Me, Myself and Iquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja zat gisteren ook met klapperende oren van janet. die was het er niet mee eens dat er onbeperky eyen kwam, omdat ze zelf maar weinig eten nodig heeft. en daarom dan een compensatie wilde krijgen anders was het niet eerlijk.
Janet heeft sowieso een beeld van hoe de wereld in haar ogen zou moeten zijn die best een eind af staat van de anderenquote:
In een groep moet je je aanpassen en gelden de regels van de massa maar ze zit er enkel omdat ze geen bedreiging isquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet heeft sowieso een beeld van hoe de wereld in haar ogen zou moeten zijn die best een eind af staat van de anderen
dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In een groep moet je je aanpassen en gelden de regels van de massa maar mensen stemmen haar er toch uiteindelijk wel uit
Dan ligt ze er vrij snel uit want dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel
voor nu is ze nog lief en druk
in een kleinere groep zal ze meer opvallen met bepaalde zaken
soort van mijn kleine niet zo snuggere zusjequote:
Dan kun je ook KimD noemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
soort van mijn kleine niet zo snuggere zusje
die gaan wel gelijkwaardiger met elkaar omquote:
Hebben een vertrouwensrelatie zoals ook Jappiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaan wel gelijkwaardiger met elkaar om
neequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat nu weer, weer klagen zeker.
Wanda zit best vaak met Bern te kletsenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh haha mag in de krant. Was ze vrolijk?
het is gewoon een tikquote:
klopt. Vaak over het spel of beetje luchtige dingenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda zit best vaak met Bern te kletsen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:45 schreef Kakadylo het volgende:
Het is dat er camera's hangen maar ik vertrouw Martin voor geen ene meter
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hebben een vertrouwensrelatie zoals ook Jappie
Martin maakt een beetje misbruik van Mexx ook al zoekt zijzelf die toenadering telkens opquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin maakt een beetje misbruik van Mexx ook al zoekt zijzelf die toenadering telkens op
Zo is dat al raken de opties natuurlijk wel opquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin moet niet spelen met de "gevoelens" van een "kind" . Mexx wil aandacht van een man, als Martin haar afwijst, gaat ze op zoek naar de volgende, ben ik bang
Het is gewoon een volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin moet niet spelen met de "gevoelens" van een "kind" . Mexx wil aandacht van een man, als Martin haar afwijst, gaat ze op zoek naar de volgende, ben ik bang
Wie was die derde in haar ‘top 3 vanaf day one’? Tommy Lee, Martin en?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij doet me denken aan Quasimodo. Ik zie echt niets aantrekkelijks in die man, noch qua karakter, noch qua uiterlijk. En dat gepluk aan zijn haar, zou mij mateloos irriterenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
Mattin
story off my life
dat vrouwen meer willen van hem
eerlijk ik zie het echt niet
vind Mexx geen kindquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
jeff??quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wie was die derde in haar ‘top 3 vanaf day one’? Tommy Lee, Martin en?
Ik geloof niet dat Mexx verliefd op Martin is, eerder verliefd op de liefdequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Mexx geen kind
en stronteigenwijs
meerdere malen wordt het tegen haar gezegd
maar ze wil het niet horen
in het echte leven moet je zo iemand ook een keer op zijn plaat laten gaan
Mattin wil gewoon friends with benefits
maar dat kan alleen als je beide niet verliefd bent
dat magquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
De zangstem van een man vind ik vaak unieker cq mooier dan die van een vrouw
ik niet, nur als de beter zingt dann g.michael, p.collins, b.adamsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
De zangstem van een man vind ik vaak unieker cq mooier dan die van een vrouw
Alicia zingt Keys zoals zovelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
ik vind dat niet genderafhankelijk
wel klankkleur afhankelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |