beetje experimenteren, kijken waar een lichaam goed op aanslaat en dan de keuzes proberen te maken op basis van wat je gaandeweg leert. Hopelijk de volgende ronde wel een poging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |