Er gebeuren iedere keer dingen als ik de streams niet aan heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:49 schreef Vlinder1974 het volgende:
er gebeurt geen ruk in die loods
(ben ik een keer vrij)
staan djedi en ruben te voetballen
Ik vind het geweldig, eindelijk van dat Bern/Sasha gewank af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:57 schreef patat het volgende:
Ow neee dat vind ik zielig voor de Bern/Sasha fan hier
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:55 schreef engine het volgende:
Bern gaat niet Sasha haar vriend worden.
Jaaaaaaa![]()
![]()
Denk dat ze tegen andere heel wat anders loslaat. Tegen Bern in bed laatst fluisterde ze dat ze van hem hield.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, eindelijk van dat Bern/Sasha gewank af.
Nou letterlijk dat Bern niet haar vriend gaat worden.quote:
Neem aan dat Alicia dat wel weet en zo niet dan is ze naïefquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk dat ze tegen andere heel wat anders loslaat. Tegen Bern in bed laatst fluisterde ze dat ze van hem hield.
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk dat ze tegen andere heel wat anders loslaat. Tegen Bern in bed laatst fluisterde ze dat ze van hem hield.
Dat ze er geen stempel op wil drukken maar heb bij Sasha vaak het idee dat ze bij andere meer *tactish praatquote:
Oh please jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:00 schreef pingu66 het volgende:
Gaat Esther ook het haar van Bern knippen?
Dat is een week geleden of zo. Als je fluistert in iemands oor dat je van iemand houd ga ik er vanuit dat dat echt is.quote:
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
Al kan het wel een koude kille tante zijn hoor vergis je daar niet in
Ah dat samen douchen laatst was dus niet zo'n goed ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nou letterlijk dat Bern niet haar vriend gaat worden.
Ook houdt ze niet van naakte lichamen.
Dat bedoel ik tegen andere zegt ze heel wat anders. Denk ook meer tactish.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah dat samen douchen laatst was dus niet zo'n goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |