Volgens mij doen ze dat nog wel maar ze zijn ook wel minder op beeld samen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:02 schreef pingu66 het volgende:
Wat is er gebeurd tussen die twee? Ineens is het gefriemel klaar.
Bedoelde het meer in de zin van Sasha zag toen z'n Bernie en vond het daarna wel welletjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat bedoel ik tegen andere zegt ze heel wat anders. Denk ook meer tactish.
Ze weten die sl knop wel goed te vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:08 schreef pingu66 het volgende:
Met Babette en.... streamlock
( Gert Jan heeft ze gezegd volgens mij)
Knutselen, kaarten roddelen.quote:
Wanda kan dat allemaal tegelijkquote:
Bern heeft zijn haar laten groeien om het te doneren aan de kankerstichting om pruik van te laten maken. Ik vind dat een mooi gebaarquote:
Allemaal wel als ik dat zo hoor en lees. Maar goed ze hebben ook niets anders meer om over te praten natuurlijkquote:
Er zit een knop op je teeveequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:16 schreef engine het volgende:
Mexx nog altijd over Martin bezig. Niet te geloven gewoon.
Juistemquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:19 schreef pingu66 het volgende:
Als dat zo doorgaat daar wordt iedereen godsgillend gek van verveling en irritaties.
Pffff en Mexx weer over Martin...als iedereen haar nou negeert als ze over Martin begint stopt ze er vanzelf mee en gaat ze naar huis.
Dat is voor iedereen leuk ...onee ik bedoel aantrekkelijk 🤣
En ik dat ding maar iedere keer van het balkon flikkerenquote:
Oh oke, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern heeft zijn haar laten groeien om het te doneren aan de kankerstichting om pruik van te laten maken. Ik vind dat een mooi gebaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |