Wat goed! Acht stuks! Ik duim voor jullie. Dat zijn echt een hoop kansenquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:42 schreef Myraela het volgende:
Punctie vanochtend gehad. Enorme meevaller qua eitjes. Waar ze maandag op de laatste echo 5 follikels zagen, heeft ze er vandaag 8 kunnen aanprikken. En volgens het lab ook echt 8 eitjes. Fijn startpunt, nu de rest rustig afwachten.
Punctie ging links prima, daar lagen 7 eitjes. Recht zat er maar 1, dus leek het verstandig om die zonder verdoving te doen. Maar damn. Hij lag diep en moeilijk, dat was best even heel naar.
Maar blij! Fijn weer een stapje verder te zijn.
Wat balen! Was een escape-IUI en hopen dat er toch weer wat meer zaadcellen waren ook geen optie?quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:52 schreef shankanana het volgende:
Ik was tegelijk met jou begonnen met de hormonen, maar mijn lichaam bleek zich tijdens de eerste echo er niets van aan te hebben getrokken. Er was gewoon één eitje aan het rijpen als was het een normale cyclus. Het hele feest met de Gonal-F ging dus niet door. Doordat ik voor werk in mei twee weken weg ben is het nu allemaal weer opgeschoven naar eind mei helaas!
Ik heb IUI wel voorgesteld, maar volgens de gynaecoloog was de kans groter als we het nu nog eens natuurlijk probeerdenquote:Op zondag 23 april 2023 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat balen! Was een escape-IUI en hopen dat er toch weer wat meer zaadcellen waren ook geen optie?
Vervelend ook dat je moet wachten, maar misschien voor je lichaam ook wel weer even fijn. Ik vond de twee stimulaties direct achter elkaar in ieder geval best wel zwaar. Krijg je dan de volgende ronde andere medicijnen?
Spannend zeg, ik duim met je meequote:Op woensdag 26 april 2023 21:26 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben vandaag de terugplaatsing gehad, en dus meteen de resultaten van het lab gehoord. Naast deze terugplaatsing doet er nog maar één embryo mogelijk mee in de race. Die was vandaag nog niet ver genoeg, maar als die morgen wel verder en goed genoeg, kunnen ze hem mogelijk nog invriezen. We hadden uiteraard toch iets meer gehoopt, maar we duimen maar gewoon dat de eerste meteen raak is.
Dan nu waarschijnlijk het vervelendste wachtbankje van de afgelopen jaren.
Wat spannend Myraela! Ik duim heel hard met je meequote:Op woensdag 26 april 2023 21:26 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben vandaag de terugplaatsing gehad, en dus meteen de resultaten van het lab gehoord. Naast deze terugplaatsing doet er nog maar één embryo mogelijk mee in de race. Die was vandaag nog niet ver genoeg, maar als die morgen wel verder en goed genoeg, kunnen ze hem mogelijk nog invriezen. We hadden uiteraard toch iets meer gehoopt, maar we duimen maar gewoon dat de eerste meteen raak is.
Ik duim voor jequote:Op woensdag 26 april 2023 21:26 schreef Myraela het volgende:
We hadden maandag de overdracht van ons oude huis, dus de eerste week is in ieder geval voorbij gevlogen. Ik had flink onderschat hoe ik me fysiek zou voelen na de punctie. Ik kon uiteindelijk bijna niet helpen tijdens het schoonmaken en leeghalen van het huis, maar gelukkig hadden we geweldige hulp.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:49 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik duim mee Myra. Heb je een beetje afleiding om de wachtweken mee door te komen?
quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:24 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het heel laat vinden. Maar je leest een hoop verhalen. Dus ik ga nog wel even door met de medicijnen en test begin volgende week nog wel. Maar de hoop is eigenlijk wel vervlogen.
Als het uit te zitten is dan zou ik dat gewoon doen jaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:09 schreef Myraela het volgende:
Het is voor mijn doen nog wel een milde menstruatie qua bloedverlies, wel de normale buikpijn en hoofdpijn. Dus er blijft wel een fractie van hoop door m'n hoofd spoken hoor. Maar ik probeer daar juist bewust niet teveel op te focussen, want dan maak ik mezelf helemaal gek.
Zou je narcose wel aanraden? Ik denk er nu aan om een volgende punctie weer alleen pijnstilling te doen, omdat het wel uit te zitten was. En ik vind narcose gewoon eng.Nog nooit gehad, sowieso is dit hele gebeuren m'n eerste ziekenhuis-ervaring. Maar wel de plaatselijke verdoving aan beide kanten. Mij foppen ze niet meer met 'er zit maar een eitje aan die kant, dus de verdoving prikken doet net zoveel pijn als het aanprikken'.
Heb je mooi nieuws PVS? Nu je ze over hebt?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:37 schreef PVS18 het volgende:
Ik heb nog 24 ovulatietesten over met houdbaarheid augustus 2023. Mogen tegen verzendkosten weg. Stuur ff PB als je interesse hebt.
Pff heftig zeg, zoveel pogingen. En elke toch weer hoop..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jeetje, balen zeg Myraela. Het blijft altijd zo'n domper. Hoop en dan weer die teleurstelling. Hier twee weken geleden weer een cryo terugplaatsing, maar ook die eindige weer in een teleurstelling. 8 pogingen gehad nu. Iets met moedeloosheid
quote:
Snap dat het je nu even gespannen maakt. Punctie is per definitie niet fijn, voor de één vooral even onprettig/pijnlijk, voor de ander een hel. Dat verschilt per vrouw. Ik kreeg een roesje en morfine en heb van de punctie eigenlijk bijna niks meegekregen. Heb lekker muziek geluisterd en het was binnen 10 min klaar, ondanks 23 follikels. Daarna was alles onderin idd wel beurs en pijnlijk, maar ik kon zelfstandig naar de auto lopen en gewoon voor mezelf zorgen de dagen ernaquote:Op zondag 21 mei 2023 11:29 schreef Magica het volgende:
Ik ga binnenkort ook voor punctie, had er expres niet teveel over gelezen, word nu wel een beetje bang als ik hier die verhalen lees![]()
Raar ook dat pijnstilling zo verschilt. Bij mij zal het geen plaatselijke verdoving zijn alleen morfinespuit en midazolam.
Zag een keer iemand daar naar buiten strompelen, kon bijna niet lopen, had denk ik ook een punctie gehad
Begrijp ik. Hoop doet leven is niet voor niets een heel waar gezegde (spreekwoord?) maar soms lukt het gewoon echt niet. En is het ook genoeg.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:30 schreef Peacefulll het volgende:
[..]oh man, wat een klote situatie
Toen ik de vraag stelde had ik helemaal niet stilgestaan bij deze mogelijkheid. Sterkte
[..]
Tnx, snap dat het voor iedereen verschillend isquote:Op zondag 21 mei 2023 12:30 schreef Peacefulll het volgende:
[..]oh man, wat een klote situatie
Toen ik de vraag stelde had ik helemaal niet stilgestaan bij deze mogelijkheid. Sterkte
[..]
Snap dat het je nu even gespannen maakt. Punctie is per definitie niet fijn, voor de één vooral even onprettig/pijnlijk, voor de ander een hel. Dat verschilt per vrouw. Ik kreeg een roesje en morfine en heb van de punctie eigenlijk bijna niks meegekregen. Heb lekker muziek geluisterd en het was binnen 10 min klaar, ondanks 23 follikels. Daarna was alles onderin idd wel beurs en pijnlijk, maar ik kon zelfstandig naar de auto lopen en gewoon voor mezelf zorgen de dagen erna![]()
Succes
quote:Op zondag 21 mei 2023 12:55 schreef PVS18 het volgende:
[..]
Begrijp ik. Hoop doet leven is niet voor niets een heel waar gezegde (spreekwoord?) maar soms lukt het gewoon echt niet. En is het ook genoeg.
Ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren en of het genoeg afleiding kan bieden!quote:Op zondag 21 mei 2023 13:05 schreef Magica het volgende:
[..]
Tnx, snap dat het voor iedereen verschillend isze doen bij ons een proef met een VR bril, mogelijk krijg ik dat erbij, met dierenfilmpjes, ontspanningsoefeningen en muziek enzo
PVS, wat verdrietig om te lezen.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:55 schreef PVS18 het volgende:
[..]
Begrijp ik. Hoop doet leven is niet voor niets een heel waar gezegde (spreekwoord?) maar soms lukt het gewoon echt niet. En is het ook genoeg.
hey hey!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |