SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij treuzelt niet en gaat meteen over tot actie
Na wat getouwtrek is het nu rond met Twitter en lijkt het nu toch te gebeuren:
Wat voor veranderingen kunnen we verwachten? Wat denken jullie?
En wat is mijn bias dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nou ja, met jouw bias wordt het juist moeilijker.
Wat denkt hij te vertellen te hebben over de regels? Wil hij Twitter laten sluiten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:34 schreef capricia het volgende:
Gr Gr de Europese Commissie.
[ twitter ]
Ja, Musk heeft nog wat te leren maar goed, er zal wel weer een hoop onzin gebral komen over dit onderwerp vanuit de usual suspects en Musk zal nog wel wat olie op het vuur gooien als hij weer eens een bui heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:34 schreef capricia het volgende:
Gr Gr de Europese Commissie.
[ twitter ]
Komt een Europese wet over misinformatie en desinformatie aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat denkt hij te vertellen te hebben over de regels? Wil hij Twitter laten sluiten?
Wat denk jij zelf? Google volgt gewoon de regels die de EU oplegt, Apple ditto, Microsoft idem. Wie wil opereren op de markt in de EU houdt zich aan de EU regels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat denkt hij te vertellen te hebben over de regels? Wil hij Twitter laten sluiten?
Zo simpel is het niet, want die regels zijn er of niet of Musk's collega's bij andere sociale media bedrijven strijden er ook tegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Musk heeft nog wat te leren maar goed, er zal wel weer een hoop onzin gebral komen over dit onderwerp vanuit de usual suspects en Musk zal nog wel wat olie op het vuur gooien als hij weer eens een bui heeft.
Maar uiteindelijk is het allemaal gewoon heel simpel, je speelt volgens de regels van de markt of je wordt uit de markt gezet.
Ah en die gaat over Amerikaanse bedrijven?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Komt een Europese wet over misinformatie en desinformatie aan.
Dat is natuurlijk niet altijd zo. Hyves was veruit de grootste in NL, maar toch uiteindelijk door Facebook voorbijgestreefd. En de laatste is nog wel veruit het grootst, maar de jongeren zijn alweer op tiktok en instagram overgestapt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet he. Winner takes all, netwerk effect, etc...
Wie eenmaal de grootste is op de markt blijft de grootste dankzij het netwerk effect "daar zitten alle mensen dus daar moet ik ook zijn".
Dat gaat over consumentenbescherming dat gaat hier niet op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat denk jij zelf? Google volgt gewoon de regels die de EU oplegt, Apple ditto, Microsoft idem.
Ja. Komaan zeg, doe eens niet zo wereldvreemd. Dit speelt al decennia en de EU wint vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah en die gaat over Amerikaanse bedrijven?
Als ze in de EU willen opereren wel ja. Is toch niet zo vreemd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah en die gaat over Amerikaanse bedrijven?
Nou nee, daar gaat het niet om, het gaat om EU grondrechten. Zie Right to be forgotten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat gaat over consumentenbescherming dat gaat hier niet op.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt hoor, om voorbeeld te geven, de grote cloudhosting bedrijven hebben bewust Europese Entiteiten zodat we dan wel volgens EU regels kunnen spelen, anders zou de data er uberhaupt niet heen mogen. Maar in geval van Twitter gaat dat niet, hooguit voor specifieke diensten die ze direct op de Europese markt verkopen, bijvoorbeeld advertenties.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Komaan zeg, doe eens niet zo wereldvreemd. Dit speelt al decennia en de EU wint vrijwel altijd.
En wie bepaalt wat misinformatie en/of desinformatie is ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Komt een Europese wet over misinformatie en desinformatie aan.
En geld dat voor Amerikaanse bedrijven ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou nee, daar gaat het niet om, het gaat om EU grondrechten. Zie Right to be forgotten bijvoorbeeld.
Wat ik ook schrijf ontken je toch net zoals ik ga ontkennen wat jij schrijft over mijn bias.quote:
Prima, in het vervolg dus iets beter je best doen met begrijpend lezen. Kunnen we dit soort onzin vermijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat ik ook schrijf ontken je toch net zoals ik ga ontkennen wat jij schrijft over mijn bias.
Dus hier over posten gaat weinig doen.
En waarvan bestaat Twitter? Advertenties.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt hoor, om voorbeeld te geven, de grote cloudhosting bedrijven hebben bewust Europese Entiteiten zodat we dan wel volgens EU regels kunnen spelen, anders zou de data er uberhaupt niet heen mogen. Maar in geval van Twitter gaat dat niet, hooguit voor specifieke diensten die ze direct op de Europese markt verkopen, bijvoorbeeld advertenties.
Ik hoef mijn best niet te doen want ik zit niet meer in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Prima, in het vervolg dus iets beter je best doen met begrijpend lezen. Kunnen we dit soort onzin vermijden
Als ze willen verkopen ze het wel via een omweg, daarnaast zullen advertenties steeds minder relevant worden voor dit soort platforms.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waarvan bestaat Twitter? Advertenties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |