quote:Op maandag 20 maart 2023 11:17 schreef WalkingOnSunshine het volgende:
Goede morgen dames…
Ik kom hier weer mee praten. Ja weer heb hier al in het verleden gepost.
Maar voor nu, kogel door de kerk. Deze week ziekenhuis bellen met nieuwe verwijzing. Helaas wel meteen de molen in want ik heb geen eileiders meer. Ben benieuwd hoe lang de wachtlijst is.
Ik zal zo even bijlezen en uitgebreid op iedereen proberen te reageren.
@:Bloempjuh, ik sluit mij aan bij Nanuke.
@:Myraela, geen sorry zeggen dat je dit topic gebruikt als een dagboek, het is juist fijn als je van je af kunt schrijven.
@:Majo, gaan jullie er nu weer voor (nog niet helemaal terug gelezen) Hier inmiddels 39 dus het klokje begint nu wel te tikken.
@:314 hoe is het nu met je vrouw?
Ik had je ook al doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik dus echt dingen gaan regelenziekenhuis bellen vragen wat er precies op de verwijzing moet staan en afspraak maken. Huisarts bellen voor verwijzing. En zorgen dat ik weer foliumzuur ga slikken.
Ik vind het echt doodeng.Ik ben hier al eens geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel succes!!![]()
quote:Op maandag 20 maart 2023 11:51 schreef WalkingOnSunshine het volgende:
Ja die twijfel snap ik wel hoor. Hier ook al een tijdje twijfel. Maar dit weekend eindelijk echt de knoop door gehakt. Ik wilde sowieso maar het was aan hem. Maar ik had mij er ook bij neergelegd als het niet zo was.Spannend hoor! En wat fijn dat je zo gesteund wordt en zoveel vertrouwen voelt, dat is uiteindelijk het meest belangrijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik dus echt dingen gaan regelenziekenhuis bellen vragen wat er precies op de verwijzing moet staan en afspraak maken. Huisarts bellen voor verwijzing. En zorgen dat ik weer foliumzuur ga slikken.
Ik vind het echt doodeng.
Ik ben lid, maar vooral omdat ik het een goed doel vind (het behartigen van onze belangen). Het tijdschrift gooide ik altijd weg en ik heb nu ook aangegeven het niet meer te hoeven ontvangen omdat dat zonde is van het papier. Maar ik blijf ze steunenquote:Op maandag 20 maart 2023 13:27 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn jullie lid van Freya? Zo ja, heb je er wat aan?
Ook nog wel op het forum gepost en informatie gezocht maar ik vond uiteindelijk genoeg steun hier op fok, met name bij een groepje meiden waar ik tot op de dag van vandaag nog persoonlijk contact mee heb
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ooh echt even een tegenvaller ja! Ik zou ook naar ivf doorgaan iig gesprek maar nog geen plek… nu ook (nog) een iui om me koest te houden denkquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:46 schreef Myraela het volgende:
Nou, dat was de laatste echo deze ronde. Veel eitjes, maar er zijn er maar twee groot genoeg. En sommige waren al kleiner dan de vorige keer, dus doorspuiten heeft ook geen nut meer. Geen punctie deze maand. Ze doen nog wel een IUI om iets van een kans te benutten.
Ergens blij dat je in ieder geval niet 1 van de 3 kansen verliest met een punctie met maar 2 eitjes, want dat voelt ook heel zonde. Hoop dat ze de medicijnen er gewoon de volgende ronde op kunnen afstemmen. We krijgen er ergens natuurlijk een soort van kans bij, maar dat voelt wel maar als een heel klein kansje. We zouden natuurlijk niet voor niets naar de ICSI gaan. Dus toch voornamelijk gewoon teleurgesteld en weer even schakelen.
Eerste ronde is altijd lastig, is voor hun ook inschatten hoeveel medicatie moet je, wanneer echo, wanneer de volgende echo. Tis helaas geen exacte wetenschapquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:46 schreef Myraela het volgende:
Nou, dat was de laatste echo deze ronde. Veel eitjes, maar er zijn er maar twee groot genoeg. En sommige waren al kleiner dan de vorige keer, dus doorspuiten heeft ook geen nut meer. Geen punctie deze maand. Ze doen nog wel een IUI om iets van een kans te benutten.
Ergens blij dat je in ieder geval niet 1 van de 3 kansen verliest met een punctie met maar 2 eitjes, want dat voelt ook heel zonde. Hoop dat ze de medicijnen er gewoon de volgende ronde op kunnen afstemmen. We krijgen er ergens natuurlijk een soort van kans bij, maar dat voelt wel maar als een heel klein kansje. We zouden natuurlijk niet voor niets naar de ICSI gaan. Dus toch voornamelijk gewoon teleurgesteld en weer even schakelen.
Hadden ze al teveel aanmeldingen, of gewoon nog wachtrij? Enige indicatie al wanneer je wel mag starten?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:13 schreef Magica het volgende:
[..]
Ooh echt even een tegenvaller ja! Ik zou ook naar ivf doorgaan iig gesprek maar nog geen plek… nu ook (nog) een iui om me koest te houden denk
Geen idee eerlijk gezegd. Ze zeiden eerst je kan meteen door, later bleek toch niet zo te zijn. Halverwege mei nu gesprek over ivf maar dat duurt maar en duurt maar , en daarna weer vakanties zoals ze al zei, ja pfffquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hadden ze al teveel aanmeldingen, of gewoon nog wachtrij? Enige indicatie al wanneer je wel mag starten?
Oh wat vervelend joh, dat het allemaal zo onduidelijk is ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:21 schreef Magica het volgende:
Geen idee eerlijk gezegd. Ze zeiden eerst je kan meteen door, later bleek toch niet zo te zijn. Halverwege mei nu gesprek over ivf maar dat duurt maar en duurt maar , en daarna weer vakanties zoals ze al zei, ja pfff
Ja miss moet ik ook zelf duidelijker antwoord vragen…quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wat vervelend joh, dat het allemaal zo onduidelijk is ook.
Balen zeg. Je leeft natuurlijk soort van toe naar dat moment en ondergaat al genoeg. Dan is het wel een domper. Maar bekijk het ook zo dat het "zonde" is om een punctie door te laten gaan met potentieel weinig opbrengst.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:46 schreef Myraela het volgende:
Jemig wat een rollercoaster!quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:50 schreef Myraela het volgende:
Nou, de volgende domper. Er was dus inderdaad reden om direct de ICSI door te gaan. Vandaag naar het ziekenhuis, maar er bleek in het lab niets bewegelijks meer over te blijven na het spoelen. Geen IUI dus.
Wel een nieuw schema voor volgende maand. Een langer schema, andere medicijnen spuiten in plaats van de Cetrotide en een hogere dosis Gonal-F. En al een echo op dag drie.
Wel blij om meteen weer door te gaan, dan blijf ik niet te lang in deze teleurstelling hangen. Wel even puzzelen met een weekje Londen. Maar ik neem de spuiten gewoon mee, en als ik voor de echo eerder naar huis moet, dan moet dat maar. Hopelijk zijn de medicijnen geen probleem om over de grens mee te nemen, dat moet ik nog wel even uitzoeken.
Kan me voorstellen dat het allemaal snel gaat! Het is zo dubbel, aan de ene kant wil je natuurlijk de beste kansen pakken. Maar ICSI te horen krijgen, is toch ook gewoon even schrikken.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:29 schreef shankanana het volgende:
Jemig wat een rollercoaster!![]()
Ik wist niet eens dat er ook te weinig eicellen kunnen opkomen, dacht dat je dan gewoon langer doorging met injecties... En enorm balen dat dan de IUI ook geen optie blijkt na al die hormoonspuiten, kan me je gevoel zo voorstellen.
Wij hadden de eerste twee IUI pogingen 1,2 miljoen zaadcellen, maar bij de derde nog slechts 200.000. Daarom willen ze nu direct verder met ICSI. Ik ben daarvoor nu al een week weer aan de pil, heel tegenstrijdig voelt dat.
Vanaf de 30e ga ik dan ook hormonen spuiten voor een eventuele punctie eind april. Aan de ene kant fijn om direct door te kunnen gaan, maar ik zie er ook wel tegenop. En voor vriend gaat het eigenijk ook allemaal wat te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |