dat is een geweldige plaatquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:25 schreef tong80 het volgende:
Misschien zet ik deze wel op 1 in de jaarlijst straks.....
Misschien ook door het overlijden. Volgens mij was het dezelfde week van release, iig ik hoorde hem rond zijn overlijden. Maar dat eerste nummer alleen al.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:33 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat is een geweldige plaatNou heeft Shellac nooit een slechte plaat gemaakt vind ik, maar deze is wel 1 van de betere.
Ben met m'n TOP-100 bezig. Ik neem er de tijd voor en luister her en der terug. Deze komt er in. Now playing.....quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:33 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat is een geweldige plaatNou heeft Shellac nooit een slechte plaat gemaakt vind ik, maar deze is wel 1 van de betere.
Straks eens luisteren. Net deze van iemand doorgestuurd. Blackmail uit Duitsland. Weet niet of het hier hoort. Misschien meer indie......quote:Op zondag 12 januari 2025 13:00 schreef bartrid het volgende:
Jesus Lizard was erg lekker gisteravond. David Yow lag na 2 nummers al in het publiek
Voorprogramma was ook erg leuk
https://faroutmagazine.co.uk/the-none-the-uk-most-enigmatic-act/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |