Huh, terwijl hij in het Witte Huis juist nooit wist wat hij deed?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik met een knuffelbeer een slot probeer te forceren is het nog steeds een poging inbraak.
Trump wist heel goed wat hij deed.
Kan me niet herinneren dat ik dat geroepen hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huh, terwijl hij in het Witte Huis juist nooit wist wat hij deed?
Wel grappig dat het altijd over Trump gaat, er waren ook antifa lui aanwezig daar tijdens de "coup"(fok link) met FBI kneusjes(Ray Epps o.a) die aanstichter waren van de "coup". Daarom zal Trump ook niet worden veroordeeld. Kom anders een kijkje nemen in BNW!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik met een knuffelbeer een slot probeer te forceren is het nog steeds een poging inbraak.
Trump wist heel goed wat hij deed.
Ahhhhhhh whataboutism en een stukje spiegelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wel grappig dat het altijd over Trump gaat, er waren ook antifa lui aanwezig daar tijdens de "coup"(fok link) met FBI kneusjes(Ray Epps o.a) die aanstichter waren van de "coup". Daarom zal Trump ook niet worden veroordeeld. Kom anders een kijkje nemen in BNW!
We zitten hier toch niet in het Trump topic? de onderliggende angst komt duidelijk naar boven in deze reeks. In een Elon Musk twitter topic blijft het maar over onze bozeoranjeman gaan.
De vraag is, zal Biden of democratische leiders bij bedrijven zoals Apple/Google Twitter verbannen uit de stores in de toekomst om zodoende Twitter te slopen en Trump op die manier monddood proberen te maken?
Weet ik het of jij het specifiek was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat geroepen heb
Hopelijk houdt het je niet wakker in de nacht...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ahhhhhhh whataboutism en een stukje spiegelen.
Volgens mij was de aftredende president geen lid van antifa en de mensen die het capitool bestormden waren toch echt maga wappies..zie ook ashli babbit
Leuke stropop, maar nee. Trump wist wat hij deed, maar hield zich slim van de domme.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het of jij het specifiek was.
Het is slechts opvallend dat volgens het gros hier hij nooit wat weet, totdat het nuttig is voor het gros dat hij wel weet wat hij doet.
Ah de argumenten zijn weer op zie ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hopelijk houdt het je niet wakker in de nacht...
Ik vind het wel opvallend dat sommige mensen hier wel voor vanalles mogen worden uitgemaakt, maar anderen weer niet. Dan wordt het verwijderd omdat "het op de man spelen is", "niet relevant is", "nodeloos beledigend is".quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:39 schreef Tijger_m het volgende:
Godallemachtig, het alt-right wappie contigent is er weer![]()
Helemaal uit hun plaat gaan als je Peterson een junk noemt omdat hij een junk is, ik lach mij helemaal dood om dit soort mensen. Oh, en oh wee als je aan hun godheid Trump durft te komen. Waar ze niet voor mogen stemmen en die hun land niet bestuurt![]()
En dit is de redding van Twitter wat nu 2 miljard verlies draait, de onrendabelen en complot gekkies
Twitter al geprobeerd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik moet eerst even m'n volgers oproepen, ik kom natuurlijk niet zelf
Gelukkig ben jij helderziend en kun je in zijn hoofd kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Leuke stropop, maar nee. Trump wist wat hij deed, maar hield zich slim van de domme.
En ja, dat roekeloze gedrag was bewust.
Er valt als BNW'er niet te discussiėren met iemand die heilig in alles gelooft wat de media hem voorkauwt. En als ik dat toch zou doen hier krijg ik een post remove omdat ik BNW praat in NWS.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah de argumenten zijn weer op zie ik.
Goed dat je het vraagt, heb het vorige deel van deze reeks nog ff teruggelezen en sinds begin oktober - toen het onderwerp weer flink oplaaide - moesten bepaalde mensen per se Trump er weer aan de haren bij trekken:quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:47 schreef epicbeardman het volgende:
We zitten hier toch niet in het Trump topic? de onderliggende angst komt duidelijk naar boven in deze reeks. In een Elon Musk twitter topic blijft het maar over onze bozeoranjeman gaan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:01 schreef Bocaj het volgende:
Kansen voor Trumpie om terug te keren op Twitter!![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:32 schreef epicbeardman het volgende:
Pocket change voor Elon God, alsof ie boodschappen doet.
Stuur maar tikkie!
Is er een nieuwe Godwin? De Trumpwin?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
God has entered the HQ.
Nou, direct naar de unban knop om Trump weer toe te laten.
Zoals gezegd maakt dat niet uit. En nee, het ging niet alleen over Trump.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oh, daar wil ik best in meegaan, maar het ging over Trump die een coup wilde plegen.
Een paar duizend agressieve rednecks gaan overigens geen coup voor elkaar krijgen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt, heb het vorige deel van deze reeks nog ff teruggelezen en sinds begin oktober - toen het onderwerp weer flink oplaaide - moesten bepaalde mensen per se Trump er weer aan de haren bij trekken:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |