Hoe kan dat dan, ze waren toch niet van goede kwaliteit ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:22 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Resultaat tot nu toe: van de 12 embryo's bij de terugplaatsing is een verse teruggeplaatst en wel 1 !ingevroren. Whooptiedoo
Oef dat is wel even een tegenvaller op z'n zachts gezegdquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:22 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Resultaat tot nu toe: van de 12 embryo's bij de terugplaatsing is een verse teruggeplaatst en wel 1 !ingevroren. Whooptiedoo
Bij eerdere pogingen zien ze bij onze embryo's veel fragmentatie. Dat zal nu ook wel het geval zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:43 schreef Magica het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, ze waren toch niet van goede kwaliteit ofzo?
Shit zeg! Heel frustrerend lijkt mequote:Op maandag 26 juni 2023 15:17 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Bij eerdere pogingen zien ze bij onze embryo's veel fragmentatie. Dat zal nu ook wel het geval zijn.
Ze weten niet waar dat door veroorzaakt wordt of wat er aan te doen is.
Oh meh, dat is inderdaad wat teleurstellend. Maar misschien is er dan gewoon zoveel energie naar de eitjes gegaan dat het wel hele goede zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:36 schreef shankanana het volgende:
Hier net de tweede echo gehad, punctie op donderdag of vrijdag... ondanks dat er maar twee eitjes groot genoeg lijken![]()
De kans voelt zo wel heel klein.
"Ze weten niet", is daar wel onderzoek naar gedaan? Er is steeds meer onderzoek dat dit vaak ligt aan de dna fragmentatie van sperma. Daar is wel iets aan te doen met specifieke vitaminepreparaten geloof ik. In Duitsland zijn ze daar al verder mee. Als dat nog niet is gedaan, misschien toch interessant om eens naar te vragen of zelfs te overwegen een (hopelijk nooit komende) volgende poging in het buitenland te doen.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:17 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Bij eerdere pogingen zien ze bij onze embryo's veel fragmentatie. Dat zal nu ook wel het geval zijn.
Ze weten niet waar dat door veroorzaakt wordt of wat er aan te doen is.
Dit had ik ook! Voel me nu wel een beetje een sukkel dat ik er tijdens de punctie niet meer naar gevraagd heb. Ze hebben nu bij de punctie helemaal niet links gekeken, terwijl het bij de laatste echo niet lukte om daar iets te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:17 schreef Magica het volgende:
Had vandaag een echo, maar links konden ze weer eens niet zien. Het verschilt ook per dag blijkbaar maar ik heb het idee dat sommigen het veel beter kunnen zien dan anderen.. (hardhandiger zijn enzo, hard duwen op buik enzovoorts)
Hopelijk is hij bij de punctie wel te zien. Anders doen ze het alleen met rechts aldus de arts vandaag
Pff dat laatste snap ik zo goed…quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:27 schreef shankanana het volgende:
[..]
Dit had ik ook! Voel me nu wel een beetje een sukkel dat ik er tijdens de punctie niet meer naar gevraagd heb. Ze hebben nu bij de punctie helemaal niet links gekeken, terwijl het bij de laatste echo niet lukte om daar iets te zien.
Zoals een beetje verwacht zit een terugplaatsing morgen er niet in. (Al had ik stiekem toch wel hoop, ik weet ook niet wat beter is: proberen niet te veel te verwachten of juist alle vertrouwen hebben...Either way ben je teleurgesteld)
Wat teleurstellend dat je niet mag terugplaatsen, hopelijk gaat de embryo goed de vriezer in.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:27 schreef shankanana het volgende:
[..]
Zoals een beetje verwacht zit een terugplaatsing morgen er niet in. (Al had ik stiekem toch wel hoop, ik weet ook niet wat beter is: proberen niet te veel te verwachten of juist alle vertrouwen hebben...Either way ben je teleurgesteld)
Oh ik formuleerde het misschien wat onduidelijk, maar er is helaas geen embryo ontstaan uit die ene eicel. Dus helaas ook niks in de vriezerquote:Wat teleurstellend dat je niet mag terugplaatsen, hopelijk gaat de embryo goed de vriezer in.
Ja ik vind het zo gek hoe ik hier mee omga, tegelijk nuchter, maar ook heel wanhopig. Voor mij overheerst ook wel een gevoel van spijt, omdat ik al wat ouder ben.quote:Ik vind het wel/geen verwachtingen hebben heel herkenbaar. Wij mogen over iets meer dan een week terugplaatsen, maar gezien de matige kwaliteit van dit laatste embryo zijn de verwachtingen laag. Ik probeer mezelf soms aan te praten om veel vertrouwen te hebben, maar dat voelt verkeerd. Net als het hebben van lage verwachtingen.
Hopelijk slaat de hogere dosis aan! Fijn dat er in elk geval genoeg blaasjes zijn. Nu weer even spannend dus, ik duim met je mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef AgnesGru het volgende:
Begin van de week eerste echo, wel voldoende blaasjes maar niet groot genoeg. Vandaag weer echo, ze zijn wel iets gegroeid maar minimaal. Dus nu dosis Gonal F opgehoogd. Dus duimen dat begin volgende week het wel voldoende is.
De (mogelijke) punctie schuift hiermee ook een aantal dagen op.
Sorry... Dat had ik verkeerd begrepen. Wat enorm balen en teleurstellend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:59 schreef shankanana het volgende:
Oh ik formuleerde het misschien wat onduidelijk, maar er is helaas geen embryo ontstaan uit die ene eicel. Dus helaas ook niks in de vriezer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |