abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206475856
Nieuwe schoenen, oude schoenen, met of zonder korting of Sinterklaaspapiertje...
pi_206475879
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik zit nu sinterklaas cadeautjes uit te zoeken. Ben de paar weken voor Sint druk. Dus dan nu maar regelen. Kan ik even verantwoord iets zoeken ipv gehaast meuk.
Ik ben al bijna klaar voor de Sint *)
pi_206475966
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:30 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Ik ben al bijna klaar voor de Sint *)
Ik heb wat klein spul. Maar verder vragen ze van die hopeloze dingen. Gelukkig is Sinterklaas makkelijker dan ik :D
Maar wat moet je met een extra monopoly versie, of een rc auto voor kleuters als 10-jarige. Puber krijgt door hem gevraagde een playstore developer account. Maar niet nog een knuffelbeer (die grote van de hema, er zijn er al 4 in huis)
pi_206475967
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:00 schreef Vicky het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bruhh
Noooh ;(
Lees net pas dat het 20% bij 2 artikelen of 30% bij 3. Dat schiet op. Not :{
Sorry :@
Zou wachten tot black friday, misschien dan leuke kortingen.

En wij doen niet meer aan Sinterklaas. Nog minder stress :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_206476002
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:39 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Ik heb wat klein spul. Maar verder vragen ze van die hopeloze dingen. Gelukkig is Sinterklaas makkelijker dan ik :D
Maar wat moet je met een extra monopoly versie, of een rc auto voor kleuters als 10-jarige.
Mijne zijn wat kleiner (4 en 7), dus dat is makkelijker. Hoewel ik nu ook al merk dat het voor de oudste moeilijker wordt, ik beperk het aantal Switch-spellen tot één, maar wat dan verder kopen? :')
pi_206476038
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:43 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Mijne zijn wat kleiner (4 en 7), dus dat is makkelijker. Hoewel ik nu ook al merk dat het voor de oudste moeilijker wordt, ik beperk het aantal Switch-spellen tot één, maar wat dan verder kopen? :')
Ik had eerder al 2 puzzels van een broccoli en een chocolade koekje gehaald bij de hema. Voor jongste een glas gegraveerd met Charmander en snelbinders (oude is kapot).

Doorsnee gezien heeft die van 10 in oktober een nieuwe hobby. In december sint, kerst en zijn verjaardag allerlei cadeautje daarvan. En dan is het in januari tijd voor een nieuwe hobby |:(

Ik ben na al die jaren wel klaar met de action meuk eigenlijk. Mag wel iets verantwoorder dan dat. De Oculus van vorig jaar overtroeven we toch niet :P
pi_206476310
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:48 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Ik had eerder al 2 puzzels van een broccoli en een chocolade koekje gehaald bij de hema. Voor jongste een glas gegraveerd met Charmander en snelbinders (oude is kapot).

Doorsnee gezien heeft die van 10 in oktober een nieuwe hobby. In december sint, kerst en zijn verjaardag allerlei cadeautje daarvan. En dan is het in januari tijd voor een nieuwe hobby |:(

Ik ben na al die jaren wel klaar met de action meuk eigenlijk. Mag wel iets verantwoorder dan dat. De Oculus van vorig jaar overtroeven we toch niet :P
Snelbinders is toch geen Sinterklaas cadeau?
pi_206476337
Ik moet zo naar action. Man zn blauwe kaart is weer es foetsie dus heeft ie de mijne 'geleend'. Dan is het sneller om een nieuwe te halen dan te wachten tot ik um terug krijg :')
En ik ga nog wat van die kaarsen met nep wapperende vlam kopen. Laat ik de lampen boven de trap voorlopig uit. Zitten 8 28 watt lampen in :') Led kan nog niet vanwege de dimmer en een nieuwe dimmer moet man doen en...nouja, dit is makkelijker :')
If they say
pi_206476364
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Alles kan een Sinterklaascadeau zijn met het juiste inpakpapiertje.
pi_206476405
Mijn kinderen hebben een Oodie op hun verlanglijstje en verder heb ik ze nog niet echt gehoord...
Vaak doe ik ook wat sokken of een pyjama ofzo, voor de man ook vaak sokken.

Ik denk dat ik maar een nieuwe computermuis vraag aan sint, de linkermuisknop weigert dienst. Niet heel handig.
Nu heb ik de instellingen maar zo gedaan dat ik de rechtermuisknop kan gebruiken, maar dat is ook niet echt handig... :{ misschien ga ik het maar niet aan sint vragen, maar zelf even shoppen vandaag of morgen :') .
Fake it till you make it...
pi_206476428
Het ging hier laatst over Air Up's ja, de rage is ook in Fryslân aangekomen, zoon vroeg er gisteren om :')
Hij is bijna jarig, koop maar lekker van je eigen geld :W
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_206476488
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Echt wel. Waarom niet? Ze zijn in het rood, zijn lievelings :D

Er zit hier ook altijd wel iets nuttigs tussen zoals sokken. Maar in beide gevallen is het meer vulling dan een hoofd-cadeau oO/
pi_206476503
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik moet zo naar action. Man zn blauwe kaart is weer es foetsie dus heeft ie de mijne 'geleend'. Dan is het sneller om een nieuwe te halen dan te wachten tot ik um terug krijg :')
En ik ga nog wat van die kaarsen met nep wapperende vlam kopen. Laat ik de lampen boven de trap voorlopig uit. Zitten 8 28 watt lampen in :') Led kan nog niet vanwege de dimmer en een nieuwe dimmer moet man doen en...nouja, dit is makkelijker :')
Ik zou er gelijk 2 of 3 meenemen.. zit je nooit zonder ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:46:36 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_206476547
Ik ga dit jaar niet meer zo belachelijk doen met sinterklaas. Ze krijgen allemaal een boek en pantoffels. Dan nog voor elk kind 2 speelgoed dingen en een adventskalender.
Helaas moét er ook weer een groots feest bij de schoonfamilie :') dus daar moet ik dan ook nog dingen voor bedenken...
disclaimer
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:51:52 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_206476592
Tuurlijk kan alles een cadeautje zijn. Ik bedoelde meer, als het is iets wat je snel nodig hebt (zoals een computer muis) dan koop je dat toch gewoon direct en ga je niet nog anderhalve maand wachten?
Ik ben er vanuit gegaan, wellicht onterecht, dat de zoon van deepfreeze de snelbinders dagelijks gebruikt.
pi_206476695
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ben er vanuit gegaan, wellicht onterecht, dat de zoon van deepfreeze de snelbinders dagelijks gebruikt.
Hij gebruikt ze zelden. En er zit nu nog 1 zo'n draad overheen om zijn jas onder te proppen met mooi weer. Dus het is meer een leuke upgrade dan nu nodig. In dat laatste geval had hij al op zijn fiets gezeten ;)

Hier stond een sint spel op het lijstje van jongste. Dus net met man besloten dat de eerste zondag in de schoen te stoppen en ze dan zelf op pad te sturen voor een paar kleine pakjes om dat spel te spelen op 5 december. Aangevuld met wat sint toevoegd. Kijken of ik dan nog een pokemon sleutelhanger ga winnen :D
Naast de andere cadeautjes wel een leuke aanvulling op de avond.
pi_206476908
Ik heb alle sintcadeaus eigenlijk wel binnen, maar zou kunnen blijven kopen :') heb een heleboel brio gekocht op vinted voor sinterkerst. En wat kleine spelletjes en schleichdieren voor in de schoentjes. Misschien nog een boekje erbij, maar kan zijn dat opa en oma dat doen, dus dat wacht ik nog ff af.
pi_206477009
Ik ben helemaal rond voor Sint en kerst. Net op Vinted nog een boeken serie gekocht (ja serieus beste deal ever) en helemaal klaar en ingepakt. Sint is bij ons 10 euro lootjes met familie, kerst doen we wat leuks voor de meiden. Maar heel overzichtelijk allemaal.
Zo georganiseerd omdat mijn verhuizing er aan komt en ik dan geen tijd en energie (en geld) meer heb.
Met een meidenkwartet
pi_206477029
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:42 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik zou er gelijk 2 of 3 meenemen.. zit je nooit zonder ;)
Heb er idd maar meteen 2 gedaan, voor 45 cent per stuk kon ik dat niet laten :D
If they say
pi_206477093
Oh boy, ik moet echt álles nog kopen ;( Zoon is over twee weken jarig, dan kerst en dan dochter. Sint doe ik wel één, 1, echt maar 1, kadootje voor zoon maar dan mot ik wel aan de slag :')
Had normaal nu ook al zo ongeveer alles in huis maar het wil maar niet. Tijd gaat te snel. Of ik ben te traag :+
If they say
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:00:34 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_206477156
Wij hadden half en half het plan opgevat om iets met z'n vieren te doen met surprises, maar de situatie met mijn ouders houdt niet over (m'n moeder is gestopt met chemo omdat het haar nieren sloopte, nu nog alleen immunotherapie en m'n vader lijkt nu toch uitzaaiingen te hebben, dus niks hup operatie, nier eruit en klaar, maar weer onderzoeken en een onzekere situatie) dus ik moet er zelf eerlijk gezegd echt even niet aan denken... :{
Over 14 dagen nog maar eens overwegen.

En anders worden het gewoon pakjes onder de kerstboom. Da's toch minder heisa iig.
pi_206477212
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:33 schreef PoesInDoos het volgende:
Het ging hier laatst over Air Up's ja, de rage is ook in Fryslân aangekomen, zoon vroeg er gisteren om :')
Hij is bijna jarig, koop maar lekker van je eigen geld :W
Dat zeiden wij ook en ze heeft er vanaf gezien *O* , verstandig kind.
Nou ja... verstandig... ze heeft zich net laten hacken in roblox door op een nep-linkje te klikken :X . Gelukkig konden we snel nog 2-traps authenticatie aanzetten, account is gered. Maar kind heeft weer een wijze les geleerd.

Ik heb een nieuwe muis *O*

BE, wat een onzekerheid :*
Fake it till you make it...
pi_206477228
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 15:08 schreef Nijna het volgende:

[..]
Dat zeiden wij ook en ze heeft er vanaf gezien *O* , verstandig kind.
Nou ja... verstandig... ze heeft zich net laten hacken in roblox door op een nep-linkje te klikken :X . Gelukkig konden we snel nog 2-traps authenticatie aanzetten, account is gered. Maar kind heeft weer een wijze les geleerd.

Ik heb een nieuwe muis *O*

BE, wat een onzekerheid :*
Ik las het in het betreffende topic :D Stuur die vibes hier maar heen ;)
Meneer wil óók een Playstation 5, dan mag hij nog wel een paar verjaardagen sparen..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:16:43 #24
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_206477279
BE :* sterkte!

ik denk dat 't hier ook kerstcadeautjes worden. Voor surprises is niemand meer te motiveren, en we gaan met sinterklaasavond dan wel gewoon een lekkere hapjesavond houden. :)
in de haak.
pi_206477480
Och @BE wat een onzekerheid bij jullie :*

T wil een air-up. Ze krijgt m voor kerst.

Wij doen surprises met mijn moeder, zusje, zwager en nichtje. Ik heb nog totaal geen inspiratie. Daarnaast word ik as. donderdag geopereerd.. M mag voor mijn knutselen 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')